help kind huilt steeds in de maxi cosi

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sas7, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas7

    Sas7 Fanatiek lid

    23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    help mijn kindje huilt steeds als ie in de maxi cosi moet. Zeker als ie achter in de auto moet. (kan daar alleen ivm airbags) Wie heeft er tips om hem toch de maxi cosi leuk te vinden. Hij huilt zo verschrikkelijk dat doet gewoon pijn aan je oren in de auto. Alvast bedankt.
     
  2. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Wij hebben een speeltje gehangen aan de handgreep van de mc, zo is ze afgeleid en natuurlijk ook haar speentje wat ze niet kan missen... En meestal wordt ze rustig eens we beginnen te rijden.
    Maar kan je bijvoorbeeld de airbag niet uitschakelen? Dan mag hij wel naast jou zitten.
     
  3. Sas7

    Sas7 Fanatiek lid

    23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    helaas de airbag kan niet uitgeschakeld worden. Ik heb inderdaad ook al een speeltje hangen en aan de rugleunig waar hij naar kijkt hangt een kikker met een spiegelhoofd zodat ik zijn gezicht kan zien via de achteruitkijk spiegel. Er zit nog wel een verkleiner in de maxi cosi, daar heb ik het zittinkje al uit gehaald zodat hij beter zit. Maar dat helpt ook niet. Ik ben echt wanhopig want straks moet ik werken en dan zit ie elke dag in de auto op weg naar het KDV
     
  4. famke84

    famke84 Actief lid

    21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    Onze kleine vond het ook niet echt leuk. Maar bij het autoRIJDEN ging het redelijk. Bij het stilstaan altijd drama. Heb niet echt een tip voor je... Hier is het vanzelf overgegaan! Succes...
     
  5. bobbelientje

    bobbelientje Actief lid

    2 nov 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Zit je kleintje niet te strak? Daar kunnen ze ook nog wel eens van huilen..
     
  6. monky1

    monky1 Lid

    14 aug 2008
    74
    0
    0
    oldenzaal
    mijn klene meid wou eerst ook niet in de maxi cosie nu gaat het steeds beter in de auto slaapt ze nu gewoon ik denk dat ze er op een gegeven moment wel aan wennen heb verder geen advies voor je

    groetjes monkey
     
  7. Sas7

    Sas7 Fanatiek lid

    23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Ik ben blij om te horen dat het gelukkig wel over gaat. Ik moet inderdaad ook blijven rijden, want bij stoplichten is het een ramp.
     
  8. famke84

    famke84 Actief lid

    21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    Ik herken het.. Wat dacht je van een brug te veeeeeel te lang openstaat? DRAMA!
     
  9. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Bij ons hielp het, om de verkleiner eruit te halen. Achteraf gezien, zat hij daardoor veel te strak.
     
  10. Hier lag het ook deels aan de verkleiner.. Ikheb een aantal weken geleden een badstof hoes opgehaald, want de bekleding van de MC zweet zo.. En sinds dat erop zit, en de verkleiner eruit is, gaat het prima in de MC..
     

Deel Deze Pagina