Tripp Trapp Newborn of Doomoo Seat?!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door LadyT, 3 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyT

    LadyT Fanatiek lid

    10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Hallo allemaal!

    De Tripp Trapp Newborn en de Doomoo Seat staan allebei nog op mijn verlanglijstje, maar ik heb het idee dat allebei een beetje 'teveel van het goede is' :D

    Wat zijn jullie ervaringen met beide zitelementen? Welke raden jullie aan/af? En heeft iemand zowel het newborn-bakje van de Tripp Trapp en de Doomoo Seat en gebruik je één van de twee veel vaker dan de ander?

    Ik hoor graag jullie ervaringen!

    Groetjes, LadyT
     
  2. Skatje

    Skatje VIP lid

    10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Uh nou de doomoo is heeeeeerlijk en de tripptrapp newborn seat is voor op de kinderstoel, dan kunnen ze bij je aan tafel. Dus ik vind niet dat je zou moeten kiezen haha!

    Ik heb ze allebei en nooit het gevoel gehad dat ik iets 'dubbel' had.
     
  3. ivfje

    ivfje Bekend lid

    25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg doomoo, vormt zich mooi naar het ruggetje, daar hebben we geheel geen spijt van dus zeker een aanrader.

    Ik heb geen babyseat bij de stokke, dus kan daar geen oordeel over het gebruik geven. Persoonlijk zou ik ze daar niet zo lang in zetten,net dat ze ook niet lang in de maxicosi mogen. Ik zou hem nu ook nog niet missen maar we zijn nu ook niet altijd brave aan tafel eters
     
  4. kalli

    kalli Niet meer actief

    Ik heb geen van beiden, maar ik heb wel achteraf spijt dat ik niet de Newborn set voor de Tripp Trapp gekocht heb. Als wij zitten te eten, dan wil ons mannetje er gewoon bij zijn als hij wakker is, wij zitten dus heel vaak met de kleine op de arm te eten, wat erg onhandig is. Hij is nu bijna drie maanden, dus nog maar even en hij kan in de Tripp Trapp zitten, daarom koop ik hem nu niet meer, maar mocht er nog een tweede kindje komen, dan staat de Newborn set bovenaan mijn lijstje.

    Doomoo seat mis ik niet, we hebben een Nuna Leaf stoeltje (waar hij eigenlijk nu pas echt gebruik van begint te maken) en ik leg vaak het voedingskussen in de box waar hij dan als het ware in ligt. Maar wie weet als ik de Doomoo seat zou hebben, dat ik dan niet meer zonder zou willen, haha.
     
  5. jongmama

    jongmama Fanatiek lid

    1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Wij hebben de newborn set gehad van triptrap.
    Vond het ideaal dat we onze baby gezellig bij ons aan tafel konden schuiven als we konden eten. Echt een ideaal ding die er helaas nog niet was toen onze eerste dochter geboren werd.

    Is zeker z'n investering waard, want verkoop je hem op marktplaats krijg je een groot deel van je geld weer terug!

    Doomoo lijkt men iet echt wat bijzonders. Heb er wel over nagedacht hem te kopen maar ik gebruikte de wipper ook nooit dus ook niet zo'n ding.
     
  6. Skatje

    Skatje VIP lid

    10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    De doomoo is vooral leuk als ze wat ouder zijn. Als baby lagen ze er vaak in in de box, lekker zacht, en nu loungen ze erop!
     
  7. Jkuil01

    Jkuil01 Bekend lid

    6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier de doomoo, ben er erg blij mee hij ligt in de box en overdag ligt/slaapt ze er echt veel op.
     
  8. Samvs86

    Samvs86 Actief lid

    19 sep 2011
    430
    0
    0
    Hier allebei. De tripp trapp zodat die kleine gezellig bij ons kan 'zitten'. Doomoo lekker in de box, s avonds op de bank, in de kraamweek op bed.... Moet er wel bij zeggen dat ik de tripp trapp kon lenen, dus dat scheelt. Maar zou ze geen van beide willen missen! Doomoo kan je trouwens ook heel lang gebruiken en de new born set van stokke kun je daarna eventueel goed verkopen op marktplaats. Wordt echt goed op geboden....
     
  9. Tuttebell

    Tuttebell Fanatiek lid

    6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Mijn zus had de doomoo en was er tevreden over! Kindje lag er heerlijk in! Ik heb met beide geen ervaring, maar de doomoo lijkt me geweldig ook!
     

Deel Deze Pagina