Lichaam in de war na stoppen pil?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zonnetje91, 15 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Ik zit toch ergens mee,

    Kan het zo zijn dat je cyclus nu ineens anders is dan een paar jaar terug? 4 jaar geleden had ik een cyclus van 30 dagen en op dag 17 altijd me eisprong, altijd een positieve ov test op dag 15 of 16.. nu zit ik op dag 16 na het stoppen van de pil en nog geen een symptoom van me eisprong of vruchtbaarheid..:oops: merk wel al een paar dagen dat me baarmoedermond zacht is.. maar verder niks. Ovulatietesten zijn ook allemaal negatief .. zou het later komen of helemaal niet nu ik net ben gestopt? Vorige keer was het gelijk normaal nadat ik was gestopt met een cyclus van 30 dagen..
     
  2. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Kan later zijn of overslaan, je bent net gestopt met de pil dus je lichaam moet even ontpillen.
     
  3. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Oke dan wacht ik het af, hoop dat me eisprong nog komt deze maand, me baarmoedermond is wel zacht, kan dat ook als je geen eisprong krijgt?
     
  4. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Het kan wel een halfjaar duren voordat je lichaam weer een beetje op orde is. Het verleden zegt niet zoveel. Je cyclus kan sowieso door de jaren heen veranderen. Er zit dus niks anders op dan afwachten, succes!
     
    Zonnetje91 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina