Licht streepje maar durf nog niet blij te zijn.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dirgni, 23 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dirgni

    Dirgni Lid

    25 mrt 2013
    34
    1
    8
    Banketbakker
    Limburg
    Afgelopen zaterdag een test gedaan terwijl ik eigenlijk nog 5 dagen moest wachten maar had het gevoel dat Mn eisprong deze maand eerder was dus toch al getest. En een licht streepje.
    Ik heb al 3x eerder een vroege miskraam gehad dus durf nog niet goed blij te zijn. Gisteren en vanmorgen weer getest maar de testen lopen niet op. Ik ben nu ook pas 3w6d maar zou toch iets moeten oplopen denk ik.

    Toen ik Mn laatste miskraam had bij 7 weken zei de verloskundige dat ik de volgende keer als ik zwanger ben een vroege echo zou krijgen. Maar twijfel of ik wel al moet bellen of eerst nog een paar dagen wachten of mijn testen duidelijker worden.
    Wat denken jullie?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      42,7 KB
      Weergaven:
      519
  2. kikker1

    kikker1 Fanatiek lid

    22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Ik zou na nod bellen, bij mijn laatste mk had ik ze überhaupt nog niet gebeld en toen ik ze uiteindelijk toch belde voor advies voelde dat ook wat ‘bijdehand’ ofzo.
    Ik krijg rond 6/7 weken een eerste echo. Bij mijn vk is dat standaard maar ik begrijp dat dat elders wel heel vroeg is.
     
  3. kikker1

    kikker1 Fanatiek lid

    22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Maarrrrr: gefeliciteerd!!!
     
  4. Wij2018

    Wij2018 Actief lid

    21 jul 2018
    465
    156
    43
    Vrouw
    Een streepje is een streepje, dus sowieso gefeliciteerd. Je twijfel snap ik heel goed, maar zou wel de verloskundige bellen. Mocht je wel een miskraam krijgen, dan is begeleiding ook fijn (althans dat heb ik zelf wel zo ervaren).
     
  5. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ik zie enig wel oploop tussen de 1e en 3e test, ik zou gewoon je verloskundige bellen want je bent gewoon zwanger, een streep is een streep.

    Snap je angst volkomen hoor.
    Maar die angst blijft net zolang tot je pas een goede echo heb gehad ( en bij sommige zelfs ook nog niet maar 9/10 wel)

    Gefeliciteerd
     
  6. Dirgni

    Dirgni Lid

    25 mrt 2013
    34
    1
    8
    Banketbakker
    Limburg
    Bedankt voor jullie reacties. Ik doe woensdag ochtend nog een test en als hij nog steeds positief is ga ik de verloskundige bellen
     
  7. Babyke34

    Babyke34 Bekend lid

    27 apr 2012
    535
    72
    28
    stad in Nederland :)
  8. Dirgni

    Dirgni Lid

    25 mrt 2013
    34
    1
    8
    Banketbakker
    Limburg
    De zondag erna is het helaas weer mis gegaan. Mijn vriend heeft een chromosoom verwisseling en daardoor hebben we helaas veel meer kans op een miskraam. Dus we moeten hopen dat het de volgende keer wel goed gaat.
     
  9. Typicalme

    Typicalme Fanatiek lid

    11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Ahh wat rot voor jullie :( Veel sterkte, hopelijk heel snel weer een positieve test en een blijvertje..
     
  10. Wij2018

    Wij2018 Actief lid

    21 jul 2018
    465
    156
    43
    Vrouw
    Wat rot zeg! Sterkte!
     
  11. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Wat erg meid :( sterkte! ❤️
     
  12. Dirgni

    Dirgni Lid

    25 mrt 2013
    34
    1
    8
    Banketbakker
    Limburg
    Dank jullie wel

    Ik zit nu alweer in spanning. Ik heb een cyclus van ongeveer 34 dagen en vorige week dinsdag had ik een positive ovulatietest. En sinds gisteren en vandaag heb ik rood en bruin bloedverlies. Dus ik ga duimen dat het een innestelingsbloeding is
    Kan het ook wat anders zijn?
     
    noukie 1992 vindt dit leuk.
  13. keco

    keco Lid

    25 mei 2018
    46
    27
    18
    Vrouw
    Hi, volgensmij kan dat best kloppen. Ongeveer 9 dgn later zou je innesteling moeten zijn geloof ik.

    Dus als je vorige week dinsdag positieve ovulatie had dan zou idd rond deze tijd je innesteling moeten zijn.

    Ik zit ongeveer in t zelfde periode als jou alleen bij mij vorige week Ma en Dinsdag positief ovulatie. En dinsdavavond niet meer, ik denk vorige wk woensdag mijn eisprong. En vanochtend heb ik een zwangerschaps test gedaan omdat ik nie kon wachten en erge onderrugpijn had en soms misselijk. Er kwam een lichtt streepje uit. Maar kga toch maar afwachten tot dinsdag met testen.
     
  14. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik duim voor je. Zou heel goed kunnen kloppen wat de tijd betreft.
     
  15. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Zou kunnen, maar kan ook "gewoon" spotting zijn. Afwachten helaas, hopelijk gauw een blijvertje!
     
  16. Dirgni

    Dirgni Lid

    25 mrt 2013
    34
    1
    8
    Banketbakker
    Limburg
    Het is helaas gewoon mijn ongi geworden. Wat ik wel heel raar vind vind want is echt heel vroeg. Dag 28 terwijl normaal zeker 33 dagen zijn. Volgende ronde weer proberen
     
  17. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Heel jammer! Ik duim voor je voor volgende ronde
     
  18. K00

    K00 Niet meer actief

    Je cyclus kan natuurlijk wel van slag raken door de miskramen....
    Succes daar. Hopelijk snel goed nieuws!
     

Deel Deze Pagina