lichte (ongi)krampen onderaan buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liesje25, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje25

    Liesje25 Actief lid

    26 apr 2006
    125
    0
    0
    secretaresse
    belgië
    Hoi

    Nog een goeie 6 weken te gaan... het is aftellen.
    Ik heb nu al een paar dagen zo'n lichte krampen in mijn onderbuik. Het lijkt wat op ongi-krampen.

    Zijn dit al de oefenweeën? Zo ja, is dit niet wat vroeg? :(
    Of zou dit zijn omdat ik te lang rechtop zit aan mijn bureau. Ik probeer niet te lang neer te zitten én wandel af en toe eens rond...
    Kent iemand een trucje om dit te verhelpen/het lastige gevoel te verminderen?

    groetjes

    een bezorgde mama-in-spé.
     
  2. alecia

    alecia Fanatiek lid

    23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Volgens mij is dat gewoon, dat je baby zwaarder weegt, en dat het eweegt en jij veel stilzit, je wat las van bandenpijn enzo krijgt.

    Vriendin van mij had dat ook, is in paniek nar het ziekenhuis gegaan, kwm puur omdat ze hele dagen niks anders deed dan zitten.
     
  3. Knoelie

    Knoelie Lid

    26 nov 2007
    60
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi,

    Ik had hier afgelopen week ook last van. Bij mij bleek het te komen doordat de baby aan het indalen is. Zit nu bewegelijk in het bekken. Dat schijnt ook het ongi gevoel te geven. Misschien is dit bij jou ook het geval. Of is ie al ingedaald?
     
  4. kuzzkim

    kuzzkim Actief lid

    3 okt 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    dat zijn indalings weeen, hebben niks te maken met de geboorte maar gewoon omdat je kindje indaald!
     
  5. Liesje25

    Liesje25 Actief lid

    26 apr 2006
    125
    0
    0
    secretaresse
    belgië
    Tja, gisterenmiddag was de pijn voorbij... maar ik vermoed toch dat het komt omdat ik te lang neerzit aan mijn bureau. Af en toe eens rechtstaan én rondlopen helpt blijkbaar een beetje.

    Ik zal het toch volgende week vrijdag bij mijn controle bij de gyne even voorleggen die krampen... :)

    groetjes
     

Deel Deze Pagina