Lichte streep 3 dagen voor NOD .. 1 dag voor NOD nog lichter..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door SuzanF1986, 5 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuzanF1986

    SuzanF1986 Nieuw lid

    5 jun 2018
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hai allen,

    De afgelopen 4 maanden ben ik aan de hormonen gegaan en zondag heb ik voor de eerste keer een positieve zwangerschapstest gehad, ik heb Sensibaby - Sensitest ultragevoelig gebruikt :)
    Het streepje was erg licht, om die reden heb ik maandag een CB digitale test gedaan en die gaf aan zwanger 1-2 weken. Ik begin al lichtelijk optimistisch te worden.. Maar ik lees zoveel berichten over een uitslag die vals positief is voor de NOD.
    Vanmorgen ben ik weer gaan testen met Sensibaby - Sensitest ultragevoelig en het streepje was iets lichter geworden..

    Morgen is de NOD en ik ben nu de hele dag aan het stressen..
    Heeft iemand een dergelijke situatie meegemaakt en hoe is dit afgelopen?

    Hoe betrouwbaar is een CB digitale test 2 dagen voor NOD?

    Ik hoor graag van jullie!
     
  2. MamaTuttebel

    MamaTuttebel Niet meer actief

    Als je hormonen neemt om ook zwanger te worden, misschien zat dat nog in je lichaam? En sloeg de test daarom positief uit? Geen verstand van hormonen maar dat is het enige wat ik me kan bedenken

    Denk dat je niet meer kan doen dan afwachten
     
  3. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Welke hormonen heb je gebruikt ?
    De testen die je gebruikt hebt ken ik niet.
    Maar als de cb (zonder hormonen waar hcg in zit) positief is dan is er toch iets gaande.
    Nadeel van voor nod testen en gaat nog altijd zoveel mis. Men spreekt dan van een biochemische zwangerschap.
    Heb je foto’s van je testen? Met de streepjes dan kunnen we beter mee kijken en mee denken.
     
  4. SuzanF1986

    SuzanF1986 Nieuw lid

    5 jun 2018
    2
    0
    1
    Vrouw
    Dank je voor je reactie. Ik gebruik clomid en daar zit geen hcg in (zover ik weet)
    Bijgevoegd de testen. De bovenste is van zondag en de onderste van vanmorgen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Klopt chlomid heeft geen effect op een zwangerschaps test.
    Ik zie idd als je eerste test van zondag is en nu 2 dagen verder idd geen oploop maar afloop. Zelf niet zulke goede ervaring in, helaas.
    Ik wil zeggen, misschien was je urine minder geconcentreerd maar dan lul ik je denk ik iets toe wat niet aan de orde is.
    Vindt het er eerlijk dus niet echt heel positief uit zien.
    Verder kan je helaas alleen maar afwachten.
     
  6. sweetdreams

    sweetdreams Fanatiek lid

    25 jan 2012
    3.497
    2.219
    113
    Hmm zie het ook, maar zie deze vraag afgelopen weken vaker met deze testen.

    Komen erg traag op gang. Ik zou dus nog even doortesten voordat je de moed verliest.
     
    mamma chan vindt dit leuk.
  7. Pink06

    Pink06 Fanatiek lid

    21 nov 2016
    1.307
    692
    113
    Vrouw
    Hoi! Ik zie geen oploop maar ook geen afloop op je testen. Er is iets gaande dat is zeker. Las al dat chlomid geen invloed heeft dus dat is positief. Ben erg benieuwd wat je test vandaag doet. Al is het misschien nog beter om morgen te tesen. Succes met de spannende dagen afwachten!
     
  8. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Ze zijn gewoon positief hoor! Misschien was je urine wat minder geconcentreerd dan bij de 1e test..
    Ik ben benieuwd naar je volgende test :)
     
  9. Neeltje1985

    Neeltje1985 Fanatiek lid

    23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Ik zie inderdaad geen oploop.... Maar ook geen afloop hoor. Heb ik ook met deze testen gehad toen was t niet goed maar ik denk dat het nog te vroeg is om dat te stellen..... Nog opnieuw getest?
     
  10. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Aflopende testen is meestal geen goed teken. 1 op de 4 zwangerschappen wordt al voor de nod afgebroken, daarom wordt geadviseerd pas te testen wanneer je overtijd bent. Maja, ik als testverslaafde weet dat dat vrijwel onmogelijk is. Ik denk dus dat je er rekening mee moet houden dat dit niet goed gaat aflopen helaas
     

Deel Deze Pagina