Lina...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elmo, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Ik heb net info gehad van een verpleegster: Het spuiten is toch niet zo slecht gegaan als dat ik gedacht heb. Ik heb gewoon een haarvaatje geraakt, en dat bloed ff. Pffff, valt dus weer mee.
     
  2. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Heb vandaag een giga opgeblazen gevoel in mijn buik. Morgen gelukkig een echo. Het lijkt wel of mijn eierstokken op springen staan. :confused:
     
  3. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Lieve Lina,

    Zo zie je maar, iets meer vertrouwen in jezelf hebben!
    Komt allemaal goed.

    Elmo
     
  4. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Ik ben er nu uit: geen spuit meer in mijn bovenbeen! Vind dat echt niet prettig.
    Morgen 'gewoon' weer in mijn buik.
    Morgen ook de FM en de vampiers hun gang laten gaan. Ik houd jullie opde hoogte meiden.
     
  5. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Volgens mij spuiten de meeste ook in hun buik!

    Succes

    Elmo
     
  6. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik spoot ook altijd in mijn buik, dat deed bijna geen pijn, in je been is het niet prettig.
     
  7. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Ik mocht in mijn buik, bil en bovenbeen spuiten. Vanavond wil mijn man in mijn bil gaan spuiten zegt ie. Nou...........het is mijn lichaam, en ik zeg: IN MIJN BUIK LIEVERD!!!!
     
  8. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    FM gehad vanmorgen:

    Links 1 eitje van 10mm en heel veel kleintjes, rechts 10 eitjes van 10mm. Nu wachten op telefoontje van zh over hoeveel ik moet gaan spuiten vanaaf.
     
  9. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Net het zh aan de telefoon gehad. Ik moet meer gaan spuiten! Ipv 150 IE moet ik nu 225 IE spuiten. Ik heb dus te weinig hormonen in mijn bloed. (?) De eitjes moeten minimaal 15mm zijn, en heb dus nog ff voor de boeg. Gelijk een nieuwe pen Gonal F moeten bestellen bij de apotheek, deden ze me toch een partij moeilijk!! Niet te geloven zeg. Zij: sorry mevrouw, maar ik snap niet wat u bedoelt! Ik: Ik heb de 300-pen en de 900-pen van Gonal F en nu heb ik nog de 450-pen nodig! Zij: Hoeveel eenheden per ml zijn dat mevrouw? Ik: Geen idee, dat kan u toch nakijken!
    Zij: Maar mevrouw, als we het eenmaal binnen hebben, dan kunnen we het niet meer terugsturen. Zo vaak komt dit medicijn niet voor snapt u.
    Gelukkig ging toen mijn andere telefoon! De gyn! (wat een uitkomst!) Ik vroeg gelijk aan haar: hoeveel eenheden zijn dat per ml? Zij dat aan mij doorgeven, ik weer aan de apotheek. (ondertussen dus opgehangen met de gyn omdat ik alles wist wat ik weten moest qua uitslagen en de ml per eenheid) Gaat de apotheek wéér vragen stellen! Zij: kunt u niet vragen of ze het recept door kunnen faxen.....zo gaat dit echt niet lukken mevrouw. ( aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah)
    Ik opgehangen, het zh gebeld............krijg ik een bandje! (neeeeeeeeeeeeee, ik wil een verpleegster spreken!) Ik gauw het andere nummer gebeld, gelukkig....de verpleegster aan de lijn. Deed helemaal niet moeilijk, en zou gelijk het recept doorfaxen.
    Kortom...............een hoop toestanden om niets! Ik had volgens mij zo'n groentje aan de lijn van de apotheek. Maarja, waar het om gaat: het is gelukt om de medicijnen te bestellen.

    Waar de gyn dus in de eerste instantie voor belde: de uitslag van de chromosomentest is goed! Jiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
     
  10. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Geweldig, dat is alvast goed nieuws!!
    Groetjes, Wendy
     
  11. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Gister weer FM gehad, maandag wéér! Nu maar hopen dat ze goed gegroeid zijn. Als dat zo is, dan heb ik denk ik woensdag de punctie. I hope sooooooooo.
     
  12. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik hoop voor je mee!!!!
    Liefs
     
  13. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Dankjewel. Is bij jou de rode duivel alweer op zijn retour Jenny?
     
  14. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Mijn ongi is bijna over. Dan kunnen we weer beginnen met klussen. Mijn cuclus is in de war na mijn miskraam dus we moeten veel klussen. En dan maar heel hard gaan duimen....
    Liefs jenny
     
  15. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Heel veel succes woensdag! Ik zal aan je denken.

    Zoals je kan zien heb ik de :evil: :evil: al weer gezien..
    GRR, icsi komt zo dichter bij.

    Liefs
    Elmo
     
  16. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Dus jij hebt de start bij de eerstvolgende ongi Elmo?
    Ik duim ook voor jou hoor meid! Ik zal ff een stuk van mijn space hier neerzetten over de fm enzo van vanmorgen:

    Hier ben ik weer. Heb wéér telefoonwacht vanmiddag. Dus kan zo eerst heeeeeeeeeeeerlijk weer ff naar bed. De gyn heeft de FM gedaan! Was reuze nieuwsgierig hoe of wat met de follikels. Had aan manlief gevraagd of ie mee wilde helpen met het onthouden van de groottes van de follikels. En wat denk je dat de gyn gedaan heeft? Ik heb een uitdraai gekregen van de meting! (net als bij een echte echo bij zwangerschap, alleen dan met de grootte van de follikels erop!)
    Ik zal proberen alles ff te ontcijferen:
    Rechts: 1 van 16, 1 van 17, 2 van 12, 2 van 9
    Links: 1 van 16, 1 van 14, 8 die onder de 10 waren.
    Dikte van baarmoederslijm: 8mm. (dat was goed)

    Zoals het er nu uitziet, heb ik donderdag of vrijdag de punctie. Het hangt er vanaf hoeveel hormonen in mijn bloed zitten. Ik heb een spuit Gonal F meegekregen, mocht ik die nog nodig hebben. En heb een recept meegekregen voor het geval de punctie pas vrijdag is, want dan kom ik dus wéér tekort. Ik heb iig nog genoeg voor vanaaf.
     
  17. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    pppf jeetje wat is dat allemaal spannend zeg Lina!!

    die follikel meeting lijkt me ook spannend!

    Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen!!
    Maar dat ben jij natuurlijk ook!!
    Hou ons op de hoogte alsjeblieft?

    groetjes
     
  18. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Helaas Lina,

    Voor ons duurt het echt nog negen maanden eer we kunnen beginnen.

    Jij succes
     
  19. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Oke. De vierde FM is gedaan, de vampiers hebben hun buik weer vol............en nu is het wachten op het telefoontje van het zh. De punctie vind vrijdag plaats. Maar weet nog niet hoelaat. Dus weet ik ook niet hoelaat ik vanaaf/vanacht de Pregnyl moet spuiten. Telefoonwacht dus.

    Voor jou dus nog 9 maanden eer jullie mogen starten Elmo........meid.......wat lijkt me dat moeilijk voor jullie. Dikke knuf van mij.
     
  20. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Lina,

    Dank je wel!

    Ik duim voor jou hoor! Het zou zo fijn zijn als het ook in één keer zou lukken he! Heel spannend voor jullie hoor.

    Hou ons op de hoogte!

    Liefs
    Elmo
     

Deel Deze Pagina