Hoe voelde jij je bij 4 maanden zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nientjje, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nientjje

    Nientjje Fanatiek lid

    15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Een vraagje: Hoe voelde jij je toen je 4 maanden zwanger was? Ik ben zelf niet zwanger, maar wil dat wel graag worden. Maar omdat er een (vlieg)reis aan zit te komen in april, vraag ik me af hoe ik me dan zou voelen als ik zwanger zou zijn. Natuurlijk kan ik met jullie ervaring niet voorspellen hoe ik me ga voelen, maar dan heb ik toch een beetje een idee of het verstandig is of niet. Ik hoor ook wel eens dat je voor 3 maanden flink ziek en moe kan zijn, klopt dat?
     
  2. Jonie2

    Jonie2 Bekend lid

    10 apr 2008
    579
    0
    0
    Toen ik 4 maanden zwanger was, voelde ik me eigenlijk heel goed. Tot die tijd was ik vooral heel moe. Zelf ben ik nooit misselijk geweest, maar dat schijnt ook meestal alleen de eerste 3 maanden te zijn. Dus een mooie tijd om op vakantie te gaan denk ik zo!:D
     
  3. esther1984

    esther1984 Bekend lid

    22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    ik voelde me vavaf de 4 maanden op zijn best, daarvoor was ik veel beroert, ziek en moe.

    eigenlijk vanaf de 4 maanden voelde ik me prima kreeg meer energie, alleen de ochtend misselijke is wel een beetje gebleven maar dan is het een kwestie van snel wat eten en voel me weer prima, voor de 4 maanden was ik ook ochtend misselijk en toen was boven de w.c. hangen vaste prik.

    ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt, en dan kun je het zelf ervaren, maar 1 tip hoe beroert dat je, je ook voelt geniet ervan want het is zo'n wonder en voor je het weet zijn de 9 maanden om en hoor van veel moeders dat zo'n zwangerschap iets bijzonders is, en dat de meeste het zelfs na 9 maanden missen, dat heb ik gehoort hoor, dus ik geniet iedere sec.
     
  4. penelopea

    penelopea Bekend lid

    31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    ziek ziek ziek en nog eens ziek, dat ging pas erg laat over bij mij :(
     
  5. Chicken1975

    Chicken1975 VIP lid

    26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Normaal voel je je in het tweede trimester een stuk beter omdat je lichaam aan de hormonen gewend is. Ikzelf heb de hele zwangerschap nergens last van gehad..het is echt heel verschillend bij iedereen, maar ik zou er gewoon lekker voor gaan!
     
  6. koala28

    koala28 Niet meer actief

    Ik ben nog een hele tijd misselijk geweest en ik was vooral moe. Dit is tot de 6e maand zo gebleven. Daarna wat meer energie gekregen.
    Maar ik ben met 4 maanden gewoon op (vlieg)vakantie geweest als voelde ik me beroerd. Ik zou het gewoon doen.
     
  7. pinkelotje

    10 dec 2008
    44
    0
    0
    Ik ben nu net 4 maanden zwanger en voel me (gelukkig) een heel stuk beter dan in de eerste drie maanden! Ben heel erg moe geweest, maar heb nu gelukkig weer meer energie. Ik hoop dat het snel gaat lukken voor je en wens je alvast een goede reis!
     
  8. belliebel

    belliebel VIP lid

    11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb met 4 maanden ook gevlogen. Dit ging prima. Ondanks dat het ook nog eens de eerste keer vliegen was voor mij en ik het dus best wel heel erg spannend vond. Maar opzich was het erg goed te doen. Juist omdat je dan "Bijna" geen last heb van kwaaltjes en dergelijke. Althans bij mij was het zo:p. Het wil natuurlijk niet zeggen dat het bij andere ook zo zou zijn.
     
  9. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Bij de eerste ben ik 7 maanden echtgoed ziek geweest maar dat is uitzonderlijk maar het kan je overkomen. Van de 2e en 3e ben ik de eerste 3 maandne ziek geweest maar daarna ging het super!

    In het beste geval ben je in april 4 maanden zwanger. Maarhet kan ook veel korter zijn (of nog niet zwanger zijn maar dat hoop ik niet voor je). Het ligt er ook aan waar je heen gaat en met welk doel. Ga je op uitrustvakantie of een rondreis maken? Zorg er in ieder geval voor dat je naar een land gaat waar de medische zorg goed is of neem een nummer van een nederlandse privekliniek mee.
     
  10. mamma chan

    mamma chan Fanatiek lid

    17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ik was bijna 5 maanden zwanger van me eerste en ben naar curacao gevolgen;)

    Niks aan de hand..
    Voelde me prettig,

    Nu ben ik weer zwanger en ga in april weer naar curacao dan ben ik 25 weken zwanger..
     
  11. Nientjje

    Nientjje Fanatiek lid

    15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Bedankt voor de reacties! Wel verschillende ervaringen zeg, leuk om te lezen. Lees dat de meeste van jullie zich wel goed voelen na 3 maanden, maar weet nog steeds niet goed wat ik ermee moet doen. Ik ga deze week eens uitzoeken hoe het zit met annuleren, stel dat ik zwanger ben en me niet goed voel.
    Heb wel enorme babykriebels hoor! :)
     
  12. balleke

    balleke Fanatiek lid

    21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Ik ging met 4,5 maand op vakantie en dat was echt waardeloos.
    Ik ga nooit meer op vakantie als ik zwanger ben.
    maar dat is natuurlijk bij iedereen anders. Je hebt het gewoon niet voo het zeggen.

    gr
     
  13. Lemi

    Lemi VIP lid

    5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Wat ik gehoord heb van mensen toen ik dezelfde vraag stelde, was dat 4-5 mnd de beste periode is om op vakantie te gaan! Ik ging zelf met 5 maanden en dat ging helemaal prima. Ik was wel moe, maar dan deed ik gewoon rustiger aan. Ik ben blij dat ik niet veel eerder of later ben gegaan, want dan was ik echt nog veel moeier geweest!

    4 maanden is een hele mooie tijd om te gaan! Voor de meeste mensen!
     
  14. mejosje

    mejosje Fanatiek lid

    26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ben met 4 maanden ook nog even lekker het land uit geweest. Was wel moe, maar opzich ging het allemaal prima!

    Weet niet wat voor reis je wil maken, maar vliegen zal je minste probleem dus zijn.

    Wel als je nog niet zwanger bent en wel 4 maanden in april wil zijn, wens ik je succes met klussen!
     
  15. basbousa

    basbousa Bekend lid

    6 jul 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vier tot vijf maanden zwanger is de beste tijd om te reizen. Nog geen last van een (te) dikke buik en de misselijkheid is vaak voorbij.

    En zelfs bij misselijkheid kun je toch nog vliegen? Niet bij extreme misselijkheid, maar bij mij waren het altijd vlagen. Ik heb overigens nog geen enkele zwangerschap overgegeven, ws. is het bij mij toch minder erg.
     
  16. marion1982

    marion1982 Actief lid

    20 dec 2008
    107
    0
    0
    hoi

    ik voelde me kiplekker, maar ja het is voor iedereen anders, je kan het altijd nog wijzigen toch?
     
  17. soraiia

    soraiia Lid

    19 okt 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerlijk gezegt voelde ik me verschrikkelijk met 4 maanden zwangerschap maar ik ben ondanks dat ook lekker op vakantie gegaan.. ik moet zeggen dat ik me daarna toch een stuk beter ben gaan voelen ;)

    Succes met zwanger worden!!!
     
  18. Nientjje

    Nientjje Fanatiek lid

    15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    We gaan een citytrip New York maken, geen lekker relaxte zonvakantie dus, dat laatste lijkt me idd niet zo lastig. Maar een week veel lopen is toch weer anders. En vliegen terwijl ik misselijk ben...pff ben altijd al zo bang dat ik misselijk word en moet overgeven in het vliegtuig, dat is echt psychisch hoor haha.
     
  19. Jessy25

    Jessy25 Actief lid

    1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    afschuwelijk! ziek, zwak en misselijk... constant huilen en bijna niet meer kunnen lopen, zitten en staan door mijn heupen... (ga hiervoor 2 keer per week naar fysio :( ) wat een klaagzang :D

    bij mijn eerste helemaal nergens last van gehad dus denk dat ik nu alles dubbelop krijg :)
     
  20. soraiia

    soraiia Lid

    19 okt 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL

    oeee :( Hoe lang moet je nog?
     

Deel Deze Pagina