linnengoed en aankleedkussenshoes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door melloncollie, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Ik ben op zoek naar sites/winkels waar je ruime keuze in linnengoed hebt. Wat er bij de prenatal te koop is vind ik niet echt leuk en ook geen ruime keuze.

    Ben daarnaast op zoek naar een lila aankleedkussenhoes. Ik zag tot nu toe alleen die van Cottonbaby maar die vind ik een beetje prijzig.

    Weet iemand nog leuke winkeltjes die hier ruime keuze in hebben, omgeving Den Haag ?
     
  2. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Hoi

    Ik ben ook op zoek, dus lees graag mee.. idd bij de prenatal wel leuke maar niet wat ik zoek!

    hema heeft ook niet veel keus en bij de babyspeciaal zaken is alles zo duur!

    heeft de babydump enz geen paarse aankleedhoes?

    Groetjes Danielle
     
  3. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Misschien, daar moet ik nog een keertje langsgaan.

    Maar soms zie je ook van die kleine speciaalzaakjes, ik dacht misschien weet iemand er eentje in de buurt van Den Haag.
     
  4. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Sterre&Tijl ken je al neem ik aan? Vind ik trouwens geen geweldige winkel, maar smaken verschillen ;)
    Zwanger & Co is leuk, op de Frederiklaan.

    Fidel Didel (oid) op de Frederik Hendriklaan (nooit zelf geweest)

    Hier iets onder gaf Dot een leuke tip:
    http://www.zoombee.nl/index1.html
     
  5. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Nee, die ken ik allemaal nog niet! Thanks !
     
  6. Noatje

    Noatje Fanatiek lid

    12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik weet niet of de Kids Factory dicht bij zit, weet dat ze een winkel in breda hebben en de andere durf ik niet te zeggen maar daar hadden ze zo'n 40 verschillende lakentjes en nog veel meer ander spul!
     
  7. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Ja ik ben in de Kids Factory Breda geweest en daar hadden ze heel leuk spul, alleen wat prijzig. Kan ik altijd nog als laatste optie gebruiken.
     
  8. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Nou ik ben net wezen kijken....maar dat hele Fidel Didel kon ik niet vinden. Zwanger & Co wel, maar die hadden vooral (dure) kleertjes en ik was op zoek naar beddengoed. Wel een mooi slaapzakje meegenomen en nog een Noppies positie joggingbroek met 70% korting ! Toch weer lekker...
     
  9. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Sorry dat je voor niets naar Zwanger & Co bent geweest, ik dacht dat ze daar ook beddengoed hadden :(

    Heb trouwens wel het adres van FD voor je opgezocht, Frederik Hendriklaan 288: http://www.fideldidel.nl/
    Maar ja, ik ben daar dus nog nooit zelf geweest!
     
  10. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Nou 't geeft niet, want de website gaf aan dat ze OOK beddengoed verkochten. De website klopt dus niet. Maargoed, ik heb wel wat leuke dingetjes kunnen kopen die ik nog nodig had ;)

    De website van fidel didel al bekeken, maar volgens mij zit heel die winkel er niet meer. Ik ben de hele laan afgelopen, met mijn ouders samen, die zagen ook niets. En zelfs nog het laatste stuk met de auto gereden om te kijken of hij misschien in het winkelloze gedeelte zit, maar nee. conclusie: it's gone with the wind !
     
  11. foetbal

    foetbal Actief lid

    20 feb 2008
    209
    0
    0
    Even aanhaken bij deze discussie...
    Weet iemand een patroon om zelf een hoes voor zo'n waskussen te maken? (nou ja, laten maken)
    Dan kan het helemaal in de stijl van het kamertje..
     

Deel Deze Pagina