Liquorlekkage na ruggenprik

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Jess93, 20 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jess93

    Jess93 Fanatiek lid

    9 sep 2014
    2.830
    2.101
    113
    Vrouw
    Houten
    De titel zegt het al: ik heb een liquorlekkage na de ruggenprik (gehad). De ruggenprik hebben ze met de bevalling 10 mei 2x geprobeerd te zetten, echter was dit mislukt.

    Dag erna kreeg k savonds enorme hoofdpijn, vk gebeld: wss lekkage van ruggenprik. Advies: 48u plat en veel koffie en cola drinken omdat cafeïne de aanmaak van het hersenvliesvocht stimuleert. Echter was het daarna mog 0.0 afgenomen, dus weer gebeld en toen direct in het zh een bloedpatch gehad. Dit heeft voor een deel geholpen, ik kan nu met een volle dosis pcm de dag doorkomen met hoofdpijn die oke is.

    Maar die bloedpatch is dus alweer een week geleden vandaag & als ik te laat ben met mijn pcm kan ik direct niet meer rechtop zitten van de hoofdpijn. Mijn oren suizen nog steeds en klappen dicht + mijn ogen kunnen zich moeilijk focussen op dingen in de verte.

    Wie o wie heeft ervaring hiermee en hoe is het bij jou afgelopen? Ik ben zo bang voor chronische hoofdpijn ofzoo_O
     
  2. Rizzoli

    Rizzoli Fanatiek lid

    21 aug 2013
    2.317
    810
    113
    Ik heb dit ook gehad. 10 dagen na bevalling blood patch gehad. Heeft zeker nog een dikke maand geduurd voordat het over was. De anesthesist bood aan de blood patch opnieuw te doen, maar dat durfde ik niet. Was er daarna wel echt vanaf. De plek/locatie van de ruggenprik alleen wel bijna een jaar pijn aan gehad
     
  3. spriet

    spriet Fanatiek lid

    5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    ik heb er een week last van gehad liters cola en koffie gedronken en toen was het weg.
    2e ks en 3ex geen last van gehad ze hebben toen een kleinere naald gebruikt.
    ik heb geen bloed patch gehad.
    die hoofdpijn is wel echt vreselijk killing.
     
  4. Jess93

    Jess93 Fanatiek lid

    9 sep 2014
    2.830
    2.101
    113
    Vrouw
    Houten
    Bedankt voor jullie ervaringen! :)

    Ik ben er sinds gisteren eindelijk helemaal vanaf!!:D En idd die hoofdpijn was echt killingo_O Dat een mens zo'n hoofdpijn kan hebben zeg!
     

Deel Deze Pagina