London met kids

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lovely83, 16 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.388
    3.259
    113
    In de herfstvakantie gaan we een paar dagen met de kinderen naar London.

    Wat zijn de must see om te bezoeken met kinderen?
     
  2. Glass

    Glass Fanatiek lid

    29 mei 2017
    2.027
    960
    113
    Vrouw
    Hamleys!
    Hele grote speelgoedwinkel.

    London zoo

    Disney winkel

    Science museum

    Londen eye

    Sealife.

    Nou ja hier kom ik zo even op, krijg er helemaal zin in Haha ben gek op Londen.
     
  3. 2012mama

    2012mama Fanatiek lid

    12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    m&ms winkel
     
  4. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    London is super kindvriendelijk en heel leuk!
    Alle musea zijn gratis te bezoeken, favoriet zijn hier het Natural History museum, Cutty Sark museum en het Science museum.

    Verder leuk; Hamleys, Harrods, Disneystore, wisseling van de wacht, The Shard (uitzicht vanaf bovenste verdieping), Greenwich (in het park naar boven lopen, prachtig uitzicht over London!), Covent Garden, er is een geweldige speeltuin in Hyde park (Princess Diana playground).
     
  5. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.888
    13.058
    113
    Vrouw
    Alles wat hier boven genoemd is! Alhoewel de mijne de metro zelf ook nog steeds een attractie vinden.
    Daarnaast nog de Tower of London. Als je geluk hebt liggen er al wat poppies in de gracht.
    Voor iets oudere kindjes is het Harry potter museum ook leuk. Als je kinderen van voetbal houden is een stadiontour ook leuk, zelf vind ik het stadion van Fullham erg grappig, zelfs de stoeltjes zijn daar nog van hout!
     
  6. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.388
    3.259
    113
    Super bedankt voor de tips!
    Ga ze allemaal even bekijken en dan een lijstje maken wat we graag willen doen.

    Man twijfelt nu enorm na de mislukte aanslag of hij nog wel wil. Ik maak mij er zelf niet zo druk om.
     

Deel Deze Pagina