loopauto

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Cookie, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    plaatje erbij:
    [​IMG]

    overigns.. gaat anne een loopfiets voor dr verjaardag krijgen
    maar ze staat nu al los... dus ben bang dat ze straks al kan lopen tegen de tijd ze jarig is.
    iemand hier ideeen over? :)

    of valt het "overbodig zijn" wel mee als ze toch al kan lopen?
     
  2. Lon enTijn

    Lon enTijn Fanatiek lid

    23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    ik denk dat ze dat nog wel leuk gaat vinden hoor!
     
  3. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou nog geen loopfiets kopen als je denkt dat ze snel gaat lopen. Ik denk dat Eva voor haar eerste verjaardag loopt en ik weet bijna zeker, dat als ze loopt, ze niet meer rustig wil gaan zitten en ook geen 'hulpstukken' wil.
     
  4. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Vera kreeg met 10,5 maand een loopwagen, want toen ging ze aan de tafel e.d. staan.

    Nu gebruikt ze alles om maar door het huis te lopen. De stoelen van de keuken staan dan ineens in de woonkamer en de salontafel staat tegen de TV-kast :) :) :)

    Erg decoratief typje hier 8)
     
  5. missmariska01

    missmariska01 Fanatiek lid

    civan is nu 27 maanden en heeft een loop auto van winnie the pooh gehad met zijn 1 jaar hij is er nu nog steeds zo blij mee :D
    in het begin zat hij er alleen maar op en opeens kon hij achter uit gaan en toen hij had hij het opeens helemaal door toen was hij iets van 14 maanden :D
     
  6. Arka

    Arka Fanatiek lid

    2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    wij zouden ook misschien zo'n loopauto kopen.
    Elisabeth staat nu een week zelf recht.
    Maar ons salontafeltje staan op wielen, ze trekt zich eraan recht, het verschuift en zij stapt gewoon mee.
    Ik denk dan dat het veiliger is met en loop auto dan met een salontafel, niet?
     
  7. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hahahaha :) ik zie het helemaal voor me! Ik zou inderdaad dan toch een loopauto kopen, dan staan de glazen drinken veiliger ;)
     
  8. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter heeft er gisteren een gekrege=n van prinses en loopt er heel de kamer mee door en kan prima met der voetjes bij de grond. ze kan al wel stappen rond de tafel en aan de hand en zolang ze maar iets vast heeft loopt ze stevig en goed. verder is ze 76 cm dus best lang voor haar leeftijd en kan met gemak bij de grond. ze kan het dus prima. eerst ging ze achteruit maar al snel vooruit.
    hier een fotoje ervan

    [​IMG]
     
  9. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Aaah wat een schattige foto lovewinnie!

    Ik hoop dat Louise ook snel met haar voetjes bij de grond kan ;)
     

Deel Deze Pagina