nog meer kindjes die niet van knuffelen houden ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dolfijntje1985, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

    dolfijntje1985 Bekend lid

    28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ons zoontje houd niet zo van knuffelen als ik hem lekker bij mij leg dan gaat hij zo lopen draaien en jammeren.
    en wil hij alles pakken wat hij om zich heel ziet en rustig lekker bij papa en mama liggen ho maar.
    dan gaat hij gewoon liggen drammen.
    op de grond liggen of in de box vind hij allemaal wel goed dan gaat hij lekker liggen spelen enzo.
    zelfs als hij moe is en hem lekker bij mij leg dan gaat hij zo liggen jammeren en zich van je af zetten dan wil hij echt naar zijn bed.
    hij valt nooit meer lekker bij ons in slaap alleen maar in zijn eigen bedje.
    ik vind dat heeel erg jammer want ik vind het heerlijk als hij lekker tegen me aan in slaapt valt.
    soms geef ik mezelf wel eens de schuld, dan denk zou ik hem te weinig hebben geknuffeld toen hij zo klein was toen hij nog wel lekker bij ons sliep.
    of zit het gewoon in zijn karakter dat hij niet zo knuffelig is.
    zijn er meer kindje die niet willen knuffelen.

    liefs diane
     
  2. Adine

    Adine Fanatiek lid

    12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik denk dat het ook zijn karakter is. De wereld is natuurlijk ook erg mooi om te gaan verkennen he. :D

    Maar met 7 maanden viel mijn dochter ook niet meer bij me op schoot in slaap. En tussen ons in leggen en dan weer in slaap vallen, heeft ze nog nooit gedaan.

    Wat ze wel heel lekker vind is, op je schoot zitten en boekjes kijken. Dit gebeurt altijd voordat ze gaat slapen en soms overdag ga ik ook met haar boekjes kijken.
     
  3. Jalea

    Jalea Fanatiek lid

    24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    dat komt weer goed hoor :D hier nog zo'n anti-knuffel/kusjongetje, maar als ze weer wat ouder worden en in een andere fase komen... mijn oudste is nu 1,5jr en wil nu al zeker een maand geen kusjes en knuffels meer geven of krijgen, wij laten hem gewoon, hij heeft vaker zulke fases gehad. en dan opeens komt ie naar je toe, armpjes om je heen, krijg je zomaar een dikke knuffel! of een kus. en dan weer weken niet ;) hoort er gewoon bij, komt goed hoor! (maar ik mis het stiekem ook wel eens!)
    er zijn ook momenten dat hij de hele dag door kusjes en knuffels wil, dat is ook wel eens irritant :)
     
  4. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Mijn zoontje is ook geen knuffelkont hoor. Het zit er gewoon niet in. Alles is spannender dan op schoot zitten, liggen of knuffelen.
    Nu hij wat groter is, komt ie af en toe wel even een knuffel brengen, maar dan heel snel weer weg.
    En als hij ziek is, mag hij bij ons in bed slapen en krijgen we bij het wakker worden heel veel knuffels, maar dat is niet zo vaak hoor.
     
  5. mamamadelon

    mamamadelon Fanatiek lid

    13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    hier idem,wil veel liever iets pakken of zitten of aan de tafel staan dan bij mij rustig zitten,rustig is er al helemaal niet bij haha
    ach ik vind het niet erg hoor :D
     
  6. Duma

    Duma Bekend lid

    13 sep 2007
    973
    908
    93
    Mijn meid wil ook absoluut niet lekker bij mama of papa zitten.
    Ze ziet altijd wel wat anders waar ze graag heen wil.
    En dan gaat ze druk bewegen, en kruipen, en weg is ze.. :rolleyes: :D
     
  7. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Sanne is ook geen knuffelkont. Wat ik ook erg jammer vind. Ik vind het ook heerlijk als ze tegen mij aan ligt en in slaap valt, maar dat wil ze niet meer. Ik hoop dat die momenten wel wer komen.
     
  8. dolfijntje1985

    dolfijntje1985 Bekend lid

    28 mrt 2007
    977
    1
    18
    oh ik ben dus gelukkig niet de enige.
    ik vind het ook zoo erg.
    en idd hij ziet altijd wel weer iets anders waar hij dan absoluut heen wil.
    en dan geef je hem een knuffeltje of een speeltje zodat hij lekker op je schoot kan spelen maar nee hoor dan ziet hij wel weer wat anders wat hij wil en naartoe wil.
    ik hoop idd ook dat die mooie momenten straks toch weer terug komen.
     
  9. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Mijn zoontje was ook altijd te druk met andere dingen om lekker te komen knuffelen maar sinds een paar weken krijg ik een hele hoop kusjes en knuffels :) Dus kan ook zijn dat het nog moet komen!
     
  10. lindavg

    lindavg Fanatiek lid

    25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Amy heeft dat ook gehad.
    Zo lekker als dat ze bij je kon zitten toen ze kleiner was, zo gauw wil ze nu weg.

    Maarrrrrrr.... het begint nu weer te komen.
    Kusjes ff kroelen, het is nog niet lang maar het is weer wat.
    Dus ff geduld en het komt vanzelf weer.
     
  11. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Mijn dochter heeft ook zo'n periode gehad. Maar nu vindt ze het heerlijk om bij ons te liggen en te knuffelen. En kusjes geven.
     
  12. Merel69

    Merel69 Fanatiek lid

    16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Merel wilde ook eigenlijk nooit knuffelen of lekker bij ons liggen of zitten. Dat is nu sinds een paar weken ineens anders. Ze wil graag bij ons hangen en klimt dan zelf op de stoel bij een van ons. Dan kan ze ook echt wel zo een half uur bij ons hangen, boekje lezen, gewoon liggen, rond kijken enz. Dus het kan ook zo ineens omslaan hoor!
     
  13. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Na zijn 17 maanden sprong is hij gruwelijk knuffelig geworden. Voorheen zette hij zich van je af zeg maar. Komt dus wel goed. ;)
     
  14. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier hetzelfde verhaal ;). Nu ze kan staan en dus ook geregeld valt, kan ze wel helemaal in je weg duiken om troost te zoeken, maar na een paar seconden is het alweer goed en wil ze weer verder.
    En toevallig vanavond na de laatste voeding bleef ze maar bij me kroelen en kletsen. Dus het lijkt erop dat het nu een beetje begint te komen. Lijkt me echt heerlijk! Aan de andere kant ook geweldig dat ze al zoveel kan en de wereld zo lekker aan het verkennen is.
    Wij hebben trouwens de eerste maanden wat afgeknuffeld, daar kan het echt niet aan liggen. Ik denk dat het op deze leeftijd heel normaal en gezond is om niet zoveel of zelfs helemaal niet te willen knuffelen.
     
  15. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Ja, vanaf wanneer gaan kindjes knuffelen?

    Lena knuffelt ook nooit.

    Ze lacht wel altijd. Ik doe gekke spelletjes met haar, huppelen, hard rennen met de kinderwagen, 'vliegen', gekke bekken trekken en ligt ze echt te gillen van de lol. Ze ligt ook altijd naar me te kijken (8)) En proberen te tongzoenen als mama net winegums op heeft, maar daar trappen we niet in he!

    Maar knuffelen? Nee. Wel aan mijn haar en oorbellen trekken. leuk man.

    Ben wel benieuwd of ze het nog gaat doen. Zo niet, ook goed. Het lijkt me wel gezellig hoor :D
     
  16. Kisbaba

    Kisbaba Fanatiek lid

    23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Mijn jongetje knuffelt zooooooow geweldig. Snap soms nog niet waarom...
    De vorige kids hadden dat helemaal niet, die wilden altijd zo snel mogelijk van schoot af, maar Jesse vind het heerlijk. Hij opent z'n mondje zelfs en lebbert m'n gezicht af, soms lijkt het wel of hij wil tongzoenen hahahaha! En vooral alstie lui wordt is het een echte knuffelkont, wil hij steeds met zijn gezicht tegen mijn gezicht, heerlijk! En het is zo leuk dat hij dat alleen maar bij mij doet, wat een eer!
    Maar ik geniet er nog maar van, voor ik het weet is het over!
     
  17. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    [​IMG]
     
  18. Kiwi80

    Kiwi80 Bekend lid

    24 feb 2007
    530
    0
    0
    Hier nog 1 die niet van knuffelen houd! Draaien en wrikken tot ze los is. Als het niet lukt word ze heel boos! Alleen als ze moe is wil ze wel eens even tegen je aan gaan liggen. Maar dat alleen als ze heeeeeel moe is ;) .
     

Deel Deze Pagina