Lotgenoten Zuid Limburg

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Alysaj, 7 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alysaj

    Alysaj Lid

    21 okt 2011
    46
    6
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

    Ik ben Alysa, 24 jaar en opgepland, alleenstaand 9.4 week zwanger. Mijn vriend/ex wilt al heel wat maanden geen relatie meer en heeft zich tot op heden wel gedragen als partner, en is ook mee geweest naar de eerste echo's. Afgelopen week hebben we nog een fijne vakantie op Corfu gehad en de dag na terug komst maakte hij wéér duidelijk dat hij geen relatie wilt.

    Dit is voor mij ontzettend verwarrend, naar zich toe trekken en weer afstoten. Dit is al heel wat keren gebeurd intussen... ik ga er vanaf nu ook vanuit dat ik alleen ben en ben daarom ook opzoek naar lotgenoten/een lotgenoot in het zuidelijkste puntje in het land. Ik voel me al regelmatig eenzaam, ondanks ik een geweldige familie en vriendinnenkring heb..

    Liefs,
    Alysa
     
  2. Jojo5382

    Jojo5382 Lid

    14 mei 2018
    76
    66
    18
    Vrouw
    HR Manager
    Noord-Holland
    Hi Alysa,

    Ik kom niet uit het zuiden van het land maar ben ook ben ook zwanger zonder partner (vind ik beter klinken want ik sta er zeker niet alleen voor). Mijn situatie is iets anders aangezien ik heel bewust hiervoor gekozen heb en zwanger ben geworden middels een donor.
    Dus niet helemaal was je zoekt maar als je het af en toe even van je af wil schrijven of je eenzaam voelt: ik ben beschikbaar:)
    Iig fijn om te lezen dat je een geweldige familie en vriendinnenkring hebt. Dan komt het vast helemaal goed!
     
  3. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.538
    11.096
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Jeetje wat verwarrend. Maar waarom laat je dit gebeuren? Je hoeft toch niet te accepteren dat hij geen relatie wil maar hem wel alle voordelen van een relatie geven?

    Kies voor jezelf en je kindje en beperk het contact voorlopig maar even voor de dingen die met de baby temaken hebben.
     

Deel Deze Pagina