Lucrin, endo operatie, cryo

Discussie in 'MMM clubs' gestart door CaDi, 17 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Pijn is inderdaad minder geworden, vreemd zeg.

    Hoe is het verder bij jou? Heb je nog een keer getest of niet? Ik ben nog steeds hard aan het duimen...
     
  2. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja die hormonen stimuleren denk ik toch de endo!

    Je mag stoppen met duimen. Test was vanmorgen wit. Dus gestopt met hormonen en wachten op menstruatie. Zijn nu in waterpark dus kan lekker van alle glijbanen af! ;)
     
  3. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Wel een tegenvaller lijkt me? Hoe voel je je er verder onder? En had je voor deze maand een goed gevoel of niet? Geniet in ieder geval van het waterpark...:p
     
  4. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja zéker een tegenvaller. Had er wel een goed gevoel over.
    Ik ga maandag naar een homeopaat. Kijken wat die nog extra kan doen naast reguliere traject.
     
  5. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik loop zelf bij een osteopaat en diëtiste/orthomoleculair arts ook mede voor mijn gezondheid. Ze helpen ook mee waar kan. Wat doet jouw homeopaat?
     
  6. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Oh en ik snap het helemaal dat het tegen valt. Een hele dikke knuffel... ik had het je zo gegund. Is er niet nog wat hoop?
     
  7. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Osteopaat ben ik ook geweest vorig jaar. Alleen had ik niet het idee dat het wat hielp. Kreeg steeds meer pijn. Denk niet door de behandeling hoor maar gewoon doordat de endo erger werd door alle hormonen.
    De homeopaat ga ik maandag voor het eerst heen. Denk dat ik medicatie/kruiden oid ga krijgen.
    Wat doet een orthomodeculair arts? Ben je bij de dietist vanwege endodieet of iets anders?
     
  8. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Nee er is geen hoop meer voor deze. Gelukkig hebben we nog 2 cryo's. Een van die 2 gaat het gewoon worden! Dus kom maar op met die menstruatie.
     
  9. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Mijn lijf zit elke keer vast door spanning en stress en deze maakt mijn osteopaat weer los, daar heb ik veel baat bij. Verder is mijn dietiste/orthomoleculair arts die mij helpt met voeding en supplementen om alles te herstellen. Ik heb veel last van mijn darmen/hormonen gehad en nog steeds. Deze moeten genezen en daar helpt ze bij...
     
  10. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ja dat moet echt... ik hoop dat je snel ongesteld ga worden, want dan kan de volgende maand starten....
     
  11. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja ik ben laatst wel paar keer bij manueel therapeut geweest en ga soms naar masseur.
    En denk dat de homeopaat beetje hetzelfde gaat doen als jou diëtist/orthomoleculair therapeut!
    Merk je dat het helpt?

    Normaal heb ik een hekel aan ongesteld zijn maar nu kijk ik ernaar uit. Vind wel spannend hoeveel pijn ik ga hebben.
     
  12. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik heb veel minder buikpijn dan voor heen dat is al een hele verbetering. Hopelijk gaat de homeopaat jou op helpen.

    Ik snap dat je snel ongesteld wilt worden en de pijn is inderdaad afwachten. Bij mij is het echt een stuk minder geworden sinds ik ben gestopt met prikken. Jij ging in een eigen cyclus toch volgende maand?
     
  13. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Fijn dat de pijn minder is! Bij mij zou de pijn door de operatie ook minder moeten zijn. Afwachten maar!
    Ja die hormonen zijn troep hoor voor de endo! Ja in eigen cyclus en dan hoop ik wel iets ondersteuning te krijgen rond terugplaatsing.
     
  14. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Pijn is inderdaad afwachten. Ik ben al nerveus aan het worden...pfff. Nog een lange weg te gaan. Ben je nog steeds op vakantie?
     
  15. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Héb je nog een beetje afleiding deze weken? Want het is zeker nog lang tot je NOD. We gaan vanavond terug naar huis. Komen vannacht aan, dus nog even klein dagje genieten van de zon hier. Ook voor de andere mensen hier. Want ik neem de zon namelijk mee naar NL;)
     
  16. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    We zijn net even de stad in geweest. En mijn vriend heeft Netflix geregeld dus we gaan lekker netflixxen de komende dag. Verder ga ik langzaam pakken. We krijgen bijna de sleutel van ons nieuwe huis. Er komt een drukke periode aan, dus we hadden het expres wat rustige weekenden ingelast om alvast te gaan pakken en voor nieuwe spullen te gaan kijken enzo. Hopelijk is de afleiding genoeg.
    Vandaag is het al lekker zonnig hier. Alleen van de week komt er nog sneeuw aan:eek:. Geniet nog van de laatste uren. Hoe voel je je verder?
     
  17. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Leuk lekker netflixen! Een verhuizing lijkt mij een hele klus en een goede afleiding.
    Echt sneeuw nog?
    Er was een probleem bij de vliegmaatschappij dus we vliegen ochtendmorgen pas terug.
    Ik heb vandaag beetje zeurende buik en wat bruin verlies maar zet nog niet echt door.
    Hoe is het bij jou?
     
  18. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ja woensdag of donderdag verwachten ze dat nog... de sneeuw. Misschien klopt het niet:p.
    Het is dus al aan het komen je menstruatie. Ik heb ook altijd eerst de dag bruin en daarna pas bloed. Hoe is het nu?
    Oh dat is balen dat jullie niet naar huis konden. Waar bleef je nu slapen?
    Met mij gaat het wel goed hoor.:thumup:
     
  19. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    We gaan het zien of het nog gaat sneeuwen!
    Ben gisteren wel ongesteld geworden. Heb ook aardig wat buikpijn. Met 2 paracetamol op gaat het 3 uur wel goed en dan komt de pijn er gewoon weer doorheen. En je mag natuurlijk geen ibuprofen of naproxen oid.
    We zijn gistermiddag thuisgekomen. Kregen een hotel aangeboden in de buurt van vliegtuig met diner en ontbijt. Dus dat is wel goed geregeld!
    Fijn dat het met jou goed gaat!
     
  20. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Balen meid. Ik had je bericht weer gemist, sorry. Veel sterkte met de pijn en ik had het je zo gegund:(.
     

Deel Deze Pagina