Lucrin, endo operatie, cryo

Discussie in 'MMM clubs' gestart door CaDi, 17 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Wij hebben 3 weken lang op de dag seks gehad en blijkbaar heeft dat effect gehad. Ik weet alleen nog steeds niet welke ovulatietest nu de positieve was, misschien toch de eerste.
    Op welke dag heb jij meestal je eisprong? Is de combinatie van seks en behandeling wel goed? Wij hadden meestal 4 dagen voor de iui geen seks om de zaadkwaliteit zo hoog mogelijk te houden. Fijn dat je een weekend weg gaat, dat geeft mooie afleiding. Heel veel plezier...
     
  2. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Het embryo is al gemaakt zeg maar. Dus mn vriend hoeft nu geen zaad meer te produceren. En ze zeggen dat ze liever geen tweelingzwangerschap hebben. Maar een volgende ronde zouden ze er ook 2 terug gaan plaatsen per x. Dus zie nu het probleem niet. Normaal met cryo terugplaatsing laat je het eitje wat springt gaan zeg maar. Maar ik heb zoiets daar kunnen we nu toch ook gebruik van maken.
    Je ziet bij jou maar dat het toch kan al zit je in de mmm.
    Ik zou zeggen de eerste test toch positief want je bent nu al 4-5 weken zwanger. Moet je tussen 18 en 25 april je ei hebben gehad volgens mij.
     
  3. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Oh ok. Ja dat snapte ik niet helemaal. Dan snap ik dat jullie er naast ook gewoon kunnen klussen. Je zit hoe dat bij mij heeft uitgepakt. Ik snap er nog steeds niets van.
    En dat terwijl ik van de week nog zo aan het twijfelen was.
    Ze gaan er dus deze ronde nog eentje terug plaatsen en als het dan niet lukt volgende maand twee?
    Ik heb het ziekenhuis gebeld en ze willen dat ik bloed kom prikken ergens op een doordeweekse dag en daarna gaan ze verder kijken. Ik heb het alleen nog al druk. Even kijken hoe dat gaat lukken...
     
  4. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja als deze laatste niet blijft zitten dan gaan ze opnieuw stimuleren voor eitjes. En omdat het dan laatste poging is die vergoed word gaan ze er 2 terugplaatsen zodat je meer kans hebt.
    Ja je had al een rare maand met die testen qua eisprong en dan nu ineens dit hihi.
    Ben benieuwd wat je waarde is. Kan je niet bij jou in de woonplaats prikken dat je de uitslag via de huisarts krijgt?
    Want anders moet je alleen voor het prikken naar het ziekenhuis?
     
  5. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Oh de laatste keer al weer hierna...pfff. Gaan jullie wel gewoon verder? Ik hoop natuurlijk dat het gewoon raak is voor die tijd.
    Ik rij volgende week wel even naar Amsterdam. Ja, ik moest de vorige keren voor de echo van 10min. Ook heen en weer.
    Ik ben een beetje onzeker. Ik heb last van steekjes in mijn lies en zij en soms erg pijnlijk. Verder zijn mijn darmen van slag en ik voelde endometriose weer zuren. Is dat wel normaal?
     
  6. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja we gaan wel nog verder. Ook al lukt de 3e poging niet. Dan gaan we nog voor 4e ook al moeten we doe dan zelf betalen. Van de 6 terugplaatsingen ben ik 3x zwanger geweest. Dus er moet er een gaan zijn die gewoon een baby gaat worden toch!

    Daarom ben ik blij dat het ziekenhuis dichtbij is voor ons.
    Ik had ook altijd wel buikpijn hoor. Je hele buik gaat veranderen. Dat begint ook al vroeg! Dus is helemaal niet raar als je nog van alles voelt. En je darmen! Ja die gaan al ruimte maken dus die kan je zeker voelen agv zwangerschap.
     
  7. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Wanneer moet je nu weer naar het ziekenhuis? Ik snap dat je daarna verder gaat. Het moet nog een keertje lukken. Ik blijf voor je duimen.
    Hoe is het verder met je?
     
  8. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ik moet dinsdag als ik nog geen positieve ovulatietest heb gehad.
    En moet sowieso donderdag om te bespreken hoe verder als deze laatste cryo niet lukt. Wil kijken wat ze verder hier nog kunnen doen om die 3e poging te laten slagen!
    Verder voel ik mij wel goed eigenlijk.

    Hoe is het met jou, of zal ik nu jullie zeggen ;)!
    Heb je nog getest na de clearblue met weken indicator?
     
  9. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Spannend weer. Gelukkig dat je wel goed voelt.
    Oh die test had ik jou niet gestuurd zie ik. Ik ben een beetje verstrooid nog erger dan anders.:p ik stuur hem zo even.
    Ik heb vooral veel last van mijn darmen en een heel vervelend opgejaagd gevoel. Ik slaap daarom slecht. Verder voel ik nog niet veel. Wat pijnlijke steken gehad. Ik vind het nog steeds onwerkelijk.
     
  10. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    20180509_072456.jpg
    De rest is van afgelopen woensdag..
     
  11. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    De test:p
     
  12. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Hoi meis, hoe is het met je?
     
  13. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Deze test had ik wél ergens gezien al! Daarna niet meer getest?
    Ik ben nog aan het wachten op mn positieve ovulatietest. Tot nu toe nog niks.
     
  14. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik heb er gisteren nog eentje gedaan, want ik geloof het nog steeds niet....
    Ik zoek hem even op.
    Op dag hoeveel zit je nu? Heb je een beetje een gelijke cyclus of wisselend?
     
  15. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Test 4.jpg
     
  16. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Wauw die knalt!!
    Ik zit nu op dag 14.
    Meestal cyclus van 30-35 dagen. Verwacht eisprong wel deze week ergens.
     
  17. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ja hij blijft positiever worden. Ik moet even snel een echo krijgen, want het blijft onwerkelijk.
    Ik heb ook een wat langere cyclus meestal, ik denk dat hij deze maand ook 33 dagen was. Ik ga weer voor je duimen...
     
  18. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja en even bloed prikken. 1e echo doen ze meestal pas met 7 weken. Daarvoor zie je vaak te weinig/niks.
    Spannend hoor!
    Dank je wel!
     
  19. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Beetje bezorgd en een slecht gevoel vandaag ik had heel veel krampen en wat roze verlies. Ik weet nog steeds niet wat ik moet denken.
    Hoe waren je dagen weg?
     
  20. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Roze verlies hoeft geen slecht teken te zijn hoor! En krampen ook niet! Kan zijn dat het gewoon nog beter aan het innestelen is!
    De dagen weg waren heerlijk! Hebben het erg leuk gehad.
    Vanmorgen positieve ovulatietest dus zondag onze laatste cryo ophalen!
     

Deel Deze Pagina