Lucrin, endo operatie, cryo

Discussie in 'MMM clubs' gestart door CaDi, 17 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Oh wat spannend.

    Ik ben chagrijnig geworden, want ik geloof het niet meer in. Lekker vroeg naar bed hopelijk voel ik me morgen beter...
     
  2. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Het blijft toch afwachten. Heb je al bloed geprikt?
    Voel je je vandaag beter?
     
  3. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik kan pas vrijdag bloed prikken. Ik weet gewoon niet wat ik moet denken. Het is zo onzeker. Kijken wat vandaag me weer gaat brengen. Ik ben wat misselijk vanmorgen dus dat geeft wat hoop..
     
  4. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Hoe lang had jij trouwens last van de endometriose, want die is ook aan het zeuren? Dat geeft ook onzekerheid.
    Hoe voel je je over deze ronde?
     
  5. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja lastig. Probeer het los te laten. Als het mis gaat kan je er toch niks aan doen. Je bent zwanger anders had je niet zulke mooie testen gehad! Ik weet dat het heel moeilijk is maar werkt wel het beste!

    Ik heb altijd wel wat last van de endo. Moet zeggen dat het deze maand beter gaat dan vorige maand. Deze maand denk ik linker eierstok die eitje heeft gemaakt en vorige maand rechts.
    Ik kan er nu nog niet veel over zeggen, a.s. zondag pas terugplaatsing. We hebben het zelf ook gezellig gemaakt afgelopen dagen. Maar ei is of al gesprongen vandaag of moet nog gaan springen vandaag!
    Maar ik voel me goed dus dat is fijn!
     
  6. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ja ik weet het. Ik heb gewoon nog weinig vertrouwen in mijn eigen lijf door alles wat er gebeurd is de afgelopen jaren met mijn gezondheid. Ik moet het alleen positief zien, want ik ben ook gewoon zwanger geraakt en dat is natuurlijk al een wonder op zich. En dat heeft mijn lijf ook zelf gedaan. Ik moet weer vertrouwen krijgen.
    Ik bedoelde hoe lang je last had van de endometriose terwijl je zwanger was? De endometriose zit bij jou dus echt in de eierstokken of niet?

    Spannend hebben jullie goed kunnen 'klussen' deze dagen? Ik hoop dat je volgende maand ook goed nieuws gaat hebben. En hopelijk blijf je je goed voelen... ik ga voor je duimen!!
     
  7. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Pf ik heb tijdens de 3x dat ik zwanger was continue wel last gehad van mijn buik. En of het de endo of mn darmen waren geen idee. Maar ik voelde in ieder geval van alles. Laatste x was het wel degelijk de plek van de endo. En toen het mis ging werd dit ook minder.

    Ja met name mn rechter eierstok en de omgeving eromheen is erg gevoelig daar.

    We hebben ons best gedaan ja! Dus we gaan het zien over 2 weken!
     
    Rozeline vindt dit leuk.
  8. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik blijf ook buikpijn, endometriose pijn en krampen houden. Ik besloten vandaag een dagje thuis te blijven. Ik kan gewoon zo niet mijn werk doen, ik baal er echt van.
    Ik weet of het goede of slechte tekenen zijn, maar ik probeer het wat los te laten. Wat we al eerder zeiden als het mis gaat kan daar toch niets tegen gedaan worden.
    Ik hoop dat jullie klussen geluk heeft gebracht en anders zondag. Ik duim voor jou...❤
     
  9. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja het is allemaal ook behoorlijk lastig of het goed is of niet. Vandaag bloed prikken? Dan heb je al wat meer zekerheid. En ik weet uur ervaring dat je na de 1e echo het wat meer kan loslaten.
    Laten we hopen dat mijn lichaam ook mee gaat werken.
    Mochten we voor ivf 3 gaan willen ze misschien eerst weer 3 maanden lucrin doen. Maar eigenlijk wil ik dat niet. Word nog besproken in het team en heb zelf een bel afspraak geregeld met de gyn die mij heeft geopereerd. En ga zondag heel brutaal is navragen oon leiderdorp als ik terugplaatsing krijg.
    Weer 3 maanden wachten moet ik niet aan denken.
    Hoe voel je je vandaag?
     
  10. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Gisteren ben ik met bruinverlies begonnen, het is licht en elke keer wat. Ik had gisteren aan de bovenkant van mijn buik pijn en vanaf het moment dat de pijn is verdwenen begon het bruine verlies. Het zou kunnen dat ik nog een cyste daar had zitten, want dat had ik de vorige keer ook op die eierstok en dat deze is gesprongen ofzo. Ik probeer een verklaring te vinden, maar eigenlijk weet ik het gewoon niet.
    Ik wacht nu op de uitslag van het bloed onderzoek. Heel veel duidelijkheid gaan we daar ook nog niet van krijgen, want hij zal zeker nog zwanger aangeven dat deed de zwangerschapstest van vanmorgen ook. Ik moet dan nog een keertje bloed laten prikken naar het hcg dat zwangerschapshormonen om te kijken of hij verhoogd is of eventueel een echo, want volgende week zit ik op de 6 weken.
    Ik voel me verder niet heel lekker misselijk en ik heb last van mijn darmen, diarree:(.

    Waarom zouden ze opnieuw voor lucrin gaan? Om te zorgen dat alles weer rustig word?? Heb je nu al veel klachten van de endometriose? Ik snap dat je het niet wil, maar ik weet niet wat de best beslissing is. Laat je goed infomeren hierover en volg je verstand hierin (en niet je hart:p).
    Ik hoop gewoon dat deze maand voor jou gaat worden, dan hoef je niet na te denken over volgende keer. Ik zit ook al te denken aan volgende maand terwijl er nog niets zeker is zo irritant, je moet wel... We gaan gewoon weer hard voor ons duimen, voor jou dat het gaat lukken en voor mij dat het goed blijft gaan (al heb ik nog steeds geen goed gevoel over mezelf).
     
  11. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Bloedtest was heel duidelijk, dus volgende week heb ik een echo...
     
  12. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Bruin verlies zegt ook niet veel hoor. Je baarmoeder is zo goed doorbloed nu dat er gewoon een vaatje gesprongen kan zijn. Is het inmiddels alweer gestopt?
    Wat was je waarde van het hcg? Dat ze met 6 weken al echo doen. Bij ons pas met 7 omdat je dan zeker weten en hartje moet zien. Bij 6 wisselt dat nog wel eens!

    Ik vind m'n buik nog niet heel onrustig. Af en toe wel iets gevoelig en met menstruatie wel pijnlijk. Maar ja hoeveel vrouwen hebben helemaal geen pijn bij menstruatie? Zijn er denk ik maar weinig. Eigenlijk wil ik dat ook gewoon nog niet hoor weer die lucrin. Hebben afspraak voor 25 september om gent. Dus wil daarvoor nog een 3e poging hier doen. Maar dat red ik niet als ik aan de lucrin ga. En moet zeggen voel mij ook goed dus wil eigenlijk geen lucrin.
     
  13. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik denk mijn bruine verlies door mijn schimmel infectie komt, ik heb daar inwendig wat voor gebruikt. Het is veel minder geworden. Hcg waarden waren hoog, maar ik heb het niet opgeslagen.
    Vind je het niet vervelend dat ik over mijn zwangerschap praat?
    Als je je goed voelt snap ik ook niet waarom je weer aan de lucrin zouden moeten. Ik ken ook weinig vrouwen die nooit pijn hebben tijdens de menstruatie.
    Ik heb trouwens nog steeds last van de endometriose.
    Wat voor afspraak heb je in gent? België is beter hè wat behandelingen betreft? Mijn osteopaat is een belgische en zegt altijd dat de ziekenhuizen daar veel meer kunnen.
    Je behandeling aan gehad of vanmiddag pas? Succes weer...
     
  14. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja dát zou ook kunnen. Die schimmels zijn kut! Heb ik ook wel eens. Maar probeer veel minder suikers te eten en drinken en dat scheelt een hoop! Pas je op met inwendige dingen voor schimmels. Is volgens mij niet heel goed als je zwanger bent!
    Ik denk dat net als bij de lucrin de endo misschien pas na een paar weken of 2 maanden ofzo rustiger is. En daarnaast alles gaat verplaatsen en rekken in je buik. Dus niet gek dat de endo dat niet zo lekker vind.

    Intake in Gent voor IVF. Ze mogen daar inderdaad meer. Dus als het voor die tijd nog niet gelukt is gaan we daar eens kijken!
    We mogen vanmiddag kwart over 1. Eerst nog even het huishouden doen!
     
  15. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik ben helaas heel gevoelig voor schimmels. Ik loop daarvoor ook bij een diëtiste en ik heb vorig jaar een dieet gevolgd dat suikervrij was. Daarnaast ook gluten en melkvrij, maar ik ben weer wat aan het opbouwen. Eigen sinds de hormonen is het weer wat erger geworden. Ik heb pillen van de diëtiste gekregen voor de schimmel speciaal voor tijdens de zwangerschap.
    De endometriose is wisselend aanwezig.

    Hoe is het gegaan in het ziekenhuis? Hoeveel dagen moet je nu aftellen, was geen 14 dagen toch?
     
  16. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja het heeft ook te maken met hormonen inderdaad!
    Lijkt me best zwaar suiker, melk en gluten vrij eten!

    Goed gegaan in ziekenhuis. Terugplaatsing stelt niet zoveel voor vind ik. Nee moet 10 dagen wachten. Twijfel of ik überhaupt wel ga testen. Of gewoon wacht. Hebben volgende week dinsdag weer afspraak om vervolg te bespreken. Dus denk ik toch wel testen dan die dinsdag. Maar heb verder alleen een dure clearblue in huis.
     
  17. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Wat voor afspraak heb je dinsdag? Ik ga voor je duimen, heel hard!!
     
  18. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Bespreken over evt 3e ivf poging. Hopen dat het niet nodig is. Afwachten maar!
     
  19. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik hoop het ook niet... duimen maar weer!!!
     
  20. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Jij hebt over 2 dagen je eerste echo, spannend hoor!
     

Deel Deze Pagina