Lucrin, endo operatie, cryo

Discussie in 'MMM clubs' gestart door CaDi, 17 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Hoi meid, hoe is het ermee?
    Ik heb vandaag de echo en ik dacht niet nerveus te zijn, maar toch wel...
     
  2. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja het gaat wel goed. Sinds gisteren wel wat gevoeligere buik. Maar is gelukkig goed te doen.

    Hoe was je echo? Ja niet gek dat je nerveus bent. Zou ik ook zijn hoor!
     
  3. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Mooi dat je je goed voelt. Ik heb ook nog steeds last van een onrustig buik, misschien is het een goed teken. Wanneer kan testen?

    De echo zag er goed uit. Zo bijzonder zoiets zien. En we hebben het hartje zien kloppen. Ik blijf het onwerkelijk vinden. Ik besef het wat meer, maar nog steeds niet helemaal...
     
  4. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja heb wel dingen die ik vorige maand ook voelde. Maar weet natuurlijk niet hoe mn cyclus voelt zonder dat ik zwanger ben na de operatie.

    Ja is ook bijzonder om te zien! Fijn dat alles goed was zeg! Moet je nu in ziekenhuis blijven tijdens je zwangerschap?
     
  5. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ja het is lastig, afwachten meid. Dinsdag moest je naar het ziekenhuis toch?

    Ik moet nog even in het ziekenhuis blijven, omdat ik nog wel klachten had en omdat de endometriose bij de zenuwen zitten en die baby daar natuurlijk straks op gaat drukken. Willen ze het voorlopig nog wel even in de gaten blijven houden wat ik begreep. Ze wachten zowiezo de 10weken af, en dan krijg ik nog een echo.
     
  6. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ik mag officieel woensdag testen. Maar ga dinsdag testen omdat ik dan ook naar ziekenhuis moet om vervolg te bespreken.

    Mij is geadviseerd in het ziekenhuis te blijven omdat je met endometriose meer kans hebt op het SHIP-syndrome.
    Ik hoop voor je dat de zwangerschaps hormonen straks de endo rustig maken en je ver negens last van gaat hebben. Maar dat zal even tijd nodig hebben misschien, net zoals met de lucrin. Werkt ook niet gelijk!
     
  7. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Wat is ship-syndrome? Nog nooit van gehoord.
    Ik heb de laatste dagen veel minder last, alleen elke morgen buikpijn. Dat is erg vervelend.
    Zo vandaag is het tijd om te verhuizen (met 30 graden,pfff).
    Hoe is het verder met jou? Het is al weer bijna dinsdag. Fijne zondag...
     
  8. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    https://www.vumc.nl/afdelingen/gynaecologie/speerpunten/endometriosecentrum/wetenschappelijk-onderzoek-endometriosecentrum/even-voortsellen/
    Hier word het uitgelegd. Maar om deze reden moet ik in het ziekenhuis blijven. Is nog wel iets wat onbekend is in NL.

    Fijn dat je minder last hebt! Hopen dat de ochtend pijn uiteindelijk ook weg gaat!
    Wát een dag om te verhuizen zeg, met die hitte. Doe je rustig aan! Ik ga naar het strand. Zei tegen mn vriend in de tuin gaat het niet goedkomen.
    Ik had vrijdag ochtend en middag echt zeurende buik en rugpijn. Gisteren negens last meer van. Woensdag en donderdag was mn buik ook wel iets onrustig, maar vrijdag was het het ergst.
    Wát zal dat nu weer zijn.
    Ja bijna dinsdag aan de ene kant fijn aan de andere kant ook niet haha! Ben nog even struisvogel politiek aan het doen.

    Succes vandaag met verhuizen!
     
    Rozeline vindt dit leuk.
  9. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Hoe was het vandaag in het ziekenhuis?
    Ik ben druk geweest met verhuizen, dus ik ben niet veel online.
    Had je al een test gedaan?
     
  10. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Zijn jullie nu helemaal over??
    Ziekenhuis was wel goed. In principe besproken hoe we verder gaan.
    Had vanmorgen deze test.
    Vond hem wel weer licht. In ziekenhuis ook nog een test gedaan maar die was negatief. Dus ben weer lekker in de war. Zelf morgen weer testen en donderdag terug naar ziekenhuis om nog een keer test daar te herhalen.
    Dus ben beetje in de war. Maar heb vrijdag en zondag wel aardig wat buikpijn gehad, dus hoop op een late innesteling en dat test in ziekenhuis niet zo gevoelig is.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Spannend weer. Op welke dag zit je na de eisprong? Hebben ze geen bloed geprikt?
    Ja we zijn zondag overgegaan, maar ik leef nog in de rommel...pfff.
     
  12. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja dit is om gek van te worden. Ik zit vandaag op dag 15 na eisprong.
    Idee dat streepje vandaag wel iets donkerder is. Maar ik maak mezelf gek denk ik haha.
    Nee ze hebben geen bloed geprikt. Weet ook niet waarom. Ga straks met mn plasje weer naar ziekenhuis.

    Ja die rommel duurt vaak wel even weet ik uit ervaring. Maar je bent over. En hoef je je maar op 1 huis te richten, ook wel fijn!
    Hóe voel je je?
     
  13. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Balen dat ze geen bloed hebben geprikt. Gaan ze morgen je plas nakijken? Of hoe werkt dat? Ik duim voor je meid...

    Met mij gaat het redelijk. Ik heb veel last van mijn darmen. Verder moe, maar ook door werk (Ik moet ook verder rijden, lange dagen) en drukte. En ik blijft bruinverlies houden...
     
  14. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja ze hebben in ziekenhuis een zwangerschapstest geen omdat hij dinsdag nog negatief was in ziekenhuis. Gisteren was hij positief. Ik krijg volgende week donderdag al een echo, met de kans dat ze niks zien omdat het nog te vroeg is. Maar vanwege mn verleden ga ik elke week een echo krijgen zodat ik wat rust krijg.

    Ik heb af en toe ook bruin. Zolang het bruin is maakt het niet uit zegt de gyn tegen mij.
    En die darmen zullen wel plek aan het maken zijn!
    Vermoeidheid herken ik ook wel van mijn eerste zwangerschap hoor. Ik viel gewoon in slaap op de bank in de avond.
     
  15. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Had je in het ziekenhuis gisteren een positieve test? Want ik snap je eerste zin niet helemaal.:p
    Spannend meid. Ik hoop het zo voor je...

    Het is niet zo dat het bruine verlies me onzeker maakt, maar daardoor lijkt het nog steeds niet of ik echt zwanger ben. Als ik tegen mensen zeg dat ik zwanger ben heb ik het gevoel dat ik het over een ander heb, hihi...;)
     
  16. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja dinsdag had ik een positieve zwangerschapstest in het ziekenhuis. Ik heb ook af en toe heel klein beetje bruin. En ook buikpijn, niet constant en het voelt anders dan met menstruatie.

    Ow snap wat je bedoelt. Denk dat dat besef misschien pas gaat komen als je 1e termijn echo hebt gehad?
    Ik geloof het ook nog niet hoor. Dacht eigenlijk moet ik gewoon nog een x testen of de testen donkerder worden maar durf niét. Bang dat het weer mis is en de test straks heel licht is.
     
  17. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ja hier blijft het ook wisselen. Soms bruinverlies, soms niet. En maar 1x wat bloedverlies na de verhuizing. Ik heb ook af en aan schimmel en veel last van mijn darmen. Ik vind het hele zwanger zijn nog geen reet aan..:p

    Ik snap dat je bang bent dat het mis zal gaan, dat had ik ook en jij hebt het zelfs al eerder meegemaakt. Probeer positief te zijn en afleiding te zoeken. Mijn duimen draaien dat alles goed blijft gaan...❤
     
  18. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja ik heb inderdaad ook bruin verlies en buikpijn. Maar niet de hele dag door.
    Denk dát ik morgen nog een test doe even voor mijn eigen gevoel.
    Ben af en toe iets misselijk maar denk dat dat tussen mn oren zit.
    En sinds gisteren eind van de dag ook wel pijnlijke boobies!
     
  19. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    En hoe was de test? Ik zie een mooie banner..❤
    Ik begin nu pas misselijk te worden.. bah.
     
  20. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    De test was duidelijk donkerder!
    Ik heb soms in de avond een vlaag van misselijkheid.
    Het is voor het goede doel! Misschien ga je nu echt het gevoel krijgen dat je zwanger bent!
    Doe je mee voor moeders voor moeders?

    Hoeveel bruin verlies heb jij?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Rozeline vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina