Lucrin, endo operatie, cryo

Discussie in 'MMM clubs' gestart door CaDi, 17 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Spannend hoor. Wij doen het denk gewoon rond de 15 weken. Ik ben zo benieuwd.
     
  2. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Oké, ja ook prima toch! Mijn moeder is verloskundige dus die weet dat soort dingen.
     
    Rozeline vindt dit leuk.
  3. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik bespreek het morgen met de verloskundig.
    Hoe was je echo deze week?
     
  4. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Deze week heb ik geen echo. Volgende week maandag de termijn echo.
    Twijfel of ik bij mijn moeder hartje zal gaan luisteren. Mag van haar wel maar kan zijn dat ze hem niet kan vinden omdat m'n baarmoeder te ver naar achteren is gekanteld.
    Hoe was het bij de echo?
     
  5. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik zou dan volgende week afwachten.
    Anders word je misschien gestrest of niet?
    Ik had een mooie echo en een mooi hartje gehoord. Helemaal verliefd op de kleine❤...
    Wat de klachten moet ik het nog even volhouden. Ze wachten dat het met 16 weken wel minder gaat worden... pfff.
     
  6. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Hoe voel jij je verder?
     
  7. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja ik twijfel nog omdat ik morgen mn werkgever wil vertellen want die gaan op vakantie. En wil dat niet via de app doen.
    De rest vertellen weer het dan na maandag zeg maar. Maar dacht even luisteren voor zekerheid dat het nu nog goed is zeg maar. Ga m'n moeder gewoon straks is een berichtje sturen.
    Ja ik lees over het algemeen vanaf 13 weken dat het gaat afnemen qua klachten.
    Ik voel mij eigenlijk gewoon goed, af en toe iets weeïg en af en toe een steekje in mn buik.

    Hebben jullie het iedereen al verteld?
     
  8. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik kan me het voorstellen. Zeg je het af?
    Ik hoop dat de klachten snel afnemen ik stond vanmorgen al weer te overgeven.
    Bij ons weet iedereen het al. Alleen de ouders van mijn werk heb ik het niet allemaal verteld. Ik werk in de kinderopvang. Die zien het van zelf wel... hihi. Jij al aan iedereen verteld behalve werk dan?
     
  9. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Wat bedoel je met zeg je het af? Vervelend zeg dat overgeven! Hoop dat dat snel minder wordt.
    Paar mensen weten het, ouders en schoonouders, schoonzus, 1 collega, 2 goede vriendinnen. En 2 collegas van mn partner. Maar wil na maandag na goede echo gewoon iedereen vertellen. Liefst doe ik mn werkgever ook dan pas maar ja die zitten dan in het buitenland.
     
  10. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik bedoelde die afspraak met je moeder omdat je twijfelde of ze wel een hartje zou kunnen vinden. Kan je niet wat langer wachten met je werkgever of vind het vervelend dat ze het pas na de vakantie weten dan??
     
  11. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Had geen afspraak staan met mn moeder. Was gewoon even langs gegaan.
    Wij wonen in een dorp en wil dan gelijk iedereen op de hoogte brengen anders komt het straks via via bij ze. Mn werkgever is 3 weken weg. Dus dan moeten we met de rest ook nog zo lang wachten. Denk dat ik ze gewoon bel na de echo, mag ze altijd wel storen voor zulk nieuws. En ze zullen ook wel snappen dat ik wilde wachten tot na termijn echo.
     
  12. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Het was maar een vraag. Ik bedoelde het niet rot ofzo...
     
  13. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Wat reageer ik nou weer raar. Je bedoelde het vast niet aanvallend ofzo. Stomme hormonen die mij soms van slag maken.
     
  14. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ik heb jou vraag ook helemaal niet als rot geïnterpreteerd hoor;).
    Maar jij mijn antwoord wel hihi!
    Ik reageer soms ook wel fel, met name tegen mijn vriend. Maar ach dat moet hij maar voor lief nemen.
     
  15. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Nou ik ook hoor. Die hormonen zijn soms monsters. En ik kan de dingen opeens heel anders opnemen, dus het ligt aan mij.:p
     
  16. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Haha hormonsters zijn het!
    Vandaag toch maar verteld aan mn werkgever. Dacht als het mis is moet ik ze dat toch ook vertellen. En moet vertrouwen hebben in deze zwangerschap want het moet ook een keer goed gaan. En dat is nu!

    Tot wanneer heb je vakantie? Ben je al helemaal gesetteld in je nieuwe huis?
     
  17. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Hoe reageerde je werkgever? Het gaat vast helemaal goed komen. Je zit al op de 10 weken, nog bijna en dan is de 12 weken daar. En gaan jullie nog op vakantie deze zomer/najaar?

    Ik moet maandag weer aan werk, maar ik vind het niet zo erg. We wonen nu dichtbij het strand, dus kunnen we van de zomer lekker nog naar toe..
    Ik begin nog steeds meer te wennen. Het is nog niet helemaal naar mijn zin, maar alles op z'n tijd.

    Ik kijk echt uit naar volgend jaar zomer met de kleine erbij. Lijkt me zo gezellig.
     
  18. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja die reageerde goed, ze vonden het leuk en we verdienen het!
    Het gaat best wel snel die weken. Maar ben wel benieuwd of alles nog goed gaat daarbinnen. Maandag weten we het, blijft toch een beetje onzeker.

    Wij hebben de laatste 3 weken van september op vakantie. Dus nog even geduld hebben.
    Heerlijk dat jullie dicht bij het strand wonen, zeker met dit weer. Dat geeft toch ook altijd wel een vakantie gevoel.
    Wij gaan denk ik zondag naar het strand, Het is voor ons ongeveer 45 minuten denk ik in totaal met parkeren enzo. Dus dat valt ook wel mee.

    Ja het duurt meestal wel even voor alles is zoals je het wilt! Je kan inderdaad binnenkort gaan beginnen met de babykamer! Ja ik ben ook wel bewust dat het dit jaar het laatste jaar is dat we samen zijn! Maar met zn 3e lijkt mij ook leuk en bijzonder.
     
    Rozeline vindt dit leuk.
  19. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Hoe was de termijnecho vandaag?
     
  20. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja was goed. Toch iets terug gezet, 4 dagen. Maar alles zag er goed uit en het was al druk aan het bewegen!
    Hoe gaat het met jou?
     

Deel Deze Pagina