Luxe vakantiepark Duitsland/België

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Aszz, 25 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Door omstandigheden hadden wij geen vakantie gepland.
    Nu alles toch heel positief lijkt, willen we graag de laatste week toch even op vakantie.
    Normaal rijden we altijd naar italie, huren we een huis etc.
    We hebben helaas maar 1 weekje, en willen dus niet te ver weg. Maar ook niet in Nederland blijven.
    Centerparcs of Landal zou kunnen, maar eigenlijk willen we wel iets exclusiefs met wel een heleboel leuke mogelijkheden voor onze jongens.
    Hebben jullie tips?

    Alvast bedankt!
     
  2. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Zelf niet geweest maar Mooi Zutendaal (sinds kort van Landal volgen mij) schijnt wel leuk te zijn met ook luxere huisjes.
    (Alles toch weer goed tussen jou en je man?)
     
    Aszz vindt dit leuk.
  3. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Thanks!
    Nou alles goed nog niet, maar het gaat echt stukken beter. Veel meer vertrouwen en, vind ik heel erg eng, ook een stuk meer liefde. Ben nu alleen erg bang om gekwetst te worden en dus op mijn hoede.
     
    littleladybug en Snoopy1979 vinden dit leuk.
  4. Majo1983

    Majo1983 Fanatiek lid

    1 feb 2013
    3.634
    2.336
    113
    Vrouw
    Broek
    Wij zijn een paar weken terug in de Eifeler Tor geweest van Landal. In een luxe appartement, met jacuzzi, sauna en zonnehemel. Het park is vrij nieuw, leuk buitenbad, binnenbad ook prima maar niet heel groot. Wat speeltuinen op het park maar verder geen uitgebreide faciliteiten. Wel een prachtige omgeving, omringd door mooie natuur, leuke authentieke stadjes (zoals Monschau) en grotere winkelsteden
    in de omgeving.

    Wij vonden het fijn, we waren een lang weekend. Mijn man had zijn fiets mee en heeft fantastisch gefietst daar, ik en de kindjes vooral genoten van de natuur en lekker zwemmen. Maar het is maar net waar je van houdt.

    We zijn ook ooit op Wirftal van Landal geweest, daar was het park en de huisjes een stuk minder luxe, maar was wel een binnenspeeltuin. Op zich voor ons ook prima.
     
  5. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.581
    1.203
    113
    randstad
    De leistert of dormio maastricht wellicht iets voor jullie?
     
  6. Victoria30

    Victoria30 Fanatiek lid

    1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Fijn dat er verbetering is. Ik hoop het beste voor jullie beiden.

    Ik las dat cp eventueel een optie kon zijn. Mocht zoiets het worden, ga dan absoluut niet naar parc eifel. Die valt erg tegen. Mocht je in deze 2 landen niks vinden, de huisjes van cp hebben in noord-Frankrijk vaak een bubbelbad en sauna. Dat kan ook erg prettig zijn.
     
  7. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    En als je dat doet op de Franse site van CP kijken, is vaak voordeliger.

    Zelf vinden wij Landal Wirfttal een leuk park. Inderdaad niet luxe, al kun je wel een luxe huisje nemen, maar genoeg te doen en een mooi gelegen. Ben ook eens naar Landal Winterberg geweest, dat was toen net nieuw, heel mooi, nieuw, luxe huisje, aardig zwembad, maar behoorlijk sfeerloos en veel grote groepen die nogal aanwezig waren.
     
  8. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.807
    32.714
    113
    Mooi zutendaal heeft idd heel mooie luxe huisjes, maar betwijfel of die nog beschikbaar zijn.
     
  9. februarimama

    februarimama Fanatiek lid

    23 okt 2014
    1.433
    784
    113
    als Frankrijk eventueel een optie is opent er 10 augustus een luxe center parks bij parijs. Villages nature.
     
  10. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.175
    1.357
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wij vonden de Eifel een heel mooi gebied en voor de kinderen heel erg leuk. Phantasialand in de buurt, veel rodelbanen, wildparken (wildpark Daun) en nog veel meer. Wij zaten toen op het park Kronenburger See in een comfort huisje maar je hebt daar ook luxe huisjes volgens mij. Het park zelf is basis met een klein zwembad maar als het mooi weer is kun je fijn zwemmen in het meer.
     
  11. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Thanks dames!
    Zitten idd aan het nieuwe park bij Paris te denken. Kunnen we mooi een dagje Disneyland er bij pakken.
     

Deel Deze Pagina