Maaiende armpjes/onrustig gedrag...gaat dit vanzelf over?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dora, 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora

    Dora Bekend lid

    25 apr 2006
    762
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Is dit iets wat bij sommige babies hoort en vanzelf over gaat? (we zijn natuurlijk bezig met Rust, Ritme en Regelmaat) (heb er ook al iets over geschreven bij het stukje waar ik de vraag stel over het inbakeren) maar was benieuwd wat jullie hierover kunnen vertellen.
    Ellende nu is dat hij dan wakker wordt direct, weer gaat huilen en denkt dat hij de fles krijgt :( met als nadeel dat wij al teveel flesjes op een dag geven.... :confused: maarja het drinkt ze ook nog eens allemaal zo goed als leeg.. (hongerlapje/grote baby)

    xx dora
     
  2. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Jup gaat vanzelf met inderdaad rust en regelmaat over...bij ons duurde het zo'n beetje tot 8 weken...maar sindsdien is het eenheel makkelijk mannetje qua slapen (geen maaiende armen, en ook wakker in bedje kunnen liggen zonder huilen en zelf in slaap kunnen vallen)
     
  3. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    zag ook jeberichtje over inbakeren...dat hebben wij 3 dagen gedaan ...toen heef thij heerlijk geslapen, na 3 dagen zonder geprobeerd en in een slaapzakje en dat ging ook prima . hij had kennelijk ff wat slaap in te halen en dat is toen met 3 dagen inbakeren gelukt....
    je moet niet vergeten als je met inbakeren namelijk echt doorzet dat je het ook weer zult moeten afbouwen en dat het niet kan bij koorts en inenting ...
     
  4. bive

    bive Actief lid

    26 apr 2007
    177
    0
    0
    Bij ons ging het helaas niet over. Wij zijn uiteindelijk na 8 weken gaan inbakeren omdat ze totaal oververmoeid was door het maaien. Ze viel niet in slaap overdag. (of deed alleen hazeslaapjes) Inbakeren was voor ons een verademing. Bij sommige kindjes is RRR genoeg, maar bij ons was inbakeren de manier.
    succes
    groetjes bianca
     
  5. illuminate

    illuminate Actief lid

    20 apr 2007
    416
    0
    0
    Mark werd ook wakker van zijn eigen maaiende armpjes.
    Weet je zeker dat hij denkt dat hij de fles krijgt?
    By the way: Ik gaf Mark elke twee uur te drinken. Ik dacht dat zijn huilen een teken van honger was. Het CB vertelde dat zijn maagje de grootte had van een walnoot, en dat het nog niet zoveel voeding kon bevatten. Ik gaf hem toen elke drie uur te drinken. Kwam hij binnen 2,5 uur, dan gaf ik hem een speentje. Hij werd een stuk rustiger.
     
  6. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Laura maait nu met haar armpjes! Als ze een flesje krijgt slaat ze zichzelf de hele tijd voor haar kop! Wij kunnen er wel om lachen!
     
  7. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Stijn is nu bijna 4 maanden en die maaiende armpjes zijn nog niet over....
    En wij konden er echt niet om lachen. Telkens net in slaap, vervolgens een arm, dus weer wakker en huilen.
    Maar sinds hij in een bakerzak ( www.bakerzak.nl ) slaapt, heeft hij geen last meer van zijn eigen armen.
     

Deel Deze Pagina