Cindy uit draagmoeder gezocht word opnieuw draagmoeder

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    #1 SeaShell, 24 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2013
    Zie topic titel :D

    In draagmoeder gezocht was ze draagmoeder van een tweeling voor Sven en Jeroen wat zeer heftig was en heel zwaar viel voor haar en haar gezin ook al deed ze het met liefde. Nu las ik naar aanleiding van een ander topic op Twitter dat Cindy deze zomer weer draagmoeder gaat worden, maar dit keer maar een embryo terug laat plaatsen. Dit keer weer voor 2 wenspapa's wie ze al heel lang op Twitter volgt in hun traject

    https://mobile.twitter.com/CindyvdEinden

    https://mobile.twitter.com/wenspapas/tweets

    Wat een sterkte vrouw zeg dit 2!!!x doen voor een ander!
     
  2. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Zie ook dat Musetta Twitter heeft en nog hoopt op een aanbod op onverwachte hoek

    https://mobile.twitter.com/MUSjes/tweets

    Alleen jammer dat ze veel babyboom stellen zo afzeikt tijdens een aflevering ;)
     
  3. Onje

    Onje Niet meer actief

    Cindy vind ik een geweldige vrouw. Knap dat ze dit weer doet hoor jeetje wat een groot hart heb je dan!
    Van Musetta was ik alles behalve gecharmeerd.
     
  4. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Jeetje ik zou t niet kunnen hoor en dat 2 keer!
     
  5. TempusFugit

    TempusFugit Niet meer actief

    Oh wat tof, vond haar ook echt een topwijf hoor. Ik ben toevallig n.a.v. het andere topic dat programma aan het terugkijken.

    Musetta en haar situatie interesseert me niets als ik zie hoe zij anderen behandelt en oordeelt. Alles behalve naar haar eigen gedrag kijken..
     
  6. Lenaroos

    Lenaroos Niet meer actief

    Musetta.. ik las net over een musettaverbod.
    Ik ben voor!

    Over Cindy. Super vrouw.
     
  7. Maira11

    Maira11 Niet meer actief

    Wauw wat super, ik zou het niet kunnen hoor.
     
  8. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    1.957
    494
    83
    Hier
    Ben ik bang dat ze lang kan wachten
     
  9. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.704
    42.533
    113
    dat mag ik wel hopen ja:$:$

    knap van Cindy zeg!!!
     
  10. kinderwens88

    kinderwens88 Fanatiek lid

    6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd heel erg knap!
     
  11. brabbel1988

    brabbel1988 VIP lid

    8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Amen, ;)
     
  12. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    goh niet verwacht, haar gezin heeft het de vorige keer toch aardig zwaar gehad dacht ik.
     
  13. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief


    Ja had ik ook totaal niet verwacht! Maar daarom laat ze er nu denk ik maar 1 terug plaatsen. Maar wat een super vrouw en familie van Cindy zeg! Ook haar man en kinderen dat ze zoveel voor een ander over hebben en er in mee gaan.

    Vorige zwangerschap kon ze niet meer werken, het huishouden, met de kinderen weinig ondernemen etc, allemaal om Sven en Jeroen 2 kindjes te gunnen, dan heb je echt een hart van goud, en nu dus weer. Echt veel respect voor deze vrouw!
     
  14. titania

    titania Bekend lid

    14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    Hm knap, mooi, bijzonder, respect heb ik zeker etc maar snappen kan ik het niet. De aflevering na haar bevalling vond ik echt hartverscheurend! Ze wou zo graag met haar hele lichaam en ziel nog even wat langer bij de kindjes blijven, ruiken en voelen.. Echt een oer moeder instinct en dan moet je je verstand op nul zetten omdat je het voor een ander hebt gedaan. Ook Sven en Jeroen die dan op het filmpje zeiden dat ze beter niet te lang kon blijven ofzo want anders zou ze een band ontwikkelen. Of daar kwam het iig op neer.
    Ze bleef nog wel in hun leven, maar toch.. Ik vond het eigenlijk heel verdrietig. Mooi dat het nog een keer wil doen, maar ik vraag me af of je psychisch daar later geen problemen mee krijgt, ze leek een vrij emotioneel type.
     
  15. Vlinder1987

    Vlinder1987 Fanatiek lid

    14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Bijzonder hoor van Cindy!

    Maar ik ben wel erg benieuwd wat men hier tegen Musetta heeft?! En hoezo een musettaverbod? Puur en alleen om hoe ze neergezet werd in Draagmoeder gezocht?
     
  16. Kuukske

    Kuukske Bekend lid

    26 nov 2012
    661
    10
    18
    In de afleveringen zei Cindy al dat ze dit nog wel een keertje wilde doen, maar dat ze dan 1 embryo liet terugplaatsen. Maar zeggen en doen is natuurlijk een tweede en deze vrouw gaat gewoon weer een stel heel gelukkig maken, topvrouw! Ik hoop dat er nog meer Cindy's zullen zijn (misschien ik wel ooit) die andere stellen heel gelukkig gaan maken!
     
  17. topper12

    topper12 Niet meer actief

    Nee niet alleen daarom. Laten we het er op houden dat ze dit waarschijnlijk ook wel zal lezen ;)
     
  18. Vlinder1987

    Vlinder1987 Fanatiek lid

    14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Ja, maar maakt dat dan uit, dat ze dit ook zal lezen? Iedereen mag toch hier lezen en komen wanneer hij/zij wil?
    Ik zie het probleem niet...
     
  19. cherie

    cherie VIP lid

    18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ze deed zich vaak voor of als iemand anders. en ging zo ook haar eigen webwinkel aanprijzen. Dit in combi met hoe ze neer werd gezet liet een beetje zien hoe ze doet... en daar komen de reacties vandaan. maakte haar niet echt sympathiek.

    Ik vind het van Cindy ook erg heftig. ik hoop dat ze goede afspraken maakt en het emotioneel trekt..
     
  20. Kerszje

    Kerszje Niet meer actief

    Respect voor Cindy!

    En over Musetta, wat heb ik mij geƫrgerd aan dat mens! En verder wil ik er geen woorden aan vuil maken ;)
     

Deel Deze Pagina