maak me een beetje zorgen...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Sunshine09, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Vandaag is mijn nod dag. Nu heb ik sinds vrijdag last van bruin verlies met af en toe een klein beetje donkerrood er tussen.

    Ik dacht dat het mijn menstruatie was. Maar ik heb het enkel bij het opstaan en de rest van de dag bijna niets, en als het wat is dan is het lichtbruin slijm. Ik heb geeneens maandverband of tampon nodig kan het af met een inlegkruisje. Terwijl normaal ik 1 dag licht, 1 dag behoorlijk en dan weer licht ongesteld ben. Mijn temperatuur blijft ook nog steeds hoog.

    Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet hoe ik dit nu moet zien. Is dit nu mijn menstruatie of niet. Heb zaterdag al test gedaan maar die is negatief.

    Zou het nu kunnen zijn dat ik toch zwanger ben? Heb behoorlijke last van de rechterkant van mijn buik, volgens mij is het de eierstok en af en toe een soort spierpijn alsof je buikspieroefeningen heb gedaan.

    Mocht het toch een menstruatie zijn kan zo'n korte menstruatie dan voor problemen zorgen bij het zwanger worden?
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoi sunshine,

    Je zou voor d ezekerheid nog een testje kunnen doen, maar ik denk dat het je menses is. Ondanks dat deze anders is dan je gewend bent heef thet geen invloed op het zwanger worde.

    Imke
     

Deel Deze Pagina