Ook last van krampen in de buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MissMama09, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMama09

    MissMama09 Fanatiek lid

    3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Hi meiden,

    Ik ben nu bijna 7 weken zwanger en heb sinds vandaag erge krampen en steken in mijn onderbuik en in mijn buik. Zijn dit misschien mijn darmen en het langszaam oprekken van mijn baarmoeder?

    Ben erg benieuwd of hier meer meiden last van hebben (of hebben gehad) en wat het was.

    Liefs Brenda
     
  2. Zonnebeertje

    Zonnebeertje Fanatiek lid

    1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    weet niet wat het is, maar ik heb ook erge krampen gehad de eerste weken van de zwangerschap.
     
  3. MissMama09

    MissMama09 Fanatiek lid

    3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ja zir nu op me werk en heb er echt onwijs last van, word er nog misselijker van!
     
  4. Reminder

    Reminder Lid

    19 aug 2008
    23
    0
    0
    Ik heb wel krampen, maar niet zo heel erg. Een beetje op en af eigenlijk. Ik denk dat het met oprekken te maken heeft. Hoe dan ook, ik maak me toch al vreselijk ongerust: is het allemaal wel goed, gaat het allemaal wel goed, krijg ik geen miskraam? Ik word gek van mezelf, maar kan er niets aan doen. Ik ben 'al' 37 jaar, het is mijn eerste kindje...Ik, als altijd nuchter persoon... :cry:
     
  5. jantje09

    jantje09 Actief lid

    19 jul 2008
    104
    0
    0
    Ik heb ook last van krampen duurt meestal een half uurtje en dan trekt het weer weg, maar heb het wel een paar keer per dag.

    Schijnt dat je baarmoeder zich een beetje rekt en voorbereidt....
     
  6. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Die krampen horen erbij hoor meiden. Ik heb het zelf niet heel erg gehad, maar hoor het vaak zat. En die onzekerheid is ook iets wat erbij hoort...vooral in het begin, maar helemaal weg gaat het niet! Maar ook dat is heel normaal hoor! Probeer lekker te genieten allemaal, het gaat zo snel!
     
  7. Indy1973

    Indy1973 Actief lid

    22 aug 2008
    369
    0
    0
    Hoi meiden,

    allemaal gefeliciteerd met jullie prille zwangerschap! Ik ben ook net 6,5 week zwanger en herken deze klachten (kijk maar es onder 'miskraam' en dan de topic 'onzeker bij 6 weken zwangerschap').
    Vandaag heb ik onmiddellijk gebeld met de VK en zij heeft me enigszins gerust weten te stellen, die menstruatieachtige krampen en steken horen er 'gewoon' bij. Je baarmoeder is aan het oprekken, je organen worden wat aan de kant geduwd...kortom heel normaal. Maar we worden er wel enorm onzeker van! Ik heb nu over 2 weken een afspraak bij de VK, voor 1ste intake en ook meteen een echo. Ik wilde uiteraard liever eerder, maar ze zei al 'dat de kans bestaat dat er dan nog geen hartje te zien/horen is en dan ga je je daar weer ongerust over maken. Dan doen we het liever iets verder in de zwangerschap'. En ja, daar kon ik me wel in vinden eigenlijk, hoe moeilijk ik het ook vind.
    Ik probeer nu 'gewoon' positief te blijven en de twee weken geduldig af te wachten. je kunt helaas niets doen om een mk te voorkomen...de natuur doet zn werk....hoe verdrietig dat soms ook kan zijn.

    Sterkte allemaal en laten we er proberen van te genieten!
     
  8. jeanney5

    jeanney5 Bekend lid

    9 jul 2008
    822
    19
    18
    Ik heb dat ook meiden en het schijnt erbij te horen, ik maak me ook constant zorgen om die krampen..

    Maar bij mij is het meer als ik moet plassen en ik me plas inhoud, en/of ik het met te veel dingen bezig ben..

    Maar ik heb ik heb het gevoel dat het nu minder wordt, maar de misselijkheid begin nu bij mij... Leuk he...
     

Deel Deze Pagina