Maand lang ziekig na verwijderen Mirena

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Weereennieuwemama, 12 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Zweetvoeten, zweethanden, zweetrug, zweetborst , heet, overall ziekig gevoel, 1e 2 weken hoofdpijn gehad ... en dat al ruim een maand lang sinds mijn Mirena ivm een 2e kinderwens is verwijderd.

    Zijn mijn hormonen zo heftig in de war? Zwanger ben ik niet en vorige verwijdering ivm kinderwens (reeds een zoon van ruim 2) geen last van deze klachten gehad.

    Vandaag de dokter maar even gebeld om het voor te leggen; benieuwd wat ze zegt (belt zo terug). Was wel even benieuwd of dit redeljk normale klachten zijn na de verwijdering?
     
  2. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik heb geen idee, maar ik lees wel graag even mee! Die van mij gaat er volgende week uit namelijk.
     
  3. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    De klachten die je beschrijft zijn voor mij niet herkenbaar. Misschien toch een andere oorzaak? Zeker ook als je het niet herkent van de vorige keer dat hij is verwijderd bij je?
     
  4. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ja misschien! Vind de klachten lang aanhouden nu. Vorige zwangerschap had ik deze klachten vrij vroeg na de innestelig, maar nu ben ik dus niet zwanger (vanmorgen nog getest).

    @RachelleNM mogelijk houden mijn klachten dus geen verband met het verwijderen. Ik heb gegoogled en vind nergens dezelfde ervaringen. Verwijderen was de vorige keer voor mij zonder klachten na afloop en dat is ook zo voor de meesten, is mijn indruk.
     
  5. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    @Weereennieuwemama De klachten die jij beschrijft komen mij absoluut niet bekend voor. Wat zei de huisarts erover?

    -x-
    Mooiezomer
     
  6. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ze dacht eerst aan een vaginale infectie, maar ik heb geen buikpijn of vreemde afscheiding. Ik moet morgrnochtend even mijn urine inleveren, want dan denkt ze aan een sluimerende blaasontsteking.

    Ik ben benieuwd! Geloof dat ik morgenmiddag al kan bellen voor de uitslag.
     
  7. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    Een blaasontsteking zou kunnen maar dat heeft volgens mij niks met het verwijderen van het spiraaltje te maken? Dan zou het een toevallige samenloop zijn. Heb je pijn bij het plassen? Vaak aandrang, maar weinig urine?
     
  8. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ja dat kan zeker, dat het een toevallige samenloop is! Nee geen pijn of aandrang, maar van een lichte sluimerende blaasontsteking kun je je wel zweterig en ziekig voelen, gaf de h.a. aan.
     
  9. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Urine is schoon! Ik moet een vervolgafspraak maken om verder te kijken.
     
  10. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Hier helaas , baarmoederontsteking over gehouden aan het verwijderen van me spiraal .. uiteindelijk in het zhuis beland aan een infuus met antibiotica .. ze hebben me door laten klungelen tot het dus te laat was ..
    hopelijk voor jou een betere uitkomst !
     
  11. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ai dat is heftig! Had jij ook pijn in je buik of andere afscheiding? Volgende week moet ik even langs om verder te kijken.
     
  12. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    Gelukkig geen blaasontsteking, maar wat dan wel? Hebben ze al bloed afgenomen om naar eventuele ontstekingswaarden te kijken?
    @Followyourdreams Wat een heftig verhaal.
     
  13. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Ja was echt geen leuke situatie .. dat baart me ook best wel eens zorgen gezien al mijn miskramen ..

    Ik had een vervelende buikpijn in vlagen , ene moment leek het enorme groeipijn van een eisprong en ander moment erg zeurende menstruatie kramp .
    Ik had inderdaad veel afscheiding dat herriner ik me nog wel , maar niet echt afwijkend kwa kleur geur etc ..
     
  14. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Jaa bah het zit me niet mee allemaal sinds mijn spiraal eruit is ! Had hem beter kunnen laten zitten denk ik wel is ...
     
  15. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Heftig allemaal! Mijn klachten lijken niet op die van jou. Ga er daarom vanuit dat ik dit niet heb.
     
  16. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Oké gelukkig !! Hoe gaat het nu met je ?
     
  17. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ik voel me nog steeds hetzelfde. Temp is nog hoog, 37.5 gr. Gek he!
     
  18. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Jeetje sorry lees helemaal over je miskramen heen. Je hebt er meerdere gehad dus? Allemaal rond dezelfde periode misgegaan, over verschillend? Is er weleens 1 blijven plakken? Klinkt inderdaad zorgelijk gezien je ontsteking!
     
  19. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Vrijdag heb ik een afspraak met de ha. Benieuwd of er een oorzaak wordt gevonden en pf dat met mijn verwijdering mirena te maken kan hebben. Ik hoop gewoon iet dat het een ontsteking of infectie is. Gezien de aanhoudende tempverhoging klinkt dat aannemelijk. Ik ben een kacheltje! Mijn baarmoederstreek voelt ook wat raar en 4 weken geleden (2 weken na verwijdering) 10 min flinke pijn aldaar gehad. Leek wel een wee! O jee o jee!

    We gaan het zien ... to be continued.
     
  20. TigerMom

    TigerMom Fanatiek lid

    10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ik herken het niet. Hopelijk valt het mee. En vrijdag is nog best ver weg. Mocht er iets sluimeren.
     

Deel Deze Pagina