Maand lang ziekig na verwijderen Mirena

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Weereennieuwemama, 12 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Ja ik weet het, daar baal ik wel van, maar goed, ik heb er al sinds 11 juni last van, dus die paar dagen meer ... desalniettemin vind ik het een heel onprettig idee dat er iets kan sluimeren hoor! De huisarts had niet eerder plek.
     
  2. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Nee helaas :(
    De laatste keer hadden we echt goed hoop nadat we eerst een goede echo hadden gehad , maar helaas ook dit kleintje kreeg geen kans om zich te ontwikkelen tot een gezond baby’tje ..
    we hebben nu even pauze en wachten de bloeduitslagen af van mij en mijn man..
    we zullen zien wat de toekomst ons brengt .
    We worden alweer wat makkelijker kwa onveilige seks , wel een teken dat we het deels weer aandurfen .. het hakt er behoorlijk in en ben het vertrouwen in mijn lichaam echt even kwijt
     
  3. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Mmm hoop echt het beste voor je ! Bij mij sluimerde het er een beetje in , gewoon niet lekker voelen en en vervelend gevoel in de buik .
    Ik had op en af wat verhoging , ik was niet dood ziek maar wel dood op..
    ben benieuwd wat er vrijdag uit komt ! Succes alvast :)
     
  4. Mss86

    Mss86 Fanatiek lid

    24 nov 2015
    1.018
    157
    63
    Ik herken je klachten helemaal niet..
    Ik had juist hoofdpijn, zweten, buik- en rugpijn bij de Mirena. Dit was meteen over na het verwijderen.
    Hopelijk valt het mee, succes bij de ha.
     
  5. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Morgrn de huisartsafspraak en nota bene vanmorgen ineens weer een normale temp. Ook bloedverlies (menstruatie?). Zal het meenemen bij het gesprek morgen.
     
  6. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het inmiddels? Heb je je afspraak al gehad of moet je nog vanmiddag?
    Mijn spiraal is er sinds dinsdag uit en nu toevallig al ongesteld. Heb zelf verder nergens last van gehad, verwijderen was zo gepiept. Als ik dat had geweten had ik me niet zo lopen opvreten :rolleyes:

    Hopelijk krijg je duidelijkheid!
     
  7. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Mijn klachtenzijn nog hetzelfde. De dokter wist het ook niet dus bloed laten prikken en de uitslag hoor ik over een week. Ze checken het op alles (compleet beeld).

    Was het geen bloeding door verwijderen bij jou?
     

Deel Deze Pagina