Maart mama's 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wodjeka, 4 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Maart - 20 - nicole1987 - 30 jaar - 3de kindje


    Afspraken:

    28 juli vroege echo / pretecho
    8 augustus eerste echo/ intake vk
     
  2. mamaNath87

    mamaNath87 Fanatiek lid

    16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Haai meiden,

    Gefeliciteerd allemaal met de zwangerschap! Ik was een beetje aan het zoeken voor een forum met aanstaande moeder maart 2018 uitgerekend en kwam bij jullie terecht.. zou het leuk vinden om met jullie mee te kletsen

    Ik ben al moeder van een zoontje 13 juli 2 jaar geworden en nu in verwachting ongeveer 5 weken van ons 2e kindje.. volgens berekening rond 20 maart uitgerekend. Ik heb 15 juli een test gedaan en hartstikke positief ;)
     
    wodjeka en nicole1987 vinden dit leuk.
  3. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Leuk! Hier ook 20 maart zoiets.

    Een zoontje die 31 juli 3 jaar word en ons meisje is 14 maanden en nu de 3de op komst maar vind het wel eng want voel me echt niet zwanger dus hoop dat het goed gaat :)
     
  4. wodjeka

    wodjeka Bekend lid

    25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Welkom mamanath87!!
     
  5. Babbelboxje

    Babbelboxje Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Hoi allemaal,
    Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    @Kwis : hoe ging de echo?

    Ik ben a.s. zaterdag 6 weken zwanger.
    Wij hebben een zoontje van 5 maart 2016. Op 1 januari van dit jaar had ik een positieve test in handen. Ik had al een voorgevoel, omdat ik erg misselijk was en van de ene op de andere dag nergens last meer van had. En helaas was inderdaad de 1e echo niet goed. Het was met 4 weken al gestopt met groeien. Cryotec tabletten gehad, die leverden eventjes bloedverlies op, maar de echte miskraam kwam op de 1e verjaardag van mijn zoon. We hebben geen gevoel van verlies gehad, omdat het al gestopt met groeien was voordat het hartje ging kloppen. En ik heb me nooit echt zwanger gevoeld omdat ik ergens al wel wist dat het niet goed zat.

    Uiteindelijk nog vrij snel, na ruim 3 maanden weer zwanger geraakt en hier ben ik dan :thumup:

    Vanochtend voor het eerst misselijk, en al weet ik dat klachten niks zeggen; door mijn ervaring met de miskraam ben ik erg blij met oplopende klachten! Ook voel ik mn buik al groeien.

    14 augustus de eerste echo, en ik vind het retespannend :|

    Volgens mijn berekening ben ik 18 maart uitgerekend
     
  6. Kwis

    Kwis Actief lid

    29 jun 2017
    228
    161
    43
    Vrouw
    Welkom!
    Vervelend die miskraam:oops: Wel super dat je zo snel weer zwanger bent. Gefeliciteerd!!

    Ik heb nog geen echo gehad, die heb ik 27 juli pas. Wel 3x bloed laten prikken en dat zal helemaal goed.

    Spannend allemaal he!!
     
    Babbelboxje vindt dit leuk.
  7. Babbelboxje

    Babbelboxje Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    O ja, verkeerd gelezen! Het zou natuurlijk ook wel erg vroeg voor een echo zijn ;)

    Fijn dat het bloedprikken goed was!

    Heel spannend allemaal! Hopelijk kunnen we straks allemaal gezonde kindjes in onze armen houden!
     
    wodjeka vindt dit leuk.
  8. wodjeka

    wodjeka Bekend lid

    25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Hey meiden hoe is het hier?

    Ben echt zo verschrikkelijk moe de afgelopen dagen. Heb echt weinig puf. Huishouden loopt wat achter en kan de hele dag wel slapen. Met een mannetje van 15 maanden vind ik het best pittig op dit moment. Hoop dat de moeheid snel minder word. Verder ook met vlagen misselijk en moet vaker plassen. Hebben jullie ook al last van klachten??

    Aanstaande donderdag onze eerste echo. Ben zo zenuwachtig! Hoop zo op een mooie echo. Merk dat ik nog niet helemaal kan en durf te genieten vanwege die onzekerheid.... pfff is het al donderdag?!
     
  9. Kwis

    Kwis Actief lid

    29 jun 2017
    228
    161
    43
    Vrouw
    Hiii!

    Enige klachten die ik heb zijn vlagen van misselijkheid, gevoel dat ik meteen iets moet eten anders wordt t erger. En gevoelige borsten. Verder ben ik kribbiger dan normaal.

    Ik heb donderdag ook mijn eerste echo. Super spannend!! Ik ben ook heel onzeker, durf ook echt nog niet blij te zijn.. hoe laat heb jij je echo?
     
  10. mamaNath87

    mamaNath87 Fanatiek lid

    16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Heeey meiden,

    Ooh rustig hier ;) spannend allebei donderdag al een echo! Ik moet nog wachten tot 17 augustus ;)

    Moeilijk hè als je nog een kleintje hebt lopen, probeer gewoon lekker te rusten als hij ook in bedje ligt
    Hier ook weinig puff iets te doen hoor maar zijn nog erg druk met het huis.. huishouden blijft ook beetje liggen Maargoed ;)
     
  11. wodjeka

    wodjeka Bekend lid

    25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    @Kwis ik moet om 13.30 uur en jij?

    @mamanath dl17 augustus duurt nog lang zeg! Pff
     
  12. mamaNath87

    mamaNath87 Fanatiek lid

    16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Jaa best wel! Op het wachtbankje
     
  13. xDelicious

    xDelicious Actief lid

    5 jan 2017
    450
    210
    43
    Vrouw
    Hoiii, ik ben ook pas zwanger en op internet mijn uitgerekende datum berekend. 30 maart wordt er aangegeven!
    En dit is mijn 2de kindje.

    Ik vroeg me af bij welke week jullie voor het eerst naar de verloskundige gaan. Bij mijn zoontje kwam ik er achter toen ik 8 weken ongeveer was en toen meteen gebeld aangezien ik zelf niet wist hoe ver ik toen was.
     
  14. wodjeka

    wodjeka Bekend lid

    25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    De meeste verloskundigen plannen de eerste afspraak met 7 a 8 weken.
     
  15. xDelicious

    xDelicious Actief lid

    5 jan 2017
    450
    210
    43
    Vrouw
    Ik heb mijne inmiddels al staan ook! Als het goed is in mn 8ste week :D
     
  16. Froggieh

    Froggieh Bekend lid

    14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Hoi allemaal,

    Lijkt me gezellig om mee te kletsen met jullie. Ben ongeveer 8 maart uitgerekend. Ben er erg beroerd van. Is ons 3e kindje hebben al een meisje van 7 en jongen van 4.

    Dinsdag a.s. heb ik intake en eerste echo bij de vk. Erg spannend dus.

    Liefs Joanna
     
  17. Babbelboxje

    Babbelboxje Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Wat hebben sommigen al vroeg een echo! Ik moet wachten tot 14 augustus. Lijkt een eeuwigheid. Vooral omdat ik toch wel onzeker ben na mijn miskraam. Vanochtend niet misselijk geweest, en dan ben ik direct alert. Omdat de klachten vorige keer ook in een keer weg waren. Voel ook elke dag of mijn buik al gegroeid is haha. Als ik dat maar voel stelt me dat al wat meer gerust. Zoontje is vandaag ziek, dus uitrusten kan even niet. Vandaag precies 7 wkn zwanger. Rustig nog hier in dit clubje!
     
  18. Froggieh

    Froggieh Bekend lid

    14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Heel rustig hier .

    Bij onze vk krijg jr de eerste afspraak/intake al een echo om te kijken of t hartje klopt. Dan tussen 10 en 12 weken een termijn echo. Ik heb m morgen eindelijk. Kan niet wachten.
     
  19. Flamingo88

    22 mrt 2016
    77
    21
    8
    Hallo Dames!
    Allemaal gefeliciteerd!
    Ik ben nu 7 weken ongeveer zwanger. Mijn datum zal rond 18 maart liggen ? Heb vorige week al een echo gehad waar ik het hartje op heb zien kloppen :) ( vanwege clomid gebruik en een eerdere miskraam extra controle gehad). Nu over 2 weken weer terug voor een echo. Het ziekenhuis gaf aan dat we alvast konden nadenken over het wel of niet afnemen van de NIPT. Wat doen jullie daarmee?
    Nog meer dames die zo ontzettend misselijk zijn trouwens ?
     
  20. Babbelboxje

    Babbelboxje Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    He wat leuk, ik ben nu ook 7 weken en 4 dagen zwanger. Bij ons eerste kindje geen NIPT test laten doen, laten het toch niet weghalen in geval van bijv. Syndroom van Down. Alleen als het kindje iets blijkt te hebben waardoor het geen schijn van kans heeft om te overleven gaan we praten over eventueel afbreken van de zwangerschap.

    Niet echt misselijk, zolang ik 's ochtends maar eerst een kopje thee drink en 2 beschuitjes met pasta eet.
     

Deel Deze Pagina