Maak me ongerust

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tanja77, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja77

    Tanja77 Niet meer actief

    Gisteren de consulente van MvM gehad. Van tevoren spookte al heel erg door mijn hoofd dat ik die test zou doen en dat er dan ineens geen streepje meer zou zijn. Zondag dus nog een test gedaan, die heel duidelijk donkerder was dan de eerste. Gisteravond dus vol vertrouwen kijken naar het streepje, dat gelukkig ook wel kwam. Maar zij deed erg nogalraar over. Dat het nog wel erg vaag was, hoe lang ik zwanger was (5 weken en een dag) en of ik soms heel veel gedronken had (nee). Hij lijkt ook wel iets vager te zijn dan de test van zondag, maar is ook wel weer ander merk. Dat maakt toch uit of niet dan? Getver..Heb er zooo'n rotgevoel aan overgehouden...

    Tanja
     
  2. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Een streep is en blijft een streep en als je voor de rest geen bloed of (heel erge) krampen hebt zou ik me echt geen zorgen maken. Die testen verschillen idd allemaal dus zolang er een streep op komt is het wel voldoende lijkt me!
     
  3. Inderdaad, een streep is een streep!

    Er zijn zoveel dingen die de 'dikte' van de streep kunnen beïnvloeden... Zolang je geen krampen en bloedverlies hebt, zou ik me geen zorgen maken. Naar dat je er zo'n rotgevoel aan over gehouden hebt!
     
  4. Ddebbyy

    Ddebbyy Fanatiek lid

    11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Mijn streepje was ook heel licht van MVM.
    Ik mocht daarom pas een week later mee doen...
    Kijk eens ben al 28 weken zwanger ;)
     
  5. Chantalleke

    Chantalleke Bekend lid

    6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Verschilt ook per test hoor, de ene laat een beter streepie zien dan de ander ! Maar zoals zo vaak gezegd: streep is streep.
    Niet over inzitten en lekker genieten !
    Gefeliciteerd :D
     
  6. Tanja77

    Tanja77 Niet meer actief

    Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties....heb de tranen gedroogd (hormonen doen dus in ieder geval hun werk nog... :) ) .

    Tanja
     
  7. Puck70

    Puck70 Bekend lid

    6 jan 2008
    759
    0
    0
    Ik sluit me erbij aan dat een streep een streep is. Maar wat een raar mens! Als je alcohol gedronken had, zou je minder zwanger zijn ofzo? Wat heeft ze zelf gebruikt? :rolleyes:

    Maar in ieder geval: gefeliciteerd!
     

Deel Deze Pagina