Mag ik even klagen.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zwitsal, 21 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwitsal

    Zwitsal Bekend lid

    19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Mijn buik is van mij, van mij en de baby.
    Maar hoeveel mensen, zelfs mensen die ik niet ken, die het nodig vinden om even aan m'n buik te zitten.
    Ik heb al een hele grote persoonlijke bubbel, maar daarmee komen ze écht veel te dicht bij mij.

    Zo klaagmodus weer even uit en genieten van de baby in MIJN buik.
     
  2. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Jemig,zitten mensen zomaar aan je buik? Ook onbekenden? Heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.... snap dat je dat niet normaal vind idd!
     
  3. Hotsiflots

    Hotsiflots Fanatiek lid

    31 aug 2015
    1.538
    165
    63
    Full time mom
    wacht maar tot je kleine er is...........dan maken de buik toeristen plaats voor kinderwagentoeristen, ik heb soms zelfs hele brutale omaatjes die mijn tweeling wel een zoen wouden geven, nou sorry maar dan zeg ik nee :mad:

    snap dat je het heel vervelend vind en je mag er gewoon wat van zeggen hoor! ik deed mijn hand terug zo; van hoe voelt dat?
     
    Esila vindt dit leuk.
  4. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Oh wat lastig zeg! Ik heb er gelukkig geen ervaring mee maar het lijkt me heel irritant.
     
  5. Lieke1989

    Lieke1989 Niet meer actief

    Luid en duidelijk nee zeggen en buik wegdraaien, zeggen ze dat je onbeleefd bent of reageren ze opeens alsof jij de gek bent dan gewoon je handen op hun buik leggen. moet je het lef voor hebben maar aangezien zij onbeschoft beginnen kan ik ook heel onbeschoft terug zijn.
    Zelfde met andere die aan mijn kinderen zitten. Soms hebben mensen een herinnering nodig aan fatsoensnormen en dat andere niet hun bezit zijn.
     
  6. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar. Las afgelopen week een grappig stukje in de tuurlijk schatje app hierover.
    Ik durf er niet zo goed iets van te zeggen, maar vind het ook niet fijn.
    Ik heb Eem collega die haar hand op iemands wang legt als ze aan haar buik zitten, Haha dan krijgt ze rare gezichten. Vind ik best een goeie.
     
    Hotsiflots en vlndr vinden dit leuk.
  7. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Ik ben de enige denk ik maar ik heb hier geen problemen mee. Ook omdat mensen gepaste afstand houden en als ze het doen het echt uit interesse is. En ik vind dat alleen maar lief.

    Maar goed, het komt hier zeker niet elke dag voor dus ik had het ook irritant gevonden als volslagen vreemden het doen of als het echt aldoor zou zijn.
     
    Issie en Bubbels84 vinden dit leuk.
  8. LolaLisa

    LolaLisa Bekend lid

    14 apr 2017
    516
    425
    63
    Ik snap je gevoel helemaal!! Ik vind het ook vreselijk als mensen dat doen... Ook opeens vrienden die die noodzaak voelen, maar bij hun zeg ik gewoon er wat van.
    Mijn buik is van mij, dus moeten ze afblijven :p
     
  9. JoyNoa

    JoyNoa Bekend lid

    7 mei 2017
    929
    316
    63
    Vrouw
    Ja echt gek he, dat mensen dat opeens gaan doen! Ik weet nog bij de eerste, ik kwam eens bij mijn oma binnen toen en echt gewoon 3 (voor mij vreemde) vrouwen kwamen op me af om aan mijn buik te aaien. Ik dacht echt wtf is dit! Toen was ik het nog helemaal niet gewend. Nu bij de vijfde zwangerschap wel wat meer haha.
     
  10. Newmom1986

    Newmom1986 Actief lid

    13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    @Nescio nee hoor je bent niet de enige! Ik vind het ook niet zo erg als ik vaak bij andere dames lees! Ok, een compleet vreemde, en dan vooral een man, zou ik niet zo fijn vinden. Maar als het een leuke spontane dame is die een geïnteresseerd gesprek met me aanknoop zou ik zelfs dat niet zo erg vinden denk ik! Kan me ook bijna niet voorstellen dat mensen dit daadwerkelijk doen?! Juist leuk die extra interesse in mijn buik waar ik trots op ben! :D
     
    Nescio vindt dit leuk.
  11. Rietje001

    Rietje001 Actief lid

    22 mei 2015
    133
    99
    28
    Vrouw
    Sudwest Fryslan
    Ooooh, dat zou ik ook niks vinden! Mijn persoonlijke bubbel is normaal gesproken al behoorlijk groot en nu ik zwanger ben is er volgens mij nog vijf meter bij gekomen.
     
  12. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.635
    3.008
    113
    Vrouw
    Dit!
    Ik vind 't ook niet erg eigenlijk.
    En een volslagen vreemde, ja misschien wel raar maar ligt ook aan de manier waarop het gaat denk ik.
    Ik denk maar zo wie weet heeft diegene ook altijd graag kinderen gewild, maar is dit niet gelukt, ofzo.
     
  13. mams1

    mams1 Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Wat grappig. Ik pakte juist handen van mensen om hun te laten voelen zo bijzonder om te mogen delen
     
    Nescio vindt dit leuk.
  14. Meisje@12345

    Meisje@12345 Fanatiek lid

    19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Bij de 1ste gebeurde dit ook vaak, en dan ook vaak door mannen vond dat toch altijd een beetje vreemd haha nu bij de 2de nog niet mee gemaakt.
     

Deel Deze Pagina