Mag je haring en makreel tijdens de zwangerschap?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Followyourdreams, 16 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amy2015

    amy2015 Bekend lid

    23 feb 2015
    528
    234
    43
    Las je topic maar toen ik zwanger was gaf de visboer zelf aan dat hij haring ook wel vacuüm trok en met drukke dagen dan bijpakte als hij geen tijd had om bij te snijden. Vond het erg eerlijk en fijn maat let dus goed op dat het ook echt vers is.
     
  2. Lisa2

    Lisa2 Fanatiek lid

    21 apr 2013
    3.532
    1.550
    113
    Zou me zeker niet druk maken. Vorig jaar mocht het nog wel allebei. Dit is weer nieuw dit jaar dat het niet mag.
     
  3. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Vette vis is onwijs goed voor de ontwikkeling van de hersens. Deze vetten zitten niet in welk supplement dan ook. Dus als je er zin in hebt zou ik het gewoon eten. Zelf ook nauwelijks wat van het voedingscentrum aangetrokken en drie prachtige kinderen. Maar dat ben ik. Ik laat me niet gek maken maar luister wel naar mijn lijf en wat het nodig heeft.
     
    Followyourdreams en nizzie86 vinden dit leuk.
  4. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Die reacties van “ik heb t ook gegeten en mijn kind is kerngezond”, zijn totaal zinloos. Tuurlijk is de kans enorm klein dat t werkelijk schadelijk is en dat je besmet raakt. Maar toch, je zal die ene zijn. De producten die je eet hebben een hoog risico op t bevatten van schadelijke bacteriën zoals listeria. Dus persoonlijk kies ik ervoor om dat lekker te laten staan. En vette vis is idd heel gezond, maar dan neem ik wel een gebakken wilde zalm filet, ook erg lekker en geen risico op bv listeria :D.
     
    marb vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina