MAM flessen waar te koop?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Dreamer82, 4 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer82

    Dreamer82 Actief lid

    18 jan 2013
    207
    0
    0
    Na veel goede verhalen besloten de MAM flessen aan te schaffen. Starterspakket via eBay gekocht. Daar zitten spenen nummer 1 bij en een drinktuitje ultrasoft. Weet niet zo goed wat ik met die laatste moet, maar dat terzijde.
    Aan alleen nummer 1 spenen heb ik natuurlijk niet genoeg. Nu is dus mijn vraag waar ik het in de winkel kan kopen. Als ik online kijk dan komt het al snel richting de tien euro (met name door verzendkosten) en dat vind ik veel voor twee speentjes. Op hun eigen site kun je überhaupt niets bestellen onder de 19 euro!
    Iemand een idee?
     
  2. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Hier hebben ze ze in de apotheek, maar daar ben jij niks mee natuurlijk.
     
  3. Klaartje863

    Klaartje863 VIP lid

    10 mei 2012
    6.606
    56
    48
    Bij de kruidvat verkopen ze bij ons mam flesspenen en fopspenen. Flessen dan weer niet.

    Echter vind ik de nr 1 spenen veel te snel gaan. Bij de eerste pas met 4 maanden mam gaan gebruiken dus toen speelde dat probleem niet.

    Nu gebruik ik alsnog dr brown en over tijdje mam maar weer proberen.
     
  4. Dreamer82

    Dreamer82 Actief lid

    18 jan 2013
    207
    0
    0
    Bedankt voor je antwoord!
    Had nog nergens gelezen dat de spenen nummer 1 te snel gingen bij iemand. Misschien moet ik dan maar afwachten met spenen bij kopen. Als ik nummer 1 pas bij 4 maanden zou gebruiken dan heb ik misschien geen anderen erbij nodig.
    Ik kan ze op de site van kruidvat nergens vinden trouwens en ook bij de kruidvat in ons dorp hebben ze het niet. Misschien dat ik in de stad meer geluk heb...
     
  5. Aegyo

    Aegyo Fanatiek lid

    3 jan 2015
    2.324
    1.346
    113
    Ik vond de nummer 1 speen van MAM ook veel te snel gaan. Zelfs met ingedikte voeding!
     
  6. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.285
    3.527
    113
    Hier hebben ze de flessen wel bij de kruidvat, viel me toevallig vandaag op toen ik voor het schap stond. Dus neem aan dat ze dan de flesspenen ook hebben.
    Misschien eens kijken bij een wat groter kruidvat filiaal.
     
  7. Dreamer82

    Dreamer82 Actief lid

    18 jan 2013
    207
    0
    0
    Dames bedankt voor de reacties!
    Ik zal wel even wachten met aanschaffen van volgende spenen. Eerst maar eens kijken hoe de kleine meid reageert op nummer 1. Nog twee lange maanden geduld...
     

Deel Deze Pagina