Mama's die gaan voor een 2e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door piscean, 21 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Weet je waar je zit in je cyclus?
    Ik heb rondom mijn eisprong eigenlijk nooit krampen, wel stekende pijn links- of rechtsonder als ik moet niezen en ook zo'n doffe pijn tijdens t vrijen. Als ik mijn eisprong heb gehad is het dan weer over.
    Dat heldere slijm met wat bloed kN ik niet thuisbrengen, behalve van toen mn weeen begonnen :p
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  2. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Op zich is het niet vreemd om met een cyclus van 25 dagen al een vroege eisprong te hebben, al is dag 8 wel erg vroeg. Het kan wel, maar het is de vraag of de follikel dan voldoende ontwikkeld was. Heb je ooit ovulatietesten gedaan?
    Heb je ook ap vruchtbaar slijm gehad?
     
    Manana vindt dit leuk.
  3. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Misschien ook wat tarwekiemolie? :rolleyes:
     
    Manana vindt dit leuk.
  4. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    #1364 Manana, 20 jul 2017
    Laatst bewerkt: 20 jul 2017
    Dat is idd erg raar. Ben benieuwd naar de test

    Haha nee is gewoon een grafiekje eigenlijk. Zegt verder niet zo heel veel

    Bedankt voor de heldere uitleg :) Ik ga de FF zo maar eens downloaden dan :p

    Tarwekiemolie bevat veel vitamine E. Met een tekort aan deze stof, wordt het ook veel moeilijker om zwanger te raken. Je lichaam bevat dan niet voldoende vitamines en is niet fit genoeg. Je kunt het vitaminetekort goed aanvullen door tarwekiemolie te slikken. Dit middel bevat een grote hoeveelheid vitamine E en kan zo je vruchtbaarheid bevorderen. En het schijnt de innesteling te bevorderen door de baarmoederslijmvlies dikker te maken. Verder bevat tarwekiemolie de stof octanasol. Dit stofje zorgt er weer voor dat je meer energie en kracht krijgt. Hierdoor ben je fitter en heb je meer uithoudingsvermogen. Iets dat ook weer goed is voor je vruchtbaarheid. Verder maak je je lichaam dan sterker om een kindje te dragen. Het stofje octanasol geeft je meer energie. Je voelt je dan veel fitter en je kunt veel meer aan. Zo kun je ook beter omgaan met stress.

    Ik neem het meer omdat ik mij de laatste tijd echt belabberd voelde. Was oververmoeid, veel stress en last van rare klachten allemaal. Het had helaas ook een negatieve invloed op mijn cyclus. Mijn vermoeidheid is echt weg :D Ik voel me ook veel beter in mijn vel. Nu maar hopen dat mijn cyclus ook weer normaal gaat doen!

    Ik heb de koudgeperste pure olieflesje van de tuinen gehaald overigens.
     
    Joyce2013 vindt dit leuk.
  5. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Ik heb vandaag vruchtbaar slijm :roflmao: Ik ga door met tempen en voer het straks allemaal in op FF. Wel zullen zien waar mijn lichaam mee bezig is :rolleyes:

    @Yesera Hier dacht ik net ook aan!
     
  6. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Dank je wel voor het uitleggen, klinkt goed. Ik ben ook behoorlijk futloos, kan natuurlijk ook door de warmte komen. Misschien dan ook maar eens gaan halen, kan er wel baat bij hebben.
     
    Manana vindt dit leuk.
  7. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Proberen kan sowieso geen kwaad ;)
     
    Joyce2013 vindt dit leuk.
  8. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Ik ben ook al tijden moe, vitamine D gebrek kan ook een oorzaak zijn en aangezien ongeveer heel nederland daar een (groot) tekort aan heeft ben ik daar gisteren ook mee begonnen.
    Ik weet niet of ik zo'n pure olie wegkrijg hoor :p
    Heb ze ook geslikt toen ik zwanger probeerde worden van ons dochtertje. Waren elke ochtend 2 van die grote dikke gelpillen geloof ik...

    De 2 rondes dat ik toen zwanger werd nam ik:
    -zwanger worden pillen van t kruidvat (net die 2 rondes geslikt, eerder niet)
    -tarwekiemolie
    -teunisbloem
    -granaatappel (sap)

    Ben gisteren toch maar weer met de zwanger worden pillen gestart :rolleyes:

    Ik ben bang dat ik misschien ook wat moet bijkomen, maar ik heb zo weinig eetlust dat het mij gewoon niet lukt :(
     
  9. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Dat kan idd ook. Hier slaat de tarwekiemolie gelukkig goed aan nu. Ik denk dat ik meer last van de sluimerende depressie en het moeilijk om kunnen gaan met stress. Vooral nu weer met alle drukte en stress.... nu ik lichamelijk weer wat fitter ben, sport ik het ook beter van me af :) nu nog duimen voor een normale cyclus.

    Ik vind de olie ook niet lekker hoor. Doe in de ochtend een theelepel doir mijn kwark en in avond door mijn salade, groente, yoghurt oid.. Meestal vergeet dat en neem ik het alsnog puur in met een flinke glas water achteraan :rolleyes:

    Heeft de kruidvat ook zwanger worden pillen? Ik heb een potje met capsules van de kruidvat. Heet volgens mij multi zwanger. Zit ook foliumzuur en omega 3 in. Op het staat aangegeven bij kinderwens, tijdens zwangerschap en borstvoeding dacht ik.
     
  10. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Sorry voor de typfouten meiden. Ik ben moe en begin dubbel te zien. Mijn telfoon helpt ook niet echt :roflmao:

    Ik kan maar beter naar bed gaan haha :oops:
     
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Fluss1984 hier gebruik ik foliumuur + vit.d van kruidvat.
    groot gelijk dat je met die pillen bent begonnen. wel heel toevallig allemaal. :)
     
  12. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Nou ik had er werkelijk nog nooit van gehoord, maar nu ik de uitleg lees lijkt het me wel wat. Misschien rij ik zo meteen wel even langs De Tuinen. @Manana: ik zit nu op 5DPO, zou het zo snel werken dat het ook goed voor een eventuele innesteling deze ronde is? En hoe was jouw temp vanochtend?
     
  13. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    De doorbloeding wordt beter, dus dat is ook handig tijdens de innesteling ja.

    Pff daarnet migraine aura gehad, dus dat wordt dagje bed voor mij. De hoofdpijn komt al opzetten :(
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Fluss1984 och wat vervelend. sterkte vandaag!
     
  15. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ik had nu echt krampen en die stekende pijn herken ik indd ook van Mn eisprong van 2 jaar terug. Maar dat had ik dus nu niet.

    De krampen zakken nu ook wat af, en heb ook geen bloedverlies meer gehad.

    En ja als ik een cyclus van 24 dagen zou hebben was gister mijn ovulatie maar doordat ik pas net gestopt ben met de pil zou ik het nu echt niet weten, ik denk dat er maar 1ding op zit en dat is rustig afwachten.

    Jij heel veel sterkte vandaag met je migraine, hopelijk zakt het snel af!

    Als ik zo lees zijn er hoop moe, hebben jullie nog een vakantie in t vooruitzicht?
     
  16. Nell87

    Nell87 Actief lid

    24 dec 2014
    208
    132
    43
    NULL
    NULL
    @Fluss1984 Sterkte met je migraine.

    Na 9 dagen ongesteldheid was ik er wel klaar mee, maar sinds gisterenochtend heb ik bruine afscheiding en sinds vandaag licht bloedverlies.
    Heeft iemand dit weleens meegemaakt? Ik snap op dit moment echt niks meer van Mn lijf.
     
  17. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ben je net gestopt met de pil? Ik ken het alleen van een keer toen ik weer begonnen was met de pil. Was toen begonnen op de eerste dag van mijn menstruatie en bleef vervolgens ruim 2 weken ongesteld. Blijkbaar sloegen mijn hormonen even op hol en misschien kan dat ook wel als je net gestopt bent? Maar verder ken ik het niet.

    @Fluss1984: beterschap, hoop dat je migraine snel wegtrekt.

    Wij zijn net terug van een dagje familiepark Dippidoe. Echt super leuk daar. Zoontje heeft zich helemaal uitgeleefd en voor ouders is het ook goed uit te houden daar. Zeker voor herhaling vatbaar.
     
  18. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Ik gebruik het sinds zaterdag en merk al effect. Je kan het gewoon proberen. Kan sowieso geen kwaad ;) mijn temp was weer gezakt :) heb sinds gisteren vruchtbaar slijm. Benieuwd wanneer mijn ei komt

    Oh bah! Knuf! Migraines zijn zo naar :( vooral met dit weer.... Sterkte meid

    Wij zijn sinds kort verhuisd naar een nieuwbouwwoning. De tuin laten maken, kostte al 3 keer zoveel als een vakantie haha.. Wij blijven dit jaar gewoon thuis en genieten van onze nieuwe tuin :)

    Dat is raar! Was jij ook gestopt met de pil? Misschien dat het daaraan ligt?
     
  19. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Ha Dames,

    Ik ben weer op de wereld, zowat de hele dag in bed gelegen maar nu is de hoofdpijn gelukkig gezakt.

    @Nell87 nee nooit meegemaakt, maar t lijkt mij erg frustrerend. Ik vind de teleurstelling van het niet zwanger zijn al erg genoeg, laat staan dat je dan ook nog geen pijl kan trekken op je cyclus.
    Hopelijk snel duidelijkheid!
     
    Manana en Yesera vinden dit leuk.
  20. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Dan is je ei zeker nog niet geweest. Soms heb je er gewoon wat uitschieters bij. Kan ook komen door te weinig slapen of als je niet helemaal fit bent. Meet je wel elke ochtend op hetzelfde tijdstip? Als je nu vruchtbaar slijm hebt, zal je ei in de komende dagen wel komen. Zit je nu net in de drukke periode of heb je wel tijd om gebruik te maken van deze vruchtbare periode?
     
    Manana vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina