mama's (to be) in omgeving Tilburg

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Elletje, 3 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Dag dames,

    In mijn vriendengroep ben ik de eerste die met kinderen bezig is en nu ook zwanger is. Doe heel hard mijn best om hem vast te houden.
    Graag zou ik in contact komen met mama's (to be) uit mijn directe omgeving Tilburg/kaatsheuvel/dongen/oosterhout. Eerst hier lekker kletsen om elkaar te leren kennen en dan wellicht op een later moment meer.

    Dus klets hier lekker mee als je wilt.
     
  2. Tijgertje88

    Tijgertje88 Fanatiek lid

    6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hoi!!
    Ik kom uit Udenhout.. Nu 13 weken zwanger van de 3e :D
     
  3. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Ah superleuk.

    Ik woon zelf in Dongen sinds 1,5 jaar. Ken dus ook nog niet heel veel mensen in de omgeving. Hier nu bijna 5 weken zwanger van de eerste. Is dus nog even heel spannend de komende tijd.

    Jij betn alweer een eindje op weg.
     
  4. Tijgertje88

    Tijgertje88 Fanatiek lid

    6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik woon sinds mei pas hier, woonde van te voren in limburg dus veel mensen ken ik ook nog niet.

    Ja eerste weken zijn heel spannend he, ik ben ook nog van te trap gevallen met 9 weken.. dag erna bloedverlies dus paniek haha, gelukkig niks aan de hand.

    Hoe voel je je verder tot nu toe?
     
  5. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Ik ben vanuit Friesland hier naar toe gekomen. Daar heb ik 5 jaar gewoont voor mijn studie.

    Eigenlijk prima. Soms wat lichte kramp en last van mijn onderrug. En ben snel moe en hongerig. Maar voor nu is dat het. Zal nog wel wat komen ga ik vanuit.
     
  6. Tijgertje88

    Tijgertje88 Fanatiek lid

    6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Vandaag 5 weken zie ik, ik vandaag 14 weken. Heb de kleine vandaag voor eerst duidelijker gevoelt! ♡
     
  7. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Oh wat lijkt me dat bijzonder.

    Ja hier 5 weken nu. Maar kan de weken wel voorbij kijken hoor. Heb morgen over 3 weken mijn eerste echo. Kijk daar heel erg naar uit. Geeft zekerheid voor mijn gevoel.
     
    Tijgertje88 vindt dit leuk.
  8. Tijgertje88

    Tijgertje88 Fanatiek lid

    6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja dat had ik ook, leefde echt naar de echo toe. Gelukkig gaat het vrij snel voorbij als je afleiding hebt haha
     

Deel Deze Pagina