Mama's uit Rotterdam?!?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Jenerah, 27 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    @Biny
    Beterschap! Wat vervelend van de nachten. Hopelijk gaat het gauw beter.

    @Zonnestralen
    Jij ook beterschap. En wat rot dat je man nu zonder baan zit. Hopelijk vind hij snel iets anders.
    En over je test, ik zie wel iets maar vind het te vaag om iets zinnigs over te zeggen. Wel spannend, dan liever een negatieve of een duidelijk positieve test dan zo’n vaag lijntje. Maar ik lees dat je nog voor je Nod zit... ben benieuwd.
     
  2. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.955
    7.884
    113
    Vrouw
    @Biny hoeveel flessen zou ze mogen? Misschien is ze eerder toe aan rijstepap?

    @Strandbal vandaag weer t zelfde. Ik denk dat het in de test zit. Anders zou het toch net iets duidelijker moeten zijn. Binnenkort maar even naar de ha om een echo voor cyste of abses te vragen.

    Hebben jullie nog leuke dingen gedaan vandaag?
     
  3. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.500
    5.591
    113
    Vrouw
    Haha ja dat dan weer wel, maar goed...
    Ik denk dat het door kramp kwam ofzo... ze is nog steeds allemaal poepjes aan het laten:eek:
     
  4. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wat balen zeg zonnestralen van het werk van jouw vriend.

    @Blijdorp ben je al verhuisd?

    @Biny betere nacht(en) gehad?

    Hier de drukke week overleefd, vandaag mijn verjaardag gevierd en de komende dagen krijg ik nog wat visite en gaan we samen uiteten.
    Had vandaag ook echt een lompe actie in de winkel...
     
  5. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Dan ben ik wel benieuwd wat voor actie dat was :oops::p
     
  6. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Vinden jullie het een idee om een whatsapp groep te starten?
    Hier op het forum staat alles toch openbaar en kan iedereen alles lezen, ook al zijn het geen geheime dingen.
     
  7. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Ik vind het wel goed. Zat er eerst al in een maar ben eruit gegaan omdat het teveel groepjes werden. Alleen merk nu dat veel groepjes op Whatsapp overzichtelijker zijn dan op zp haha.
     
  8. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Jup vorig weekend verhuisd. Dit weekend het laatste uitgepakt. Ben er klaar mee haha.

    Wat was je actie?
     
  9. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.500
    5.591
    113
    Vrouw
    Misschien kunnen we de app gebruiken die er al is?
     
    Blijdorp vindt dit leuk.
  10. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.500
    5.591
    113
    Vrouw
    Ik ook :D

    @Zonnebloem92
    Nachten gaan we iets beter alleen is t kleine muppie nu ziek.. of de koorts van de prikjes van vorige week komt weet ik niet, ze is in ieder geval gigantisch verkouden, met gigantisch veel slijm, ze is helemaal schor....
    Arm kind
     
  11. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wat voor app is dat dan?
     
  12. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik ging dus nog even snel boodschappen doen voordat de visite kwam (vierde gisteren mijn verjaardag). Sta ik bij de kassa om te betalen staat mijn tas half open en geen portomonnee te bekennen, ik mijn boodschappen geparkeerd daar en naar huis om mijn portomonnee zoeken. Nergens te vinden dat ding dus ik terug met mijn man zijn pinpas, vervolgens nog een rondje AH gedaan en mijn telefoonnummers doorgegeven mochten ze mijn portomonnee vinden. Dus ik dacht nou die is dus uit mijn tas gestolen, bloed chaggo naar huis waar de visite al was. Wilde gaan bellen om mijn pinpas te blokkeren, zegt mijn moeder even later: zit hij niet in de luiertas van gister?

    En jahoor daar zat hij in, gebruik dat ding nog maar heel zelden, dus wanneer ze dat niet had gezegt kwam ik er waarschijnlijk over een paar weken pad achter.
    Ik heb dat soort dingen echt nooit, ben altijd zuinig op mijn spullen, vergeet zelden iets dus schrok me echt rot.

    Goed idee een groepsapp, volgens mij zitten wij al samen in een app @Blijdorp en @Strandbal wij hebben ook eens in een app gezeten.

    Beterschap met de kleine @Biny super sneu altijd!
     
    Biny en Strandbal vinden dit leuk.
  13. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Hahaha nou gelukkig was het niet gestolen en had je je pas nog niet geblokkeerd.
    Ik heb weleens gehad dat ik bijna in paniek was omdat ik mijn telefoon niet kon vinden. Ik wou kijken hoelaat het was. Ik in mijn tas zoeken. Was ik aan het bellen :rolleyes:.

    @Zonnebloem92
    Ja klopt maar dat liep dood. Nadat jij eruit was ben ik kort daarna ook eruit gegaan.
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
     
  14. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Biny en ik zitten in een Rondom Roffa groep in Whatsapp ;)
    Stuur maar ff een pb met je nummer dan voeg ik je toe. @Strandbal @Zonnebloem92 en wie er verder nog in wil :)
     
  15. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Hahaha geweldig verhaal. Kan me het helemaal voorstellen. Zou me ook zo kunnen gebeuren.
     
  16. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.500
    5.591
    113
    Vrouw
    Blijdorp en ik zitten in een ‘groeps’ app haha bestaande uit Blijdorp en mij :p

    Overigens zit er nog iemand in, maar doe reageert geloof ik niet meer... en dat is het haha

    Dus ik dacht ipv een hele nieuwe maken, voegt Blijdorp jullie gewoon toe in die groepsapp?
     
    Strandbal en Blijdorp vinden dit leuk.
  17. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.500
    5.591
    113
    Vrouw
    Hahahaha zou mij ook echt kunnen gebeuren:roflmao:
    Fijn dat je hem toch gevonden hebt!

    Heb je een leuke verjaardag gehad?:D
     
  18. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ooh zo. Ik dacht is er een speciale app dan ofzo :D.
    Maar dat is goed hoor. Ik stuur @Blijdorp wel een pb.
     
    Blijdorp vindt dit leuk.
  19. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.500
    5.591
    113
    Vrouw
    Haha, nee ik moet je helaas teleurstellen :p
     
  20. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hebben jullie fijne kerstdagen gehad?
     

Deel Deze Pagina