Man kan niet slapen door mij..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chida, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chida

    Chida Actief lid

    13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Hoi Dames,

    Vanaf dag 1 dat ik zwanger was begon het. Ik ben altijd een hele rustige slaper geweest en ik kan ook heel makkelijk doorslapen als ik er s'nachts uit moet of even van iets wakker ben geworden. Mijn man dus helemaal niet....die wordt al wakker als ik even aan mijn neus jeuk (bij wijze van spreken). Nu snurk ik sinds ik zwanger ben en adem zwaar.....mijn man kan daardoor moeilijk slapen en in slaap komen. Hij wil perse naast me slapen (de lieverd) maar ik vind het zo sneu voor hem...ook omdat er echt een bom kan barsten naast me en dan kan ik echt heerlijk doorslapen...

    Heeft iemand hier ook ervaring mee...hebben jullie tips?
     
  2. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.482
    2.382
    113
    Tja dat is een vervelend onderwerp. Ik heb het altijd andersom. Mijn vriend snurkt als hij op zijn rug ligt of verkouden is. Ik probeer me dan niet te ergeren aan het gesnurk maar het te zien als een monotoon ontspannen geluid en dan val ik wel in slaap. misschien valt het te proberen...... succes ermee!
     
  3. rainbow1984

    rainbow1984 Actief lid

    2 mrt 2008
    383
    1
    0
    je hebt toch neusstrips voor snurkers? die je op je neus plakt zodat je vrijer kan ademen... misschien helpen die? ik snurk ook als een houtzagerij sinds ik zwanger ben hoor... :p
     
  4. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier is het omgedraaid :x mannetje ademt behoorlijk hard en snurkt af en toe er ook nog eens bij :evil: Hij is zelfs aan zijn neus geopeerd maar beter is het er niet op geworden, ook heeft mijn mannetje sinds een maand iedere nacht last van enorme hoestbuien :evil: :evil: en ik slaap heeelllll licht en heelllll weining door dat ik zo vaak moet plassen echt super vervelend en ben overdag dus echt dood moe... :cry:
     
  5. music4life

    music4life Niet meer actief

    ja ik denk dat het overal weer wat anders is ,,ik kon ook eerst niet slapen vanwege hem ,,hij knarst met zijn tanden,en als ik hem een por geef word hij niet eens wakker,,en nu kan ie soms ook niet slapen omdat ik (schijnbaar) met mijn voedingskussen lig te klooien hahahahaaha ach blijf je houden ,,tis voor allebei ff wennen maar komt goed
     
  6. princesje83

    princesje83 Fanatiek lid

    1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    hier is het ook andersom!
    ik wou dat ik eens snurkte zeg! kon mijn vent eens voelen hoe het is om continu wakker te liggen van dat gezaag....
    ik irriteer me er dus echt mateloos aan en mijn man krijgt regelmatig trappen en klappen van mij! ;) Soms is het zo erg dat ik hem gewoon het bed uitduw en naar de bank stuur.......
    Gelukkig slaap ik de laatste tijd weer wat vaster en heb ik er dus minder last van... maar ben bang dat als de baby straks is ingedaald en ik veel moet plassen snachts dat ik weer helemaal doordraai... vooral met die hormonen.....

    dus.... euhh... geniet er maar van dat je nog lekker slaapt! ;)
     
  7. Carla78

    Carla78 Actief lid

    14 apr 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    bij mij is het ook andersom. Hij slaapt zo vast dat hij niet wakker te krijgen is en snurkt daarbij ook nog.
    Ik slaap heel licht en moet elk uur naar de wc en kom dus erg moeilijk in slaap door zijn gesnurk.
     
  8. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Mijn vriend ademt heel zwaar of snurkt en omdat ik 's nachts ook dikwijls naar de wc moet, kom ik moeilijker in slaap. Dus slaapt hij nu de hele week al op de bank. Das op zich wel een oplossing want ik geef hem steeds een por en snauw dat ie moet kappen (jaja ik weet het hij kan er ook niks aan doen). Als hij op de bank slaapt, slapen we allebei rustig. En de laatste tijd snurk ik ook weleens blijkt sinds de zwangerschap.
     
  9. Carla78

    Carla78 Actief lid

    14 apr 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    hoe krijgen jullie je mannen op de bank?
     
  10. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    door irritante porren geven
     
  11. Carla78

    Carla78 Actief lid

    14 apr 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    wordt die van mij echt niet wakker van.
    ik slaap dus gewoon s nachts slechter en haal het smorgens in als hij naar zijn werk is
     
  12. princesje83

    princesje83 Fanatiek lid

    1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    whahaha! gewoon ff je hormonen laten werken..... :evil:
    ik hou hem gewoon net zo lang wakker als hij mij wakker houd.... :evil: en dan iedere keer dat hij weer indommeld en weer begint met snurken krijgt hij weer een duw waardoor hij weer wakker wordt... op een gegeven moment gaat hij vanzelf wel naar de bank :)
     
  13. suikerboon

    suikerboon Bekend lid

    30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    bij mij is het omgekeerd:(
    ik kan niet slapen door mijn man :(
     
  14. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Probeer het eens als ie nog wakker is ;)
     
  15. Niet meer actief

    wat heb ik het heerlijk dan. Ik ben een heel erg nachtmens. Vaak blijf ik tot laat in de nacht wakker (uur of 3-4 ofzo) en ga ik dan pas naar bed. Dan ben ik zo moet dat ik als een blok in slaap val. Om 6 uur staat mijn man op om naar zijn werk te gaan. Dan wordt ik vaak uit mezelf wakker omdat ik naar de wc moet. Dan daarna kan ik zo lang als ik wil ongestoord slapen (vaak tot een uurtje of 10 's ochtends).
     
  16. Vlerkje

    Vlerkje Actief lid

    14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Door het hem gewoon te vragen... "Lieverd, wil jij asjeblieft op de bank slapen vanavond?" als ik dan een snauwende blik ontvang zeg ik; "Maar voor mij voelt die bank echt niet lekker met die bekkeninstabiliteit..." En dan sloft meneer trouw naar zijn nieuwe slaapplekje.
    Overigens slapen wij regelmatig apart omwille van de hond die sinds dat ik zwanger ben steeds op de slaapkamer komt liggen, en dan probeert ze óf op bed te springen óf ze snurkt en wandelt de hele nacht. Als 1 van ons in de woonkamer op de bank gaat liggen, is zij tenminste stil... :)
     
  17. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Hier word/blijf ik ook wakker van mijn man, alhoewel mijn geklooi met het voedingskussen hem af en toe ook wakker houd. Ik slaap af ent oe lekkerder op de bank, (kan dan half overeind liggen, wat soms gewoon even prettiger ligt, als ik erge pijn aan'm'n heupen krijg van het bedliggen), dus meestal verhuis ik...
    Toen we net samen waren, werd ik erg vaak wakker van z'n gesnurk en was dan wel eens zo moe en gefrustreerd dat ik hem wel bijna uit bed kon schoppen. Ook dan verhuisde ik vaak even, maar af en toe maakte ik hem dan wakker en voreg hem om te verhuizen. Nooit een probleem geweest.
    Tegenwoordig por ik vaak even en zeg: omdraaien. Hj slaapt dan gewoon door, maar draait wel, :) Erg handig... (hij snurkt dus als ie op z'n rug ligt, ds moet van mij op z'n zij, :))
     
  18. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Wij snurken sinds ik zwanger ben samen om t hardst :)
    Ik raak hem even aan als hij op zn rug ligt en dus snurkt en dan draait hij om.
    En als ik snurk...tja... dan heeftie pech helaas. Kan n kanon langs me afschieten als ik dan eindelijk slaap. Waarschijnlijk door dat ik zo vaak er uit moet om te plassen en dan n inhaal slag doe als ik weer lig :)
    Vanacht fijn samen wakker gelegen door n mug. We hebben een vreselijk fijne klamboe...maar helaas was er toch n mug in gekomen. En die moest mij natuurlijk heel de nacht hebben.
    Dus heb heel de nacht geprobeert om m plat te slaan...tussen t naar de wc gaan door :rolleyes:
     
  19. Sas7

    Sas7 Fanatiek lid

    23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    o wat herkenbaar. Toen ik zwanger was moest mn mannetje het ongelden. Hij werd door mij wakker gemaakt met de meest vreemde vragen, zoals haal de ijsberen even van balcon, want anders waaien ze weg. Hij heeft erg om mij moeten lachen. En mijn afgrijselijke gesnurk nam hij maar voor lief. Ook moest ie me in de gaten houden als ik ging slaapwandelen. Dat doe ik normaal gesproken ook, maar nu was het erger. Enneh mn man slaapwandeld ook, dus het is hier zo af en toe een gezellige polonaise. En ik pakte in de nacht ook altijd zn kussen af omdat die van mij nat gekwijld was. Want ik lag afschuwlijk te kwijlen. Maar van dit alles weet ik niets, want ik sliep heerlijk. Mn man vertelde dit altijd s'ochtends. Hij is blij dat ik nu weer normaal slaap.
     
  20. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    Tip; Herriestoppers!
     

Deel Deze Pagina