Man ontzegging ouderlijke macht heeft getekend vroeger. wat zijn nu zijn rechten?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Tasjaaa, 24 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    En niemand die even aangeeft dat hij een herziening van de alimentatie moet aanvragen? Ook niet de bewindvoerder? Bijzonder.
     
    twinkle star vindt dit leuk.
  2. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.578
    4.623
    113
    Mensen jullie gaan hier uit van de Nederlandse wet. Maar die vrouw woont in een ander land waar andere wetgeving van toepassing is.

    Ik denk dit dit een vrij zinloze actie is. En TO heeft heel erg veel geld nodig voor langdurige internationale procedures en dure advocaten (en gewone advocaat kan hier niets mee). Vraag jezelf af of jij zoveel geld hebt TO... Zo te lezen heb je zelf een gezin dat geld en tijd kost.

    Daarnaast moet je die vrouw ook nog vinden. Hoe ga je dat doen?
     
  3. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.589
    11.152
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Waarom probeert je man het nirt via een zachtere aanpak. Misschien met behulp van een prive detective om te achterhalen waar ze wonen.
    En dan maar aangeven dat hij het contact wil herstellen als ze hier voor open staan. En dat hij graag alle vragen die er misschien zijn vanuit zijn kant wil beantwoorden.

    Op veel begrip hoeft hij vast niet te rekenen. Maar you never know.
     
  4. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Dat zei ik ookal idd....vind het een raar verhaal.
     
  5. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Ik vind het een bijzonder verhaal.
    Zeker dat een Nederlandse vrouw in een Duits vluchtelingenkamp leeft. In Nederland zou COA dat nooit doen.
    Bovendien heeft Duitsland de regels aangescherpt de laatste jaren en wordt iedereen zo snel mogelijk weer uitgezet (zeker wanneer ze om economische redenen komen). In die kampen gaat de doorvoer meestal redelijk snel en proberen ze alles zo efficiënt mogelijk te houden.
    Ik vind het erg knap dat die vrouw dan nog 3 nieuwe kinderen kan verwekken met een vluchteling (of zijn die kinderen weer van een ander?)

    En sowieso, als die vrouw een verblijfsvergunning heeft in Duitsland, laten ze gaat echt niet in een vluchtelingenkamp wonen omdat ze daar toevallig een man heeft. Dat zou wat zijn zeg...
    En hoe zijn ze überhaupt getrouwd? Bevestigen ze huwelijken waarvan de man geen verblijfsvergunning heeft? En krijgt een vluchteling gezag over Nederlandse kinderen in Duitsland?

    Echt, dit zou van de zotte zijn. Ik probeer hemel en aarde te bewegen om mijn vriend naar Nederland te krijgen, maar al zouden wij juridisch getrouwd zijn en kinderen hebben, zou dit nog steeds niets uitmaken.
    Mijn vriend wordt behandeld als een losstaand persoon, het boeit de overheid echt niet of hij getrouwd is of Nederlandse kinderen heeft.
    Lijkt me sterk dat dit in Duitsland zo anders is dat ze haar in een vluchtelingenkamp laten wonen, samen met Nederlandse kinderen die er niets mee te maken hebben.
     
    chrystel73, Be Happy en pluk vinden dit leuk.
  6. HappyRabbits

    HappyRabbits Fanatiek lid

    20 jan 2014
    4.889
    4.387
    113
    Oke... na dat vluchtelingenkampverhaal haak ik af. Vooral door dit stukje:

    "Als je een verhaal leest moet je niet meteen vingertjes gaan wijzen voor dat je de hele situatie kent. Aangezien via via famillie vrienden weer met vrienden famillie van haar famillie wel eens wat hoort zo komen we toch wel eens wat te weten. Bijv dat zij met een somalische vluchteling is getrouwd en in een vluchtelingenkamp in duitsland zit met ( zijn kinderen ) op afwachten van uitzetting uit het land terug naar somalië"

    Ik denk dat het verhaal inmiddels door zo veel monden is gegaan dat er niks meer van klopt. Sorry hoor, maar wat een ongeloofwaardig onsamenhangend geheel. TS je verwijt anderen dat ze veroordelen, maar ik denk dat je zelf een beetje naïef bent door dit alles voor zoete koek te slikken.
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina