Man van mamaatjevan5 overleden :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Mams136, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikton

    nikton Bekend lid

    10 jan 2008
    703
    0
    16
    Je kent me niet maar ik wilde je veel kracht toewensen in deze moeilijke tijd...
     
  2. Anais

    Anais Fanatiek lid

    16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Veel sterkte met je verlies,maar denk zo dat telkens als je naar je kinderen kijkt je een stukje van je echtgenoot zult zien en zo zal hij dus toch nog voortleven in je kinderen en in je hart.

    mvg amy
     
  3. 1ste Wondertje

    1ste Wondertje Niet meer actief

    Hoi Meis, Gecondoleerd. Wat een verschrikkelijk verhaal. Ik lees het net pas, maar wil je toch even heel veel sterkte wensen in de komende tijd. Het blijft K** om iemand te verliezen, vooral iemand van wie je zoveel houdt. Ik brand een kaarsje voor jou en je 5 kinderen. (Zag net je banner, wat zijn ze allemaal nog jong zeg). :cry:

    Ik sluit me ook aan bij Debsel82. Ik hoop dat je naast de zorg voor je 5 schatten ook eens aan jezelf denkt, want dat is ook heel belangrijk.

    Liefs 1ste wondertje.
     
  4. mamaatjevan5

    mamaatjevan5 VIP lid

    30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi lieverds

    ik put zeker kracht uit al mijn kinderen dat moet gewoon ik moet er voor hun zijn voor hun verdriet, ik denk ook echt wel aan mezelf maar pas als de kinderen op bed liggen, dan heb ik het heel moeilijk terwijl overdag het eigenlijk wel gaat

    nogmaals bedankt het is inderdaad nog steeds zwaar hoop dat ik er ooit overheen kom want de kinderen blijven toch vragen naar hun papa

    veel liefs nathalie
     
  5. tascha

    tascha Fanatiek lid

    8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Er zijn een heleboel mensen die aan je denken. Ik hoop dat je hier ook wat kracht uit halen. Vind het echt verschrikkelijk voor je. Veel sterkte.
     
  6. sandra1979

    sandra1979 Fanatiek lid

    Hoi nathalie,

    Had je verhaal al wel gelezen, maar nog niet gereageerd. Ten eerste gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies. Wat moet dit moeilijk zijn, en idd heel dubbel.
    Je komt sterk over, en ja dat moet voor de kinderen, maar denk ook aan jezelf hoor. Jij bent ook heel belangrijk.
    Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

    groetjes sandra
     

Deel Deze Pagina