Mannen.. grrrrr

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantal1984, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik mag absoluut niet klagen. ik baal alleen af en toe als ie gesport heeft. (dan komt ie net te laat thuis voor het wassen of de fles) we hebben afgesproken dat ik van maandag t/m zaterdag de eerste fles doe (kan mn man uitslapen op zaterdag) en op zondag doet mn man de eerste fles zodat ik kan uitslapen. verder gaat alyssa om de dag in bad en dat doe ik en de andere dagen wordt ze gewassen en dat doet mn man. op de dagen dat ik werk (di, woe, za) geef ik de laatste fles als ze dan gewassen moet worden en ander doet mn man de laatste fles (plus de rest van de week).

    ik ben er zelf ook altijd uit gegaan als alyssa snacht kwam omdat mn man gewoon niet wakker kon blijven en ik wel. (duurde gelukkig maar 7weken)

    de rest van de dingen wisselen we af, maar ik doe toch wel de meeste dingen, maar vind het vaak ook helemaal niet erg.

    ik mag dus wel zeggen dat ik een top man heb (die ook dingen in huis doet als ik het hem vraag)

    ik zou dus zeker met je vriend gaan praten en duidelijke afspraken maken zodat het voor jullie allebei goed te doen is.

    liefs doris
     
  2. fioontje

    fioontje Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ps ik klaag nie hoor, en manlief ook niet, lars slaapt namelijk ook uit hihi
     
  3. witte reus

    witte reus Fanatiek lid

    27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ieder huisje heeft zijn kruisje ;) de ene iets meer dan de andere....
     
  4. LiedjeMV2

    LiedjeMV2 Lid

    25 mrt 2008
    72
    0
    0
    Maarssen
    Gut... bestaan die horken nog? Serieus, ik zou hem een schop onder de kont geven, en hard ook!

    Mijn man slaapt op zaterdag uit, ik op zondag.
    Hij werkt 4 dagen p/week buitenshuis, ik werk alle dagen per week in huis (drukke webwinkel aan huis, en een derde kind op komst).
    Huishouden doe ik (het echte poetswerk, zeg maar). maar na het avondeten ruimt hij de hele keuken op, terwijl ik de jongste in bed leg. Daarna gaat hij de oudste in bed leggen, terwijl ik de huiskamer opruim en even stofzuig.

    Dan zijn we allebei klaar, en gaan we lekker doen wat we willen die avond. Allebei even helpen, en iedereen kan daarna ook ontspannen.

    Plus, de dag in het weekend dat de een uitslaapt, mag de ander daarna lekker in bad. De uitgeslapen persoon gaat dan meestal wandelen met de kids. In een weekend heb ik dus 1 dagje heerlijk uitgeslapen, en het andere dagje ben ik lekker uitgebreid in bad geweest voor de ontspanning.

    Besef me nu pas dat dat blijkbaar niet zo gewoon is, dat mijn man gewoon meehelpt. Als ik het vraag of ie even meehelpt met de was, of met poetsen, dan doet ie dat ook zonder morren.
     

Deel Deze Pagina