tips wat te doen met kinderwagen met dagje uit

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wolchu, 27 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolchu

    wolchu Bekend lid

    6 dec 2011
    918
    2
    18
    hallo,

    vind het erg leuk om met de kleine opstap te gaan, nu ben ik zwanger van de tweede (oudste is bijna 9 maanden) ik ga vaak alleen opstap en dat zet me voor het volgende probleem: wat doe ik als ik naar het toilet moet met wagen en dochter? hoe doen jullie dit?

    ;)
     
  2. edelweiss

    edelweiss VIP lid

    24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik ga of naar het invalide toilet of ik verkeer mijn wagen bij de deur.


    Ik neem wel de kinderen mee het toilet op.
     
  3. mavi derya

    mavi derya Fanatiek lid

    4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik ga ook bijbhet invalide toilet
     
  4. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Inderdaad bij voorkeur even invalidetoilet. En bijvoorbeeld bij onze v&d is er ook een ruimer 'normaal' toilet waar een wagen in past. Dat vind ik dat toch een fijner idee dat het invalidetoilet.

    En als dat niet gaat toch maar parkeren en kind(eren) los mee.
     
  5. Suusjeuh

    Suusjeuh VIP lid

    4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Baby in draagdoek mee op wc, net als thuis, oudste even lopend mee in wc
     
  6. hetlichtje

    hetlichtje Fanatiek lid

    3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    De wcmevrouw vragen of ze de wagen in de gaten wil houden en de kleine gewoon meenemen. Als bedankje extra geld geven.

    Vaak is personeel heel behulpzaam en vriendelijk. Maar als ze hebben, de invalidentoilet.
     
  7. Juul2012

    Juul2012 Actief lid

    30 jan 2012
    200
    0
    16
    Account Manager
    Den Bosch
    En als het echt niet anders kan, laatste wc en deur open laten. Gezellig blijven kletsen tegen de baby zodat andere mensen weten dat je daar zit...
    Heb dit al een aantal keer zo gedaan, nog geen gluurders gehad...
     
  8. Andrea85

    Andrea85 Fanatiek lid

    18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik heb mijn dochter 1x bij de toiletjuffrouw gelaten, ging prima, maar ik was met 3 seconden weer bij d'r ;) Doe dat niet nog een keer. Nu kan ze goed lopen en gaat ze gewoon mee de wc in, kinderwagen parkeren we bij de ingang. Toen ze kleiner was gingen we naar invalidetoiletten, soms is dat ook een verschoonruimte, dus wel handig; zelf naar de wc en even je kind verschonen :) Ik ging eigenlijk alleen bij de V&D, Hema, Bijenkorf of bibliotheek, bij cafétjes zijn toiletten vaak te krap.
     
  9. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik ga inderdaad meestal naar het invalidentoilet want dan kan ze mee naar binnen.Ik zit toch niet op mijn gemak als ik haar buiten laat staan.Gaat nergens over want er kan natuurlijk niets gebeuren haha
     
  10. wolchu

    wolchu Bekend lid

    6 dec 2011
    918
    2
    18
    invalidentoilet is idd een hele goede optie! dank jullie wel. vroeg me echt af hoe jullie dat deden hihihi
     
  11. Deerne85

    Deerne85 Fanatiek lid

    10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    goeie tip inderdaad! Heb me laatst in een pashokje met het gordijn half open omgekleed met een truitje passen omdat ik het zo erg vond dat mn dochter dan buiten mn hokje stond! :) dan maar een beetje bekijks... ;)
     

Deel Deze Pagina