Mcleod's Daughters

Discussie in 'De lounge' gestart door MollyM, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ik heb het gemist!
    wil iemand updaten voor mij *schaam*
     
  2. Jessica24

    Jessica24 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Heb vreselijk zitten janken :cry:
    En dan Fiona tegen Stevie, zeg het maar als jij hem verdriet wil doen :evil:
    Maar ja hij komt er toch een keer achter, want ze kan geen kinderen krijgen.....
     
  3. Salomina

    Salomina Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Nou hier gaat ie dan.
    De moeder van Fiona heeft gezegd dat Fiona de hele dag voor de bruiloft niet op Killarney mag blijven. Aangezien dat Stevie de hoofdbruidmeisje is, moet Fiona de hele dacht en nacht op Drovers doorbrengen.
    Overdag helpt Fiona met de klusjes op Drovers, maar Alex heeft tegen Stevie gezegd, wel rustig aan doen met Fiona omdat ze zwanger is. Fiona valt van haar paard af, dus Stevie zegt - hup gelijk naar de ziekenhuis. Fiona probeerd daar onderuit te komen, maar Stevie heeft haar zin gekregen. Ze gaan naar de doktor.
    Terwijl Stevie aan het wachten is bij de truckstop, gaat Fiona alleen naar de doc. Als Fiona terugkomt, vraagt Stevie of alles goed is. Fiona zegt alles is goed. Stevie vraagt nog meer, o.a. of de doctor wat tests, en bloed heeft afgenomen enzo, en Fiona zegt, nee, dat is niet nodig. Dat zet Stevie aan het denken. Stevie zegt tegen Fiona, dat hebben ze wel bij mij gedaan toen ik zwanger was.

    Ondertussen op Drovers, Kate is een beetje ongelukkig dat er weer een trouwerij is, en dat zij nog niemand heeft gevonden. Zij gaat naar boven en gaat de jurk aanpassen. Jodi betrapt haar, en er wordt op de jurk gemorst. Gauw de jurk wassen, en ze gaan de jurk drogen met een haarfohn. Onder het praten letten ze even niet op, en er zit nu een brandplek op de jurk. Nu zitten ze echt te stressen.

    Fiona en Stevie zijn terug op Drovers, Stevie verteld aan Regan wat zij denkt. Stevie denkt dat Fiona niet zwanger is, maar hoe kunnen ze dat achterhalen?

    Op Drovers gooien ze Fiona een vrijgezellen feest. Dan komt de spel, Truth or Dare. Stevie gaat er gelijk op in, en vraagt Fiona wat wil je Truth or Dare. Fiona zegt Truth. De vraag is: heb je ooit gelogen tegen degene van wie je houdt. Fiona is even stil, geeft Stevie zo'n blik en beantwoord: Nee, nooit. Haar moeder zegt daarintegen, Jawel Fiona, toen de tijd met de lipstick (dacht ik) bla bla. Fiona zegt gelijk: oo maar ik heb niet gelogen over grote dingen, dingen die belangrijk zijn. Ik dacht dat was wat je wilde weten.
    Stevie en Regan weten nu wat aan de hand is. Fiona is niet zwanger.

    Ondertussen heeft Kate een brilliant idee en vraagt Patrick om zijn reserve parachute omdat dat van silk is. Kate weet de bruidsjurk weer te herstellen.

    Fiona beicht tegen haar moeder op dat ze alles fout doet. Dat ze helemaal niet zwanger is, en dat alles een grote leugen is. Haar moeder weet haar te kalmeren en stuurt haar naar bed.
    Stevie volgt haar en beschuldigt Fiona gelijk dat ze het verkeerd aanpakt, en dat Stevie het weet dat Fiona niet zwanger is. Stevie zegt daarbij ook: "Alex is my best mate, and i don't want him to get hurt" Stevie heeft gedreigt, jij gaat hem vertellen of ik ga het doen, maar hij moet het weten voordat jullie gaan trouwen. Fiona stemt ermee in.

    'sochtends wordt iedereen wakker. Jodi komt erachter dat Fiona gevlucht is met al haar spullen, Stevie vreest het ergst.
    En ja hoor Fiona is naar Alex gegaan, maar niet om te vertellen dat zij zwanger is. Ze zegt dat ze niet kan trouwen omdat ze koude voeten heeft. het idee alleen al dat ze voor iedereen moet trouwen. Alex houdt van haar, en zegt, we gaan nu trouwen voordat de gasten komen.
    Stevie arriveerd te laat, ze zijn getrouwd,

    De gasten zijn gearriveerd, en de feest is in volle gang. Stevie kijkt vanuit een hoek naar Alex en ze heeft enorm verdriet. Ze houdt heel veel van hem. Fiona ziet haar en komt naar haar toe. " Kijk es naar Alex. Hij is heel gelukkig, en weet je wat, hij is nu van mij. Wij zijn getrouwd, ik ben zijn vrouw." Alex zegt tegen de gasten dat hij de gelukkigste man te wereld is omdat hij getrouwd is, en dat ze een kindje verwachten. Niks is minder waar.

    Bij de afscheid van de bruidspaar heeft Stevie het moeilijk. Alex praat met Stevie en zegt mijn leven is nu veranderd maar we blijven steeds beste vrienden. Er zal altijd een plek zijn in mijn leven voor jou.
    Fiona komt en bedankt Stevie voor alles, en geeft haar een zoen en ze vertrekken. Stevie is achtergelaten met een gebroken hart.

    Dat was het zo'n beetje.
     
  4. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    :( wooww heb heel wat gemist!

    wat een B*** die fiona zeg! arme stevie!

    pfff baaaal dt ik het niet heb gezien nu!
     
  5. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Aaah, zo ben ik weer helemaal bij. Had de aflevering ook gemist, keek op de klok en het was alweer afgelopen, veel later dan ik dacht. Het is ook zo'n rottig tijdstip, dan heb ik meestal wat anders te doen.
     
  6. Salomina

    Salomina Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ik heb het gisteren gemist. Wie kan mij vertellen wat er gebeurt is?
     
  7. Salomina

    Salomina Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    echt niemand?
     
  8. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Ik heb het ook weer gemist, was niet thuis om dat tijdstip, dus ik ben ook benieuwd. Wat irritant hè, dat ze het niet nog een keer in de week herhalen.
     
  9. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    Ja ik heb het wel gezien maar ik vind het altijd zo moeilijk om een vloeiend verhaal te type. Misschien kan iemand anders dat beter.

    Me vriend komt straks thuis en die kan dat wel goed dus laat ik het hem wel ff doen
     
  10. Salomina

    Salomina Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Erger nog, ik heb gehoord dat Net5 gestopt is met McLeods. Het is nog niet eens de einde van de seizoen.
    :( :( :(
     
  11. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    huh van wie heb je dat gehoord dan?
     
  12. Salomina

    Salomina Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    van een vriendin van mij. Zij had alleen de laatste 2 minuten gezien (was het ook vergeten) en toen zeiden ze dat "Dit was voorlopig de laatste aflevering van McLeods Daughters"
     
  13. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    huh heb ik zeker gemist dan
     
  14. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    Welk seizoen zaten we nu dan?
     
  15. Paint

    Paint Actief lid

    27 feb 2007
    392
    0
    0
    Als ik het goed heb seizoen 6 en ze zijn in ausie al een stuk verder.
    Heb wel in de gids gezien dat ze vanaf volgende week van maandag tot en met vrijdag( op uitzondering van dinsdag) om 19.00 uitzenden.
    En de herhalingen de volgende dag om 6.00 sóchtends.
    Laten we hopen dat ze niet weer met de uitzendingen beginnen net als vorige zomer. :rolleyes:
     
  16. Salomina

    Salomina Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    heb gisteren even alles op Hyves gelezen m.b.t. gestopt uitzending van McLeod's Daughters
    Umm ... ze beginnen inderdaad overnieuw .. echt balen.

    Hier even de gemiste aflevering gekopieerd:
    Sandra is terug. Ze wil de boerderij runnen zoals Harry dat zou doen. Ze ziet Harry soms staan.
    Ze wil paarden gaan verkopen die Alex aan het fokken was (noemen we dat zo?).
    Stevie komt hier achter en is het er niet mee eens. Ze bedenkt samen met Kate en Patrick een plan om de paarden naar Wilgul te brengen. Sandra komt hier achter.
    Kate en Patrick bedenken wat spannende dates wat ze samen kunnen doen. Kate wil niet langer saai zijn. Ze hebben het over parachute springen.
    Tijdens een gesprek met Jodi doet Kate iets wat ze nooit zou doen, ze spuit met een rode spuitbus een hartje met haar initialen en de initialen van Patrick erin. Patrick moet hierom lachen als hij dat ziet.
    Samen komen ze met het plan om de paarden van Alex onder te spuiten met rode spuitverf zodat Sandra de paarden niet kan verkopen.
    Moira en Regan kopen samen de truckstop. Sandra wilde de boeken inzien en het gaan verkopen nu het geod gaat. Regan wordt stille partner.
     
  17. Paint

    Paint Actief lid

    27 feb 2007
    392
    0
    0
    Als je de paarden voor koeien vervangt , klopt het helemaal. ;)
    Het waren gefokte koeien.

    En er is komt weer een nieuwe man in de serie.
    Deze afl voor het eerst erin.
    Hij beschermde de wilde brumby's ( wilde paarden) tegen greg en een vriend die ze opjaagden en afschoten.
    Daar stak hij een stokje voor. Ook heeft hij de brumby's gevangen en gaat ze nu met hulp van stevie en jody zadelmak maken en proberen te verkopen.
     
  18. Jessica24

    Jessica24 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Waaaaaaaaaat morgen geen MClauds daughters :(
    Waarom!
    Balen zeg, was juist spannend met Sandra....

    Jessica
     
  19. MollyM

    MollyM Bekend lid

    :( vandaar dat er niets op de band stond oftewel iets anders :( echt balen, ik zat er helemaal klaar voor was het niet opgenomen en nu lees ik dus dat het gestopt is. :confused:
     
  20. Paint

    Paint Actief lid

    27 feb 2007
    392
    0
    0
    Ja zwaar ... , vanaf vanavond de herhalingen vanaf de allereerste aflevering. :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina