help ik ben ineens zo moe....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bloemetje321, 30 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje321

    bloemetje321 Niet meer actief

    Lieve allemaal,

    Ik ben nu ongeveer 11 weken zwanger. Ik had tot eergisteren nergens last van en had het idee dat ik de wereld aan kon. Maar nu is dat helaas anders... sinds gisteren is de vermoeidheid ingeslagen als een bom en ik ben echt totallos. Ik heb altijd gedacht dat de vermoeidheid eerder in een zwangerschap voorkomt en niet pas met elf weken. Het is mijn tweede kindje en kan dus niet even op bed gaan liggen, wie heeft hier ervaring mee en heeft tips voor mij hoe ik hiermee om moet gaan?

    dank jullie wel!!!:)
     
  2. ukoldaatje

    ukoldaatje VIP lid

    2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Oppas inschakelen :)

    Ik had het in de eerste drie maanden heel erg. Ik bracht ons zoontje paar keer per week bij oma om te slapen. Moet je gewoon doen hoor.

    Doe het nu elke dag, ivm harde buiken ga ik elke dag even liggen op advies van de verlos. Breng hem dan weg.

    En slaap ook echt 2 uur vast dan.
     
  3. esje1981

    esje1981 Fanatiek lid

    28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    misschien last van de zomer tijd.
    en misschien slaapt je andere kindje nog zodat je dan even kunt gaan rusten.
    ik heb het ook en ben nu 15 weken en nu komt de vermoeidheid pas.heb 2 kids rond lopen.maar denk niet dat het daar aan ligt.die kunnen al best veel.en ik rust gewoon al zit je maar met een boekje op de bank als hun aan het spelen zijn.
    en anders even je bloed laten prikken misschien is je hb wel te laag.hopelijk is het snel beter
    groetjes esther
     

Deel Deze Pagina