meer puistjes zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sjaan, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaan

    sjaan Lid

    9 aug 2005
    64
    1
    0
    promotie medewerkster
    hoi allemaal ik zit nu dus 5 dagen voor mijn nod dag en heb al een paar dagen gevoelige tepels ( alleen als ik eraan zit) mn borsten doen verder niet echt zeer behalve s'nachts nu heb ik ook sinds een paar dagen veel pukkeltjes op mn gezicht maar ja heb ik anders ook wel een beetje vlak voor mn nod dag heeft dit altijd temaken met de aankomende menstruatie of kan het ook duiden op een zwangerschap aangezien ik 5 dagen voor mn nod dag zit ben ik bang dat het daar mee te maken heeft
    maar ik vroeg het me gewoon af of ik toch zwanger kan zijn
    :rolleyes:
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik ben inmiddels al een paar dagen overtijd en normaal heb ik altijd wel een paar puistjes als ik ongesteld moet worden.
    Nu heb ik helemaal niks...

    Dus ja ik kan je niet verder helpen..
     
  3. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Ik denk dat je gewoon nog wat geduld zult moeten uitoefenen sjaan, ik weet dat het moeilijk is, want ik ben ook zo ongeduldig als wat.
    Ik had 5 dagen voor m'n nod een test gedaan en die was negatief, kon ook niet anders. Het is pas vanaf de dag voor m'n nod dat ie positief teste.
    Ik hoop voor jou dat het deze maand raak is, want ik zie in je onderschrift dat je echt al lang bezig bent.
    Ik duim voor je
     
  4. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Tja Sjaan, ik denk inderdaad dat je echt geduld moet hebben..Tuurlijk kan het met de zwangerschap te maken hebben, maar om jezelf niet te veel te tergen zou ik er nog niet te veel op hopen maar nog even afwachten!! Ik duim voor je :) !
     
  5. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik kan je ook geen antwoord geven alleen maar heel erg voor je duimen, liefs jenny
     

Deel Deze Pagina