is je kindje een mama´s kindje? of papa´s kindje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Shaylen, 3 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

mama´s kindje of papa´s kindje?

  1. meisje, mama´s kindje

  2. meisje, papa´s kindje

  3. jongetje, mama´s kindje

  4. jongetje, papa´s kindje

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Shaylen

    Shaylen Niet meer actief

    mijn dochtertje trekt heel erg naar mij, echt een mama´s kindje, zodra ik wegloop kijkt ze me na en blijft ze naar de keuken staren tot ik weer in zicht ben, troosten lukt ook het beste bij mij. papa is echt voor het gek doen en stoeien :D .

    wat is jouw kindje (of zijn jou kindjes) voor types? mama´s kindje of papa´s kindje? of is het allebei evenveel? kan ook nog natuurlijk :)
     
  2. annetske

    annetske VIP lid

    14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Omdat de vader van mijn zoon niet naar zijn zoon omkijkt is mijn zoon een echt mama's kindje ;) kan ook niet anders... Maar hij trekt ook enorm naar zijn Opa toe (mijn vader) dus het is ook een echt opa's kindje haha (die optie wordt niet genoemd ;))
     
  3. Mammie van Roy

    Mammie van Roy Fanatiek lid

    8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Hier precies hetzelfde (op de eerste regel na dan). Mijn zoontje is echt een mama's kindje. Als papa de hele dag gewerkt heeft en hij komt thuis, dan krijgt hij een lach en een kus en dan is het weer: mama, mama, mama
    En op donderdag is hij altijd bij oma (mijn moeder) om op te passen, maar opa (mijn vader) is veel en veel interessanter. Dat is echt zijn allerbeste vriend. :)
     
  4. Shaylen

    Shaylen Niet meer actief

    je mag maar 4 opties kiezen :D
     
  5. annetske

    annetske VIP lid

    14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Haha :D dan moet het toch maar Mama's kindje worden ;)

    @ mammie van Roy leuk om te zien he dat opa hun beste vriend is! Ik vind het altijd prachtig :D Als mijn vader thuis komt van zijn werk en mijn moeder past op dan is oma uit de gratie en dan is Opa alles!
     
  6. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.474
    3.153
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Mijn dochter hangt wel iets meer aan mij, maar ik ben ook hele dagen met haar bezig en m'n man werkt 40 uur. Hij werkt weleens een halve dag thuis en in het weekend is hij weleens met haar samen en dat gaat hartstikke goed. Maar als ze echt verdriet heeft en papa heeft haar vast, wil ze toch liever naar mama.. maarja, dat is misschien kindjes eigen?
     
  7. Shaylen

    Shaylen Niet meer actief

    mooi is dat he? :)
     
  8. Shaylen

    Shaylen Niet meer actief

    geen idee, sommige kindjes in mijn omgeving neigen toch echt meer naar papa, vooral meisjes, vandaar mijn vraag :)
     
  9. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Hier wisselt het heel erg. Het ene moment is mama opeens helemaal d'r grote vriendin en moet ik overal met haar mee naartoe, hangt ze vaak om me heen en wil ze bij me zitten, het volgende moment heeft ze dat met d'r vader. Alhoewel het de laatste maanden steeds vaker papa wordt. Die roept ze ook als ze 's ochtends wakker wordt enzo. Echt zo lief!

    Nu is het sinds een weekje of wat weer papa. Ideale timing nu ik halve dagen bezig ben met de baby :)
     
  10. annetske

    annetske VIP lid

    14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ze zeggen dat Jongentjes echt Mama-kindjes zijn en Meisjes echte Pappa-kindjes zijn. Mijn zoon wordt altijd heel verlegen als er mannen in de buurt zijn (behalve dan zijn opa ;)) dan kruipt hij helemaal achter mij weg dit duurt dan 10 minuten en dan is het goed :D Maar met vreemde vrouwen heeft hij geen moeite, is hij nooit verlegen e.d. ik denk dat het een echte rokkenjager gaat worden dus later :D
     
  11. Shaylen

    Shaylen Niet meer actief

    hahahaha!! annetske, hey, waar je mee geboren wordt kan je niet afleren toch? wordt zijn ultieme excuus! :D
     
  12. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Het is bij ons een beetje moeilijk te zeggen...
    Mijn man is door zijn werk alleen de weekenden thuis, en dan trekt mijn dochter wel meer naar hem toe, want ze ziet hem weinig.
     
  13. Magdalena6

    Magdalena6 Fanatiek lid

    5 mrt 2008
    1.492
    0
    0

    hier het zelfde verhaal , papa is ook door zijn werk alleen weekends thuis. dan krijg je al snel dat esmee meer naar mij toe trekt..

    maar ''ze'' zeggen idd , dat jongens meer naar mama's toe trekken en dochters meer naar papa''s ..
     
  14. Magdalena6

    Magdalena6 Fanatiek lid

    5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    @ consider , WOW ! wat een gaaf jurkje heeft je dochtertje aan zeg... ! gekocht in grunningen ???
     
  15. Chantal79

    Chantal79 Actief lid

    20 aug 2007
    344
    0
    0
    mama, mama, mama! Dat hoor ik op dit moment. Mijn vriend doet onze kleine jongen nu in bad. Eerst krijsen als hij met zijn vader naar boven moet. In bad hoor ik tussendoor steeds mama geroep, nu met aankleden is het gezellig. Duurt even, maar hij weet dat papa best ook hartstikke leuk is!
    Wat ik me ook wel afvraag is of fles of borstvoeding te maken kan hebben met een mama en/of papa kind. Kan me het zo voorstellen.
     
  16. MissFlower

    MissFlower Fanatiek lid

    17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    die van mij is altijd al een mama's kindje geweest.. soms vind ik het best zielig voor mijn man.. maar ook vrouwen in het algemeen.. ze heeft niet zoveel met mannen
     
  17. Shaylen

    Shaylen Niet meer actief

    hmm, nog nooit zo over nagedacht, zou best kunnen, BV is wel heel goed voor de band tussen moeder en kind in ieder geval.
     
  18. annetske

    annetske VIP lid

    14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon heeft geen BV gehad (door omstandigheden toendertijd ik had het wel graag gewild) maar hij is echt een mama-kindje ;)
     
  19. Mirro

    Mirro Fanatiek lid

    27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Oh, wat ben ik jaloers!
    Ik ben ook veel meer met de kleine (papa werkt 40 uur en is 3 avonden en de zaterdag weg), maar zodra hij thuis is, wilt hij alleen nog bij zijn papa zijn!
    Ik weet dat het kan veranderen en dat het allemaal niks zegt, en natuurlijk vind ik het heerlijk om hun samen te zien, maar toch is het soms moeilijk...
     
  20. Trotsemama1

    Trotsemama1 Niet meer actief

    tot een jaar was noa een mama's kindje,
    maar ze wordt nu steeds meer een papa's kindje
     

Deel Deze Pagina