melk uit de borst.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door blijven hopen, 26 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijven hopen

    blijven hopen Actief lid

    2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo dames

    na een paar dagen een gevoelig gevoel te hebben in mijn borsten en soms een beetje pijn bij het litteken van mijn keizersnede 3,5 jaar geleden. kwam ik er vanmorgen achter dat er uit 1 van mijn borsten een klein druppeltje melk komt als ik er in knijp.
    nu is mijn vraag kan dit ook een teken zijn van het begin van een zwangerschap of komt dit alleen voor als je al een aantal weken zwanger bent?

    groet,
     
  2. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Ik heb geen ervaring met de symptomen die je beschrijft. Dat wil niet zeggen dat het geen teken van een zwangerschap kan zijn.

    Maar... waarschijnlijk gaat het overgrote deel van de reacties op het volgende neerkomen: test en gij zult weten ;) !
     
  3. blijven hopen

    blijven hopen Actief lid

    2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL

    klopt. dat ga ik ook zeker doen,
     
  4. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Ik heb het nog niet eerder als zwangerschapssymptoom gehoord. Ben je al lang over tijd?

    Benieuwd naar je testje!
     
  5. blijven hopen

    blijven hopen Actief lid

    2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    Test was negatief.
    Wij zijn niet bezig met een nieuw kundje. Ik ben gewoon aan de pil en heb gisteren de laatste pil van de strip genomen.
     
  6. Meysje

    Meysje Bekend lid

    5 nov 2012
    531
    318
    63
    In oktober had ik telkens een tsr. Ik voel zwanger, helaas een miskraam. November nergens last van. December vanaf 3/4 dpo wederom regelmatig een tsr. Vanaf 8 dpo kwam er melk uit mijn tepels, 9dpo al een duidelijk streepje te zien. Inmiddels ruim 22 weken. Bij mij was het wel degelijk een symptoom :)
     
  7. sweetlove80