melk uit de borst.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door blijven hopen, 26 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijven hopen

    blijven hopen Actief lid

    2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo dames

    na een paar dagen een gevoelig gevoel te hebben in mijn borsten en soms een beetje pijn bij het litteken van mijn keizersnede 3,5 jaar geleden. kwam ik er vanmorgen achter dat er uit 1 van mijn borsten een klein druppeltje melk komt als ik er in knijp.
    nu is mijn vraag kan dit ook een teken zijn van het begin van een zwangerschap of komt dit alleen voor als je al een aantal weken zwanger bent?

    groet,
     
  2. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Ik heb geen ervaring met de symptomen die je beschrijft. Dat wil niet zeggen dat het geen teken van een zwangerschap kan zijn.

    Maar... waarschijnlijk gaat het overgrote deel van de reacties op het volgende neerkomen: test en gij zult weten ;) !
     
  3. blijven hopen

    blijven hopen Actief lid

    2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL

    klopt. dat ga ik ook zeker doen,
     
  4. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Ik heb het nog niet eerder als zwangerschapssymptoom gehoord. Ben je al lang over tijd?

    Benieuwd naar je testje!
     
  5. blijven hopen

    blijven hopen Actief lid

    2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    Test was negatief.
    Wij zijn niet bezig met een nieuw kundje. Ik ben gewoon aan de pil en heb gisteren de laatste pil van de strip genomen.
     
  6. Meysje

    Meysje Bekend lid

    5 nov 2012
    531
    318
    63
    In oktober had ik telkens een tsr. Ik voel zwanger, helaas een miskraam. November nergens last van. December vanaf 3/4 dpo wederom regelmatig een tsr. Vanaf 8 dpo kwam er melk uit mijn tepels, 9dpo al een duidelijk streepje te zien. Inmiddels ruim 22 weken. Bij mij was het wel degelijk een symptoom :)
     
  7. sweetlove80

    sweetlove80 Fanatiek lid

    8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Dit heb ik al jaren, juist door het knijpen in je borst kan je dit stimuleren.
    Het is voor mij meestal een teken van een naderende menstruatie.

    Alhoewel ik het nu ook heb en ben zwanger.
     
  8. sweetlove80

    sweetlove80 Fanatiek lid

    8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland

    Ah dan komt t door de pil (hormonen)
     
  9. Gabri

    Gabri Actief lid

    16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Bij mij was het wel een teken. Ik voelde een tsr onder de douche en kneep erin en kwam vocht uit. Die dag ook getest en een heel licht streepje. Nu een mooie meid van ruim een jaar.
    Wanneer ga je testen? :)
     
  10. blijven hopen

    blijven hopen Actief lid

    2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL

    Ik heb gisteren getest negatief. Verwacht morgen mn nenstruatie te krijgen.
     
  11. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.965
    7.895
    113
    Vrouw
    Het hoeft niet te betekenen dat je zwanger bent. Maar onze jongste ging weer melk ruiken en op zoek toen ik net zwanger was. Dus ik denk wel dat het kan.
     
  12. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Maar dan is de kans sowieso erg klein dat je zwanger bent als je deze gewoon goed hebt geslikt. Overigens heb je geen echte menstruatie maar een ontrekkingsbloeding in de stopweek/na het stoppen met de pil.
     
  13. blijven hopen

    blijven hopen Actief lid

    2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kans is klein ja.. maar dat betekend niet dat hetuitgesloten is.
    Klopt idd dat het anders heet. Maar komt voor mij op het zelfde neer :)
     
  14. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Zeer klein ja ;). Wil je graag zwanger worden?
     
  15. blijven hopen

    blijven hopen Actief lid

    2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als het zo zou zijn dan ben ik er erg blij mee. Maar we zijn eigenlijk compleet zo
     
  16. Babs77

    Babs77 Bekend lid

    10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Ik zou toch wel even naar de huisarts gaan. Het kan zijn dat je prolactine gehalte te hoog is en dan krijg je ook melkproductie. Je hoort namelijk geen melk uit je borsten te krijgen als je niet zwanger bent of borstvoeding geeft.
     
  17. MamaLe

    MamaLe Fanatiek lid

    28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ik heb ook een keer een beetje melk gelekt toen ik niet zwanger was. Was maar 1 keer en daarna nooit meer last van gehad (behalve dan toen ik bv gaf en een enkele keer tijdens de zwangerschap van de jongste)
     
  18. blijven hopen

    blijven hopen Actief lid

    2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL

    Kan je dan ook last hebben van een gevoelige baarmoeder? En kan de "menstuatie" dan ook uit blijven? Heb namelijk woensdag mijn laatste pil gehad en nog geen bloeding.. maar dat kan ook komen doordat het door mijn hoofd maalt natuurlijk
     
  19. Babs77

    Babs77 Bekend lid

    10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Een gevoelige baarmoeder weet ik niet maar het uitblijven van menstruatie zeker. Alleen is dat lastig te zeggen nu je aan de pil bent. Je menstrueert niet echt doordat je geen eisprong hebt gehad. Ik merkte dat toen ik stopte met de pil, ik niet meer menstrueerde.
     
  20. Mango393

    Mango393 Bekend lid

    4 mei 2015
    602
    101
    43
    De kans is dan wel klein als je de pil slikt maar zeker niet onmogelijk. Ik ben 2 keer door 2 verschillende pillen heen zwanger geworden..

    Verder geen ervaring met melk lekken als ik niet zwanger was of bv gaf. Het is bij mij trouwens nooit aan t begin van de zwangerschap melk gaan lekker.
     

Deel Deze Pagina