Mening gevraagd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Williie, 14 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Williie

    Williie Fanatiek lid

    2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Er werd gezegd dat het meer onzekerheid en stress met zich meelevert. Dus niet gedaan.
     
  2. Williie

    Williie Fanatiek lid

    2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Vanmorgen een drukkend gevoel bij m'n schaambot en weer wat misselijk en zware borsten. Had ik vorige week ook, maar was vanaf vrijdag weg.
    Zaterdag 28 juli staat er een echo gepland. Ik ben dan, hopelijk, 6 weken en 3 dagen zwanger. Maar ik hoop dat ik misschien aankomende zaterdag al mag komen.
     
  3. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Miss idd slim om te vragen of je eerder mag komen. Dat geeft dan geen garantie om een hartje te kunnen zien maar dan kunnen ze iig checken of het wel op de goede plek zit.
     
  4. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik zou het toch wel even laten checken. Er is op 5 weken echt al wel een beginnende zwangerschap te zien.
    Hou ook even klachten in de gaten.

    Ik wil je alleen even op mijn onderschrift wijzen. Ik had alleen geen aflopende testen. Maar echt laat het checken
     
  5. maaike3

    maaike3 Bekend lid

    31 aug 2009
    772
    255
    63
    Tjee wat een onzekerheid zeg... Ik wens je het goede.. liefs
     
  6. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Jeetje wat wen onzekerheid, ik ken het gevoel van aflopende testen helaas maar al te goed, maar dat hij dan opeens weer oploopt...enige "verklaring" die ik daarvoor kan bedenken is dat het er 2 waren en nu nog 1 is. Ik hoop in ieder geval van harte voor je dat ze weer gaan oplopen en je eerder een echo mag. Ik ga je topic wel ff volgen ben heel benieuwd. Dikke knuffel meid
     
  7. AKOEKKOEK

    AKOEKKOEK Fanatiek lid

    16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Jeetje, wat een onzekerheid! Hopelijk heb je gauw duidelijkheid.

    Duim duim.
     
  8. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Hier doelde ik gister idd ook op. Wil TS absoluut niet bang praten maar een vriendin had precies hetzelfde en zij bleek een bbz te hebben zonder buikpijn oid. Alleen wisselde oplopende en aflopende wat lichtere testen. That's it. Dus TS zeker 1 deze dagen ff laten checken. Dan weet je het iig zeker.
     
  9. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik zou hcg laten prikken nu in jouw geval, vandaag en vrijdag
     
  10. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Jeetje wat spannend dit!
    Ik zou ook bloed laten prikken, ik snap niet waarom ze het niet willen. Nu ben je veel onzekerder dan wanneer ze de exacte waardes in het bloed kunnen checken door gwn 2x te prikken. Ik zou toch ook niet meer met deze testen testen, al snap ik wel dat je nu mss liefst met hetzelfde merk verder test. Succes!!
     
  11. Williie

    Williie Fanatiek lid

    2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Ik mag zaterdag voor een echo komen. Ik ben dan als het goed is, 5 weken en 3 dagen. Een kloppend hartje zal wel niet. Maar de plek iig wel!
     
    noukie 1992 en Colinn vinden dit leuk.
  12. MoMo0883

    MoMo0883 Actief lid

    23 mei 2018
    219
    112
    43
    Vrouw
    Spannend. Mijn duimen draaien voor je dat je een positieve verassing krijgt komende zaterdag.
     
  13. momim

    momim Niet meer actief

    Spannend! Fijn dat je langs mag komen
     
  14. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Spannend hoop op goed nieuws!
    Vin het sowieso wel eng zo’n vroege echo, vaak zorgt het voor meer ipv minder onzekerheid :confused:

    Hoop voor jou dat het een mooie echo mag worden! :thumup:
     
  15. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.978
    1.638
    113
    Morgen is het al zaterdag!
     
  16. Williie

    Williie Fanatiek lid

    2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Net een echo gehad en er zit niks in mijn baarmoeder. Ze zegt dat de testen positief waren, door de schommeling van hormonen na mijn miskraam op 2 juni. Ik had 20 juni nog getest om te kijken of het negatief was. 25 juni een positieve ovulatie test. Op 9/10/11 dpo negatief getest en daarna positief.

    Vanmorgen had ik bij afvegen roze en dat is inmiddels bloeden geworden. Een gewone menstruatie zegt ze. Had een vervanger. Vanmiddag belt m'n eigen vk.
     
  17. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Ah nee wat verdrietig, had zo'n goede hoop voor je omdat je testje weer donkerder werd. Dikke knuffel
     
  18. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.374
    8.468
    113
    Mwaw hier geloof ik niet zo in.
    Je hebt tussendoor 3x negatief getest, dan heb je daarna denk ik echt niet weer ineens zulke duidelijke positieve testen.
    Ik denk eerder dat het vroeg mis is gegaan. Of dat het toch een bbz is.
     
  19. momim

    momim Niet meer actief

    Wat ontzettend naar en verdrietig! Wat een rollercoaster voor jullie! Heeft ze ook nog gecontroleerd of er buiten baarmoeder iets te zien was? Zijn je testen nog positief? Ik vind het eerlijk gezegd wel bijzonder, van een negatieve test weer naar een positieve... ga desnoods na het weekend even langs ha voor prikken van hcg oid om te weten hoe het er voor staat. Of je testen moeten op LH hebben gereageerd (maar dat past niet bij je menstruatie nu) of er is toch nog ergens iets wat hcg produceert
     
  20. momim

    momim Niet meer actief

    Dit idd
     

Deel Deze Pagina