menstruatie gekomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door oostende, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oostende

    oostende Actief lid

    27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo allemaal...
    ik wilde iedereen hier even laten weten dat eindelijk mijn menstruatie weer normaal gekomen is aan de ene kant wist ik wel dat ik niet zwanger zou zijn maar ja hoop blijf je in je hele leven toch houden waar het ook om gaat!
    ik ben wel superblij eingelijk dat ik eindelijk uit de onzekerheid ben en ongesteld geworden ben sinds vandaag....maandag gaan mijn man en ik weer naar zwolle ziekenhuis voor 2e gesprek voor onze isci en daar beginnen we september eind weer mee....daarom ook blij dat nu mijn menstruatie er weer is want dan kunnen we die datum weer plannen wanneer we weer mogen starten met isci....dus het is eingelijk erg positief en ben er ook blij mee en diep van binnen weten we ook dondersgoed dat spontaan zwanger raken bij ons erg kleine kans is maar ja hoop hebben we en houden we toch....

    bedankt voor jullie steun en ik hou jullie zeker op de hoogte hoe het allemaal gaat verlopen in het ziekenhuis
    liefs renate en groetjes
     
  2. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    he renate!
    Wat ontzettend jammer zeg! Je houdt altijd hoop hé zolang de rode duivels nog niet zijn gekomen.
    Maar toch is het echt niet leuk!
    Ik hoop voor je dat je met isci veeeeel meeer succes hebt!
    Groetjes Jeldou
     
  3. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Heel veel succes meid!
     
  4. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Jammer meis, maar het zat er ook wel een beetje aan te komen he.
    Heel veel succes in september!
    Misschien kan je gaan meeschrijven met het IVF/ICSI topic.
    Elmo
     

Deel Deze Pagina