Menstruatie na bevalling???

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Miyou, 19 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miyou

    Miyou Lid

    29 jul 2016
    86
    2
    8
    NULL
    NULL
    Hoiii meiden,
    8 weken geleden ben ik bevallen van een prachtige dochter. Ik gaf eerste 3 weken fulltime borstvoeding. Daarna moest ik bijvoeden.
    Nu geef ik mijn dochter max 2 keer op een dag borstvoeding en de rest is kv.
    De eerste 3 weken bloedde en de 4e 5e week had ik hele hele lichte roze afscheiding..
    Maar ergens in de 6e week bloedde ik wederom maar dit leek meer op een menstruatie??
    Is dit nou een menstruatie geweest of wad dit gwn een soort van nabloeding (als dit bestaat).

    Dit bovenstaande is meer om een duidelijke schets te geven...

    Ik slik de pil niet en heb al aantal keer gemeenschap gehad..
    Ben ik nu vruchtbaar?? Ondanks dat ik nog borstvoeding geef??
     
  2. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Je bent sowieso vruchtbaar ook al geef je bv ;)! Of het je menstruatie is vind ik lastig zeggen! Ik heb ook tot 6 weken na de bevalling wat bloed verloren de ene x meer dan de andere x! Ik werd pas na een half jaar weer ongesteld, heb tot 4.5 maand bv gegeven! ;)
     
  3. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Ja dat kan goed je menstruatie zijn. Ik heb het 2 keer gehad 5,5 week vloeien, 6e week weer ongesteld. En ik gaf volledig bv. Ik had gelijk mijn cyclus weer terug. Het kan wel dat het met bv de eisprong onderdrukt wordt, maar dat geld dan alleen (en dus niet bij elke vrouw) als je volledig bv geeft.
    Het is zeker geen anticonceptie en je bent zeker weer vruchtbaar! Dus als je nog geen kindje wil een andere vorm van anticonceptie kiezen :thumup:
     

Deel Deze Pagina