Met 8,5 week een stuk minder misselijk.. zorgen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door FloorAnne, 5 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FloorAnne

    FloorAnne Niet meer actief

    Lieve dames,

    Ik heb met 7+2 een hele goede echo gehad met een mooi kloppend hartje.
    Echter heb ik sinds begin week 8 bijna geen klachten meer van misselijkheid.. ik maak me hier heel erg druk om. Ben zo ontzettend bang dat het fout gaat. Ook al weet ik dat ik er dan niks aan kan doen.

    Zijn er dames met soort gelijke ervaringen waarbij het gewoon goed zat?
    Hoor wel eens dat vrouwen die een MK hebben gehad zelfs de dagen erna nog misselijk waren.. dus dat het gewoon niet zoveel zegt. Maarja wilde toch even mijn hart luchten hier.

    Thanks alvast
    Liefs
     
  2. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!

    Wat vervelend dat je je zo onzeker voelt. Het klopt wat je zegt... symptomen zeggen echt niks. Bij mijn twee miskramen had ik veel klachten. Bij deze zwangerschap bijna geen symptomen, spanning in borsten nam al bij 6 weken af, etc. En ze zit er toch echt nog steeds.. ;).
     
    FloorAnne vindt dit leuk.
  3. ninijedi

    ninijedi Lid

    25 jun 2018
    49
    124
    33
    Vrouw
    Ken het gevoel. Ik zelf ben nu 9+3 maar heb tot nu toe nog helemaal geen echte symptomen gehad op heel erg honger na en beetje maagzuur. En sinds gisteren ineens hoofdpijn erbij aan het einde van de dag. Ik dacht in het begin ook van he ben ik eindelijk zwanger en totaal geen symptomen.. het kan je heel erg aan het twijfelen maken. Ik had met precies 6 weken een kloppend hartje en gelukkig afgelopen maandag met de 9 weken ook weer en bewoog ook al. Dus heb me druk zitten maken om niks eigenlijk (al denk ik dat de meeste dat toch wel doen als je zwanger bent):oops:
    Tot je de volgende echo hebt of afspraak zal ik toch proberen om een beetje te ontspannen en er niet de hele tijd aan te denken dat je geen symptomen hebt enzo. Niet iedereen heeft dus last van symptomen;)
    Heel veel succes verder:)
     
  4. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Mijn misselijkheid is ook een stuk minder geworden. Het komt nu echt met vlagen IPV vaak over de hele dag. En het zit hier nog steeds goed
     
  5. Nell87

    Nell87 Actief lid

    24 dec 2014
    208
    132
    43
    NULL
    NULL
    Vanaf 8 weken hielden bij mij ook de symptomen op. Alles ziet er goed uit tot nu toe, heb vorige week mijn termijnecho gehad en de kleine was heerlijk druk aan het bewegen.
    Ik heb met 8 weken ook de verloskundige gebeld om na te gaan of het weggaan van de symptomen een slecht teken was. Zij gaf aan dat het niks zegt, dit is bij veel vrouwen zo.
     
  6. Go for nr 2

    Go for nr 2 Actief lid

    30 mei 2012
    187
    158
    43
    Had ik ook, ik vond het ook eng maar hij zit er ook nog steeds ;)
     
  7. Anouk

    Anouk Fanatiek lid

    17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik ben nu 34 weken zwanger en heb tot op de dag van vandaag geen kwaaltjes gehad... Niet misselijk, moe of wat dan ook.

    Niks aan de hand en genieten maar!!
     

Deel Deze Pagina