Met hoeveel weken een fotoshoot?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Laurise, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

    Laurise Niet meer actief

    Voor de mensen die al een fotoshoot (buikfoto's fotograaf) hebben laten maken of nog gaan laten maken, met hoeveel weken doen jullie dat? Ik hoor zoveel verschillende dingen... Even hier een balans opmaken :D
     
  2. Annie24

    Annie24 Fanatiek lid

    2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Wij hebben bij de cursus zwangerschapshaptonomie foto's laten maken met 35 weken en 3 dagen. De foto's komen in de nieuwe folder van de 'lerares' te staan.

    Voor onszelf hebben we vorige week foto's laten maken met 36 weken en 3 dagen.

    Mijn buik is ook aan de kleine kant, dus ik ben blij dat we het redelijk laat hebben gedaan. Als we het al met 30 weken hadden gedaan, was er helemaal weinig te zien geweest ;)

    Beide fotograven hielden trouwens als beste termijn tussen de 30 en 38 weken aan.
     
  3. silvana81

    silvana81 Fanatiek lid

    12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
  4. dina88

    dina88 Fanatiek lid

    7 nov 2008
    2.357
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    ik heb een fotoshoot met 35,1 weken bij een vriendin en die zei dat het mooiste is tussen 34 en 36 weken, als de baby nog niet is ingedaalt
     
  5. Musty

    Musty VIP lid

    2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik heb de shoot bij de zwangerschap van mn dochtertje met 37 wk laten doen

    ik kreeg t cadeau van mn werk en mocht kiezen voor of na de bevalling
    na lang dubben toch gekozen voor de zwangere buik shoot :)
    ben er nog steeds heel blij mee

    (ze was overigens met 30 wk al ingedaalt) fotos staan op babysite
     
  6. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik hoor dat tussen de 30 en 34 weken de mooiste tijd is om buikfoto's te laten maken. Zelf heb ik met 32,5 week foto's laten maken.
     
  7. Serephina83

    Serephina83 Actief lid

    3 jan 2011
    356
    1
    0
    Indalen kan al eerder gebeuren, mijn kleine meid was met 30 weken ingedaald. Ik heb de fotoshoot laten doen met 32 weken, had al een flinke buik toen. Uiteindelijk net op tijd, de volgende dag is ze geboren!

    Het is dus een beetje inschatten hoe snel je een buikje hebt, de fotograaf waar ik was adviseerde tussen 32 en 36 weken zodat je zo min mogelijk vocht vast houdt en de de mooiste buikfoto's hebt.

    Succes!
     
  8. chantal1985

    chantal1985 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.581
    835
    113
    Hier een fotografe die ook buikfoto's maakt. Het mooiste is rond 34/35 weken. Maar eerder kan ook, als je je buik dan mooi/groot genoeg vindt, of liever niet tot het laatste moment wil wachten. Het is vrij persoonlijk.
     
  9. Laurise

    Laurise Niet meer actief

    Wow wat een reacties!! Bedankt!!!

    Lees zo tussen de 30/34 weken..ik heb nu al een grote buik dus zal denk wel rond 30 weken worden, enne mijn schoonzusje is fotograaf dus die gaat ze maken (ze is net begonnen en nog geen zwangerschapsshoot gedaan, vandaar)
     

Deel Deze Pagina