met hoeveel weken kun je geslacht zien?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anniek, 15 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweemeisjes

    tweemeisjes Niet meer actief

    Bij mij zei de gyn: u krijgt een zoon. (met zestien weken!)
    Vier weken later bij de medische echo kwam er iets anders uit! Een meisje! haha, ik geloofde het eerst niet. Maar na nog een week later te hebben gekeken was het echt nog steeds een meid....
     
  2. Sjanienu1

    Sjanienu1 VIP lid

    6 sep 2008
    6.495
    0
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik meende toch altijd dat je het echt pas bij 20-weken kon zien, hmm het kan dus ook al eerder.
    Laat ik nou dalijk om 09.00 uur bij de verloskundige moet zijn...;)
     
  3. sanna31

    sanna31 Lid

    5 jan 2009
    89
    0
    0
    @home
    Roosteren
    Ik wist het met 13 en een halve week, en de eerste keer rond 14 weken, omdat ik beide keren naar jeanne offermans in brunssum ben gegaan wat mij betreft de beste echoscopiste van nederland, ben er trouwens naar toe gegaan voor een medische echo, ik wilde niet wachten tot 20 weken, ze wist allebei de keren mijn 100% zekerheid te geven, nou de eerste keer zat ze iig al goed, ze heeft dan ook jarenlange ervaring, maar 1 tip ik zou niet voor 3 decho gaan met 16 weken je kleintje is nu nog heel erg mager en dat is echt niet mooi om te zien, op de normale echo lijkt het al veel groter dan het is zeg maar maar ik heb het de eerste keer ook even in 3 d gezien en toen schrok ik, dat is veel mooier om te te doen met een maand of 7en een half.
     
  4. MamaJess

    MamaJess Niet meer actief

    Ik heb vanochtend weer een echo gehad bij de gyn (15w5d), maar ze durfde er nog geen uitspraak over te doen :( Dus nog 4 weken geduld hebben..
     

Deel Deze Pagina